hmmm banner klopt niet helemaal zoals het er nu naar uitziet, ei nog in geen velden of wegen te bekennen. vanavond nog een keer testen... (aan de andere kant maar goed ook dat ie er vanavond niet is, krijg vriendin te logeren en dan kunnen we niet rustig klussen, veel te gehorig in huis haha )
Vind het de laatste paar dagen rustig op het forum,alhoewel hier volgens mij het meest nog gekletst word. Heb sinds gisteren grote ringen om mijn tepels (of hoe noem je dat),heel vreemd.Heb ook nog steeds geen pukkel,die ik normaal ruim voor mijn ongi krijg.En ben zo moemoemoe.pffff. Hoe is het verder met de rest van de meiden.
Vreselijk he dat wachten!..... maarjaaa geduld hebben en ondertussen maar werken he ... Ik zeg altijd maar zo 'geduld loont' (dan waren er allang genoeg geloont hier denk ik)... Meidennnn... positieve energieeee!
Gedichtje voor de dames.... OPPEPERTJE!!! Toen de eerste rimpels kwamen was ik in paniek, Ik liet mijn face toen liften in een prijzige kliniek. Nou, mijn man vond het fantastisch, Mijn gezicht was weer elastisch. Niks geen rimpels, niks geen vouwen, Net zo glad als bij ons trouwen. Tot mijn man zei 'het is misschien gek.... Maar jouw kop past niet meer bij je nek'. Ach, een kleine ingreep, ze trekken dit dus strak En geven hier een sneetje, anders krijg je dáár een zak. Nou mijn man was heel tevreden Over wat ze met me deden, De chirurg zat met mijn borsten in z'n maag Want nu zaten die volgens hem veel te laag. Toen ze waren opgehesen, leken ze een beetje klein, Maar met siliconenvulling mochten ze er best weer zijn. Nou ik zag mijn man ontvlammen, Want ik had dus zulke prammen. Toen op een avond na het vrijen, Keek hij peinzend naar mijn dijen. En al had ie geen duidelijke kritiek Ik ging toch weer terug naar de kliniek. Ik had trouwens ook een buikje, dus na enig overleg Liet ik dat meteen ontvetten, ze zuigen dat in no-time weg. Om tegelijkertijd mijn billen Minstens zóóó'n stuk op te tillen. Ik was op ieder feestje weer in tel Maar zat wel héél strak in mijn vel. Mijn man was niet meer zo op zijn gemak, Want op straat riepen jongens 'ga je lekker ouwe zak'. Nou toen kocht ie een toupetje En een veel te strak korsetje. Hij ging wandelen en trimmen En in het fitnesscentrum gymmen. En maandenlang volgde hij een rigoureus dieet, Tot hij zonder reden in de sauna overleed! Daar stond ik op het kerkhof mooi te wezen aan het graf, Maar nu hij erin lag was de aardigheid eraf. Nu laat ik de kwabben zwellen En ik zal jullie wat vertellen... Dames laat je niet verlakken, Laat de boel toch rustig zakken. Met gladgestreken nekken Valt het leven niet te rekken! Koester buik en onderkinnen, Echte schoonheid zit van binnen!!!
Ja in dat opzicht is het natuurlijk wel lekker dat ik thuis ben in plaats van op mijn werk.. Normaal vind ik het ook lekker maar voel me vandaag beetje down en dan heb ik toch liever mijn man in de buurt of een vriendin.. Hoe reageert jullie man op het zwanger worden? Vorige week was hij wel teleurgesteld omdat ik ongesteld was geworden. Maar voor de rest is vooral heel nuchter en zegt hij we zien wel hoe het loopt. We beginnen pas net! En daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in. Voor de dames die al een tijdje bezig zijn is dat wel anders lijkt me. Hoe reageert jullie man er dan op?
friezin en nikki van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat het goed gaat verlopen. Hier heb ik ook last zere borsten en lijkt wel of mijn buik dikker is dan normaal maar ga er niet op hopen dan weet ik zeker dat het niet raak is.
Hoe reageert jullie man op het zwanger worden? Vorige week was hij wel teleurgesteld omdat ik ongesteld was geworden. Maar voor de rest is vooral heel nuchter en zegt hij we zien wel hoe het loopt. We beginnen pas net! En daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in. Voor de dames die al een tijdje bezig zijn is dat wel anders lijkt me. Hoe reageert jullie man er dan op?[/quote] Zo ging het bij ons in het begin ook wel, maar nu we 1.5 jaar bezig zijn is hij bijna net zo zenuwachtig als ik Hij vraagt dan rond mijn nod telkens of ik iets voel, of dat ik de al gezien heb. Ik ben wel blij dat hij zo meeleeft, dan heb ik het gevoel dat hij me ook begrijpt (vooral als ik de weer heb gezien) Ik hoop dat het snel raak ik voor jullie
jha gelukkig wel haha. deze week best een lange week (werk dan wel maar halve dagen) maar moet zaterdag de hele dag en normaal heb ik dan 3 dagen vrij maar nu alleen vrijdag...(eigelijk vandaag ook) dus echt een lange week voor mij...ach jha zo voorbij haha. volgende week wordt wat zwaarder...dan is het maandag hele dag (half 9 tot half 7) dinsdag halve dag woensdag ook de hele dag...donderdag en vrijdag moet ik nog even kijken wat er is ingedeelt... maar goed het moet maar haha.
Jeetje.... dan krijg je maandag een lange dagggg ... Maaruh ik zie dat je vandaag je eisprong heb, afgelopen dagen beetje knus geweest met je vent ?!? En voel je iets van je eisprong.... Ik voel wel wat raars in me buik en de rest van me lijf maar weet nou niet of het een eisprong of eventueel een innesteling kan zijn
mijn ventje reageert ook heel nuchter... hij denkt zo van ooit komt het wel. ook al zijn we al 1 jaar bezig. maar ik daarin tegen raak regelmatig verdrietig als ik weer nega heb getest of als ik weer van een bekende te horen krijg dat ze zw is of is bevallen. maar ik hoop dat iedereen gelijk heeft en dat we ooit ook zw raken. maar als er geen mogelijkheid zou zijn om zelf zw te zijn (heb er al met me ventje over gehad) wil hij geen kindje adopteren...snap ik aan de ene kant ook wel maar eerst even kijken na alle testen die komen.
als het goed is voelde ik afgelopen zondag me eisprong maar omdat we allebei erg ziek zijn geweest kunnen we niks doen. dus deze maand gaat voor onze neus voorbij... ik voel me al een stuk beter en kijken hoe me ventje zich voelt anders alsnog vanaaf klussen... want dat gevoel zou ook iets anders geweest kunnen zijn...
Achhh ik denk maar zo 'ik word deze maand gewoon weer ongesteld'.......... dan kan het altijd meevallen... Ik ben gewoon de pil, maar heb hm vergeten in de 3e week van mn vorige strip. Dat betekent dat ik in mn stopweek en eerste week van mn strip nu een kans heb om zwanger te worden, aangezien ik toen ook aantal keren sex heb gehad zonder extra bescherming Dus als het aan de vergeten pil ligt heb ik nu mn eventuele innesteling..... maar ligt het gewoon aan mn pil die ik nu slik dan heb ik vandaag mn eisprong.... Maar een week geleden had ik erge last van mn buik, maybe eisprong van mn vergeten pil.... phoehhhhhhhhh ik heb het ook een aantal keren moeten lezen voordat ik uberhaupt begreep wat er in mn lijf eventueel zou kunnen gebeuren hahaha
Hallo meiden hier even een ego berichtje van mij. Ik heb vanochtend met eigen merk van trekpleister testje gedaan en er staat nu een licht roze 2e streepje...Maar ik zit nog 4 dagen voor mijn nod. Ik ga donderdag nog een keer testen. Ik durf het bijna niet te geloven!
Ohhja das balen.... het heerst volgens mij ook erg he.. Maarjaaa als je nu je ei hebt dan blijft ie nog 12 uur hangen he Dus je kan het op zn minst proberen vanaaf en anders lkkr blijven oefenen....
indd haha... we kijken wel en anders volgende maand maar weer... maar het heerst indd.. afgelopen woensdag waren we bij me schoonmoeder omdat ze terug was van spanje. mijn neefje van 1 was er ook. hij ging weer naar huis en gaf iedereen een kus. toen hij mij een kus had gegeven gaf hij voor me voeten over (was echt zielig, maar ook grappig want hij zei gelijk erachter aan BAH) maar goed waarschijnlijk zijn wij door hem aangestoken. maar we zijn er weer bijna vanaf.