JOEHOE een hele goede morgen samen! Iedereen lekker geslapen! Vandaag weer voor het eerst gaan werken na een heerlijke vakantie... Had nog wel een weekje vakantie willen hebben
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Debsje1977 & Giegel & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo 2emi26 3: 4: 5: Saskia1982 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: JedidJah 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 12 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1q3gxfv4] Vul je informatie in.[/*:m:1q3gxfv4] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:1q3gxfv4] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1q3gxfv4] @ jesenmo: je had de quote haakjes weg moeten halen. Voor de rest was hij goed
Nou had ook wel weer zin om weer te gaan werken hoor Begon het al een beetje te missen, alleen kom je op kantoor kon ik gelijk mijn mannelijke collega feliciteren.. wordt pappa :S oke oke hartstikke leuk voor je NU WIJ NOG!
Hoi gezellige-kwebbel-meisjes! Als ik deze en de volgende ronde niet zwanger ben wordt mijn nod in oktober de 26 wooow das nog ver weg zeg... *kruipt snel weer in haar kleine poppenwagen en heeft afgesproken met zichzelf dat ze er een vreugdevuur van maakt als het raak is*
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Debsje1977 & Giegel & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville 2emi26 3: 4: 5: Saskia1982 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: JedidJah 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 12 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1de98zqu] Vul je informatie in.[/*:m:1de98zqu] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:1de98zqu] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1de98zqu] Heb mezelf erbij gezet op 1 okt. Volgens temp zou ik binnen 2 wk ongi kunnen worden maar heb niet rond de vermoedelijke eidag geklust dus sla ik september over, ben zeker aanwezig in oktober, hopelijk met een kortere cyclus. Weet natuurlijk niet wanneer mijn NOD is dus daarom maar even op 1 oktober gezet. veel succes meisjes
Goedemorgen meisjes! Ik zocht jullie al... maar heb julie al gevonden! Achterin zo'n vliegtuig is toch ook niet de eerste plek om te gaan zoeken hihi.. ik hoorde dat er verbale diaree werd gezocht!? Ik kan wel voor een bijdrage leveren hoor! maaruh, ik reis nog gewoon ff met jullie mee hoor, dit vliegtuig is, als jullie dat oke vinden...
Maar hoe is het met jou? We lopen gelijk (stiekem niet want mijn cyclus is nog nooit langer dan 27 dagen geweest maar ik heb hem in het begin verkeerd gezet )
Tuurlijk mag je meevliegen Remmie misschien vliegen dan al die HCGtjes van je door het vliegtuig..en besmet het ons Dizzy! das flin k balen meis! zie trouwens dat we gelijk oplopen...beide nog 3 daagjes ..al wortd het bij mijn een gewone WOD hoor
Nix daarvan debs! GEEN GEWONE WOD! haha.. Dat hadden we niet afgesproken hoor! hihi.. dan vlieg ik rustig mee! hihi.. hoop voor jullie dat t besmettelijk is.. hihi.. steek jullie graag aan!
TUURLIJK hadden we DAT WEL afgesproken....maar dat wil jij nie anders win jij dat leuke baby pakje niet hahahahahaah
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Debsje1977 & Giegel & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville 2emi26 3: 4: 5: Saskia1982 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: JedidJah 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje TESTMARATHON 14 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3jyuu5kl] Vul je informatie in.[/*:m:3jyuu5kl] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:3jyuu5kl] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3jyuu5kl] Ik heb mezelf maar op de laatste dag van oktober gezet voorlopig. Dan is het 4 jaar geleden dat mijn zoontje gemaakt is. Misschien brengt dat wel geluk en ik ben passagier 13.
ojee, dat ws ik al, heb alleen het numme rniet angepast..... sorry wil ook wel worden aangestoken door Remaar der HCG, totaal geen probleem. temp is vandaag nog steeds ietsj hoger, maar ook nog steeds hoofdpijn...hmmm dubieus
zo... ik ben er ff niet het is gelijk al druk He Smally en Zuurtje... welkom in de meest roze oktober ooit We gaan voor ik geloof voor juni babes