Echt he?! Ik hoef gelukkig nog maar een paar dagen te wachten op mijn ei, maar het lijkt altijd een eeuwigheid. @ jolan: Ik heb vorige keer de test ook op alle mogelijke manieren bekeken. Mijn moeder zegt dan dat ik het beste nog kon wachten maar zo makkelijk is dat toch ook niet.
Ik denk dat je zo vroeg helaas nog geen resultaat zal hebben, de waardes van je HCG zijn dan nog te laag om te kunnen meten via die testjes! Denk dat als ik t zo lees, dat je t lijntje ziet, waar normaal t positieve lijntje te voorschijn komt.. Vreselijk dat wachten na je ei... ken t, alleen ben ik nog nooit aan die 14 dagen gekomen, dus weet niet hoe t is om t 14 dagen vol te moeten houden! Nog een weekje en dan ben je van je onzekerheid verlost, dan weet je meer als t goed is! Succes in elk geval!
idd denk het ook hoor. veel te vroeg. En heb zowiezo geen goed gevoel deze maand.... ik hoop dat het nog een week duurt, maar heb zomaar het idee dat ik deze week al ongi wordt. heb sinds vanmorgen zeurderig gevoel
heb net volgens mijn banner de eisprong gehad, maar mijn gevoel zei dat hij zaterdagavond al is gekomen.. sindsdien heb ik een vaag gevoel in mijn onderbuik en weet totaal niet wat ik ervan moet denken....Heb krampjes, ben moe en heb lage rugpijn We hebben afgelopen zaterdag (en de vrijdag daarvoor) nog geklust, dus ja de kans dat ik zwanger ben is er wel.... voel me retezwanger maar ja, kan net zo goed het ontpillen zijn, waarom leren we niet op school hoe dit soort dingen moeten voelen en wat we ermee aanmoeten. Ik haat wachten blegh
Waarom kan het niet zo zijn als bij dat spelletje 'the sims' dat je gewoon een witgloeiend diamantje boven je hoofd krijgt als het raak is. lol.
ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. kan bijna nie wachten met testen, maar ik moet nog ff geduld hebben.
(pil vergeten in 3e week van mn vorige pil-strip) Volgens een geleerde onder de anticonceptie kan er 2 weken na mn vergeten pil een eisprong komen.(17-09) En anders 2 weken na eerste dag van mn echte menstruatie.(23-09) Dat betekent dat rond vandaag of mn eisprong is geweest van mn menstruatie of de eventuele innesteling van me vergeten pil.... Vandaag de vraag: ongi-krampen met eisprong of innesteling?!?!
gefeliciteerd niki, Friezin en Juuls. (Jij ook alvast aaliyah, klinkt goed.) @Thomie: wat naar dat je nu nóg geen duidelijkheid hebt! @suus: leuk gedicht. wat ik me trouwens afvraag telkens al ik jou berichten lees: WIL je nu eigenlijk zwanger worden of niet? Ik begrijp dat je een pil bent vergeten, dus neem aan dat het niet gepland was. Maar stel nu je bent deze ronde niet zwanger, ga je dan door met proberen, of ga je de pil weer slikken?
ff van me af schreeuwen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik haat het wachtbankje ik zal blij zijn als het zondag is. ik verwacht mijn menstruatie tussen woensdag en zondag ben ik maandag nog niet ongesteld dan zou het weleens heel goed nieuws kunnen zijn. mijn cyclus is nu 32 en moet nog verder terug naar 28. ik ben blij dat er voor 3 meiden deze dinsdag een mooie dag is geworden. ik hoop dat er nog heel veel mooie dagen komen met heel veel positieve testjes. groetjes daisy
Zwangeren Gefeliciteerd! Voor degene die ongi zijn geworden jammer hopenlijk volgende ronde wel raak. Hier op de wachtbank gaat langzaam... heb het gevoel zwanger te zijn... maar nog een paar daagjes wachten.
Jullie hebben weer een hoop gekletst meiden. Ik ga morgen testen, maar heb absoluut niet het gevoel dat ik zwanger ben, terwijl ik dat de vorige keren wel voelde. Voel me rot. Heb echt mijn dag niet en gister ook al niet. :x
Leuk om te lezen/zien dat er zoveel zwangeren zijn, gefeliciteerd allemaal! Volgens mijn banner heb ik 11-10 mijn NOD, maar ik heb vandaag wat bruin bloed verloren... Het was wel heel weinig, mag echt geen ongesteldheid heten, maar goed, het was wel bloed... Ik wil mezelf nog niet op rood zetten (hoezo, bord voor mijn kop!)... AAAHH, ik word echt gek van mezelf vandaag... ben al heel de dag depri vanwege die vieze bruine rotzooi en voel me notabene helemaal niet lekker... buikkrampen en diarree... (nog meer bruine troep, kan er nog wel bij vandaag... ) Sorry dat ik jullie hiermee lastig val hoor, maar ik moest het echt even van me afschrijven.
Hoi dames ...... Gaat al een beetje beter met mij vandaag .... had het echt moeilijk gister, was emotioneel, heb tot laat zitten huilen Heb niet het gevoel dat het raaak is, en heb niet het idee dat het dan ook snel gaat gebeuren .... *** moed niet opgeven, optimistisch denken, mijn tijd komt wel***
Jessy meis, zeker de moed niet opgeven. Want wie weet..... Ik weet niet of je altijd zo onregelmatig bent maar anders zou ik zeker een keertje met je ha contact opnemen. Wellicht voor een orrienterend gesprekje? Soms heb je een beetje hulp nodig.
Gefeliciteerd zwangeren! Jammer van de rode namen. Mijn vruchtbare dagen komen er aan dus we gaan even extra klussen de komende dagen