Ehmz, meiden willen jullie even in mijn album kijken? jullie advies ajb? 1e foto na 1 min, 2e ca na 10 min en 3e ook ca na 10 min.. Please? Ik weet het niet wat ik er van moet denken...
Als je echt NIET zwanger bent dan zie je helemaal niks.... en hier zie ik toch wel iets van een streepje.... ik zou het morgen weer proberen en kijken of het streepje dan wel duidelijk is
ja ik zou ook niet meer stil kunnen zitten van de zenuwen hoor met zo'n test. zou zeggen gooi er even een digitale tegen aan dan staat er duidelijk zwanger of niet zwanger..... heb je die in huis?
Nee, die heb ik niet, dit komt voor mij ook eigenlijk als een verassing, was er niet meer zo mee bezig eigenlijk, had vorige week al paar x getest en hartstikke nega en denk probeer t nog maar eens aangezien ik nog geen ongi heb dus. Was in de da en dacht ik probeer het nog eens en toen dit....
Goeieavond dames, @ zwangere dames, van harte gefeliciteerd @ de dames, good luck next round @ mijzelf ik ga deze keer de tip van een vriendin doen: vanaf de 8e dag tot de 15e dag vanaf je eerste dag van je laaste ongi gewoon elke dag klussen
Ik zou wel elke dag willen klussen maar mijn ventje is druk dus ben ik vaak al in bed (slapen) als hij thuis komt. *grumble* Zwangeren gefeliciteerd! Meisje: is echt heel vaag maar ik zie wel iets!
He, weer een zwangere erbij! Michelle, gefeli! Ik ben een beetje zenuwachtig aan het worden. Ik heb namelijk een onregelmatige cyclus en ik zit nu heel dicht tegen mijn NOD aan als het gewoon 28 dagen zou zijn deze keer. Helaas heb ik ook wel eens 34 dagen en vandaar dat deze banner ook op 34 dagen staat. Maar ik ben wel ongelooflijk moe en heb steekjes in mijn buik en roomwitte afscheiding....Maar stel nou dat mijn NOD op dag 34 zou zijn, dan kan ik nu nog helemaal geen tekenen hebben. Dus ik vind het spannend nu... en we wachten....
Hier nog geen ongi, ben vaak naar toilet geweest broekloeren haha, wel kleine steekjes in mijn onderbuik maar het zijn geen ongikrampen die zijn vaak pijnlijker
Hallo, Kan ik ook op de lijst worden toegevoegd? Ik ben heb me nu dan echt geregistreerd na al een hele poos te hebben meegelezen. Momenteel zit ik 6 dagen voor mn nod, ronde 4 alweer... Heb goede hoop gehad deze maand: - Zeer vroeg al last van een pijnlijke borsten (meestal begint dat pas wat later bij mij) - Veel misselijke momenten... - Donker randje om mn tepels.... - steekjes rondom mn lies... Maar goed... het kan ook zo een voorbode zijn van de duivels... Heb trouwens op maandag 29 september, zowel 's ochtends als 's avonds een positieve test gehad en die week er voor om de dag geklust en op die dag zelf nog eens geklust.... Dus ik heb goede hoop.... Helpen jullie mij een beetje door de laatste 6 dagen heen? Ik wil alle zwangeren een hele fijne zwangerschap toewensen en de rest heel veel succes met zwanger worden wensen!
kwacht nog paar daagjes af, al hoop ik dat die steekjes niet erger worden, heb ook steeds borreltjes en plopjes in de buik haha klinkt raar he
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 &Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby&Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 6 oktober: - Mystic Sun (uitslag HCG bloedonderzoek huisarts) 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje - Kenzogirl 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 27 oktober - BurningKarma 182 passagiers voor de roze jet!! 14 Zwanger, 28 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:20bzkm55] Vul je informatie in.[/*:m:20bzkm55] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:20bzkm55] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:20bzkm55] Maartje je staat er bij. Ik heb je op 14 oktober gezet. Ik hoop dat het de goede datum is. Je NOD schiet ook al weer op. Hopen dat het deze keer raak is. Shaar balen hoor! Succes in de volgende ronde