Bon jorno! ! september! Spannende dag.. Mannetje is vandaag aan nieuwe job begonnen, hoop dat het hem bevalt. Kga straks ff op kerkhof kaarsje branden bij mijn opa. Oo geweldig trouwens, we kunnen taxfreeshoppen met het vliegtuig. kheb me net al reuze fles Hypnotic poison van Dior aangeschaft en een flesje Ametist van Lalieu.. mmmm lekkah lekkah
Morghu! Graag een flesje Burbery Brit en een slof sigareten voor mij he he he (toch wel handig zo'n taxfree vliegtuig
Hm die wilde ik een tijdje terug graag hebben, maar vond ik te duur. Hij is nog steeds zo duur en vraag mij af hoe goed dat ding werkt. Maar kan beter stoppen
Moggûh hier een uitgerookte meid... Ik ben een beetje moei, maar het huis is netjes dus ik hoef alleen vandaag op mijn piano te rammen en hard te lopen en te studeren. Morgen weer wat doen aan het huis... Lol voor de BBQ hebben we het hele huis omgegooid dus alles is netjes en superschoon... JD
Die supersmoker heb ik gehad doorgepaast aan me vader vond het echt een onding mijn vader heeft hem ook twee weken geprobeert..zelfs nog nieuwe filters gekocht en hem daarna ook zo hup in de kast geflikkert...echt waardeloos dat ding....na ja wacht ik wel tot de nieuwe voorraad er is...Jammer pa geen goedkoope peukies voor jou vandaag
Limmetje is de eerst al die rood is geworden vele zullen volgen....wordt het ROZE of wordt het ROOD :
ik ga lekker met je mee hoor meis gaan we samen met onze dikke reet alvast een ilegaal plekkie in het vliegtuig innemen...he he he..