Nou dames, gister toch nog even een test gedaan.. die was positief. Alleen gisteravond heeft de bloeding doorgezet, vanacht zo heftig dat ik naar de huisartsenpost ben geweest. Die hebben mij doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar bleek ik dus gewoon al +/_ 3 mnd zwanger te zijn vraag me niet hoe het kan want daar konden ze me geen antwoord op geven. Maar goed ik heb een nu een miskraam
@ meisje wat super erg heel veel sterkte @ voor mezelf mag iemand mij ook op rood zetten mijn ongi is vanochtend weer gekomen. Ik ga naar de roze motor in nov. @meide die gaan testen de komende dagen veel geluk en word maar roze.
Goedemorgen Dames, even een vlug berichtje vanuit het klushuis met de super trage internetverbinding. Ik mag op rood de duivels zijn gekomen. op naar de volgende maand. @ zwangere dames van harte gefeliciteerd! @ Ongi dames veel succes in de volgende ronde. @ meisje en brotherhood Ik vindt het heel erg voor jullie en wens jullie heel veel sterkte, een dikke virtuele knuf voor jullie! Zou iemand mij op rood willen zetten? dat gaat niet lukken hier vandaan.
@Meisje5581: Heel veel sterkte meid, ik kan goed begrijpen hoe KL*TE je je nu voelt. Maar het wordt minder, echt waar! Voor de rest: ik wil ook graag ROZE zien!! Kansloos geval als ik ben heb ik afgelopen woensdag (week voor NOD, hoe stom kun je zijn) er een test tegenaan gegooid, die 'uiteraard' negatief was.... Oh ja en de 23e moet ik naar het zkh omdat ik een poliep in mijn baarmoeder heb. Daardoor wordt de kans op innesteling een stuk kleiner, dus die gaan ze dan ff weghalen. Maar wel vrolijk blijven denken dat ik nu misschien wel zwanger ben Ach het is wel een positieve insteek....
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987, Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 &Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Gaby&Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24& tamtam78 & dinkelman 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 &Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 & Simmer 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons 25: Zinah & Marty & ikje80 & Dreamer83 & hanna1974 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 5 oktober: -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 7 oktober: - Naiobi - Friezin - Vermanen 8 oktober: - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel - LieseLeentje - Kenzogirl 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek - Mystic Sun 14 oktober: - black daliya - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 27 oktober - BurningKarma 182 passagiers voor de roze jet!! 15 Zwanger, 29 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:25y854hg] Vul je informatie in.[/*:m:25y854hg] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:25y854hg] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:25y854hg] color=red][/color]
*Jeetje wat een rotnieuws meiden ..... Sterkte voor jullie! Hier voel ik me zwaar kut... misselijk... echt niet normaal.... ik zit nu op mn werk achter de pc, en heb het gevoel dat ik echt moet blijven zitten en zo min mogelijk moet bewegen hahaha... Heel me maag draait...
hallo allemaal, voor de zwangeren weer een dikke proficiat en voor de ongi dames een hart onder de riem voor de volgende ronde voor de mensen op het wacht bankje (net als ik) succes met wachten en heb steun aan elkaar. Ik ben wel iets rustiger geworden nu ik zo met jullie mee lees en alle verhalen zie. Sommigen erg bemoedigend en anderen juist niet. Het bevestigd alleen dat het hele zwanger worden (en blijven) een grote gok is, of je nu planningen maakt en alles volgens het boekje doet of dat het je zelfs overkomt zonder dat je er mee bezig was. Ik hoop nog steeds dat er iemand naar mijn temp kaartje wilt kijken en daar op basis van ervaring wat over wilt en kan zeggen. FF verplaatste mijn ei van 17 naar 22 en naar 24 (gek genoeg zijn dat ook klusdagen hihi) Ik heb geen klachten behalve dan een vreemd gevoel(steekjes) in mijn linkerbovenbeen. Ben wel deze week 1 kilo afgevallen en heb al dagen giga honger (geloof mij als ik honger heb dan eet ik, ondanks dat er behoorlijk wat kilo's af zouden mogen )
Maar mn cyclus is beetje raar gegaan deze maand.... dus of mn eisprong is de 1e van de maand geweest of de 7e.... ik ga nu maar eerst van de eerste uit en daarna zie ik wel.... en als ik ongi word weet ik gelijk hoelaat het is en jij?! Jij al getest?!? Zo te zien ben je 3 dagen over tijddddd
ik heb me vanmorgen weer aan een testje gewaagd en nog altijd negatief ik hoop tegen maandag morgen een positieve test in handen heb anders zal ik doorrmoeten naar volgende maand he zou jammer zijn maar dan kunnen we weer volop klussen he want door die stomme ct scan en die stralen daarvan zou het dan wel is mislopen erg heel veel sterkte meisje5581 ik zal jullie waarschijnlijk ook zien in de volgende ronde
Dag dames, Even voorstellen! Ik ben al een lange tijd bezig met zwanger worden (ronde 14), altijd geprobeerd er niet te veel mee bezig te zijn. Dit forum heb ik dan ook maar afentoe gelezen, wilde het mijn leven niet zo laten beinvloeden. In juni was ik wel 6 weken zwanger, toen miskraam. Wat een ellende! Maar weer naar de volgende ronde, moed erin houden, ik wist nu immers dat het lichamelijk wel kon! Paar maanden ging het goed, maar nadat ik vorige maand echter ongesteld werd, had ik er opeens heeeeel erg genoeg van en werd verschrikkelijk gedeprimeerd, een gevoel dat ik altijd wel op afstand heb kunnen houden. Nu dus niet, er moest actie worden ondernomen. Afspraak bij gyn, manlief naar de semenanalyse (staat voor volgende week gepland), ben begonnen met temperaturen. Ik was heel blij dat ik deze maand een duidelijke eisprong kon ontdekken met temperaturen, heb een paar maanden geleden ovulatietesten gebruikt, maar die werden nooit positief. Ik heb ze over hele lange periode in de maand gebruikt, dus ik kan het eigenlijk niet gemist hebben. Hoopte nog dat het misschien tussen twee strips was gevallen, maar volgens de gyn kon dat niet. In elk geval, deze maand dus wel een eisprong, en daarvoor ook flink geklust. Nu ben ik in afwachting van mijn NOD, wat morgen of overmorgen zou moeten zijn. Ben de hele tijd mijn lichaam aan het controleren, vind alles anders dan in vorige maanden (maar ja, denk je dat niet elke maand....). Helemaal geen bruinverlies en helemaal geen pijnlijke borsten, terwijl ik dat altijd anderhalve week van tevoren krijg. Heb het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar durf dit nauwelijks uit te spreken, bang dat ik de 'betovering' hiermee verbreek. Zelfs naar mijn man toe durf ik het nauwelijks te zeggen. Kennen jullie dat? En daarom ook mijn plotselinge registratie voor dit forum, de dagen KRUIPEN voorbij, zeker omdat ik gisteren en vandaag niet gewerkt heb, ik maak mezelf echt helemaal gek. Lees het symptomen-voor-de-NOD natuurlijk 30 keer van voor naar achter. Wil er eigenlijk de hele dag mee bezig zijn, maar wil er tegelijkertijd helemaal niet aan denken. We willen zo graag een kindje!
Ik heb me ook mogen bij de volgende ronde voegen helaas. Had toch wel een beetje hoop. We kunnen weer verder naar de volgende ronde zeker? Kan iemand mij zeggen wanneer mijn NOD evt zou kunnen zijn? 33-33-46
hoe komt het dan dat je twijfelt aan de dag van je ei? ik heb dinsdag getest en dacht een heel licht grijs streepje te zien. vanmorgen weer getest en was spierwit. Als ik die twee testen naast elkaar leg zie ik echt iets op die van dinsdag, maar echt super licht. Ik had deze maand laat mn ei, dus ook later ongi, dus eigenlijk nog niet officieel overtijd.