Hallo allemaal Ik sta ook op de lijst, maar heb een tijd niet geschreven sorry erg druk druk druk We zitten namenlijk ook nog eens midden in een verhuizing . Maar goed....wat ik even wilde melden is... IK BEN ZWANGER ! ! ! ! Ik ben zoóóóóóóó blij en kan het ook echt niet bevatten en zo snel al! Bij mijn dochter hebben we een jaar over gedaan en dat was zo lang en nu al in de 2e ronde!! WOOHOO Meiden allemaal veel succes! En ik zal duimen voor jullie! xx Minnie22
@brotherhood heel veel sterkte toegewenst @minnie22 gefeliciteerd geniet ervan ik heb er heel eigenwijs net er een testje gedaan die negatief was, ik ben eigenlijk te vroeg of gewoon echt niet zwanger, ik geef de hoop nog niet op want mijn laaste cyclus was 32, dus wacht ik nog even af tot maandag. gelukkig ben ik vrij in de herfstvakantie dus mochten de duivels komen kan ik in alle rust even bijkomen van de teleurstelling. maar daar ga ik nog niet vanuit. groetjes daisy
hallo Miracles, hoe gaat het met jou hou je het allemaal nog een beetje vol hier in het zonnige limburg 8) Ik weet me nog steeds geen raad maar heb inmiddels wel een kaartje op ff aangemaakt. Kijk er eens naar als je wilt en laat mij maar weten wat je er van vindt/denkt. Geldt ook voor anderen hoor alle meningen zijn welkom.
@ Brotherhood: he wat ontzettend vervelend! Veel sterkte hoor @ Minnie22: van harte! Ik ga ff koken, want moet vroeg eten ivm sporten (ja ik weet het, ik ben fanatiek) liefs, katja P.s: ik wist niet dat je maar eens per 2 dagen nieuw HCG aanmaakt. Weer wat geleerd
Meid dat is nu balen en in niet leuk om het op deze manier te moeten verliezen. Ik wens jullie veel sterkte om dit te verwerken
Hoi meiden, Na een drukke werkdag weer helemaal bijgelezen. Hier voor mij vanmiddag nog een negatieve ovulatietest. Nog even verder testen maar. @Rupsje en Debbedebs: Jammer in het rood, veel succes in de volgende ronde! @Daisy28, Knippy en Toetje77: een negatieve test zegt nog niks he. Misschien te vroeg getest? Hopelijk is de volgende test voor jullie met 2 duidelijke streepjes *duimduimduim* @Brotherhood: wat een vreselijk nieuws van jou kant zeg! Veel sterkte toegewenst! @Minnie22: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!