Het begint al drukker te worden gaat lekker in de stoel liggen glas champagne graag! Als we eerst maar lekker op een zonnig eilandje bivakeren!
zit net te tellen.. stel nou... dat ik nu in deze ronde niet zwanger wordt.. maar in mijn volgende.. dan ben ik uitgeteld met de verjaardag van mijn jongste.. hmmm.. lijkt me nou niet echt leuk voor hem.. kan ik dadelijk nog extra ronde overslaan ook! zeker ook omdat ik beide keren op uitgerekende datum bevallen ben.. ajajaj, dilemma
de kans is niet echt zo groot hoor. Er is maar een kleine kans dat een kind op de datum komt... gewoon niet overslaan en ook niet op die datum bevallen
zeg ffies een vraagje: heb als ik over de buitenkant van mijn bovenbenen strijk me toch een pijn eraan....niet als ik er niet aan zit ofzo of als ik loop maar echt als ik er met me handen langs ga is het net of het helemaal beurs is....is er iemand hier die dat ook wel us heeft? haal me gelijk weer van alles in me koppie
hey debs, ik kom net terug van mijn acupunctuur sessie en dacht ineens: daar zou jij ook wel eens wat aan kunnen hebben! Ik ga daarheen voor mijn migraine, maar hij heeft mij in het begin vertelt ook veel te doen voor/tegen bijvoorbeeld vruchtbaarheid. Met succes ook! Wel eens aan gedacht?
nee ik ook niet! (angst voor naalden ..beetje) maar deze naalden voel je niet omdat ze héél klein zijn. Het verschilt een beetje per behandeling natuurlijk, maar ik ga gewoon liggen - hij prikt een paar naalden in mijn huid en draait ze een beetje aan. Dan ga je een soort van stroming voelen door je lijf, heel vreemd. Maar absoluut niet pijnlijk of eng! Acupunctuur wordt normaal gesproken vergoed door je zorgverzekering, dus aan de centen hoef je niet te denken. Hij is echt heel goed. Wat ie doet is ook wel logisch....bijvoorbeeld mijn migraine (hardnekkig, al vanaf mijn 12e iedere week wel) komt voor uit een blokkade ergens in mijn lijf. Hij heeft die stroming weer op gang gekregen - en ik klop het ff af - ik heb al maanden geen migraine meer gehad Chinese geneeskunde richt zich veel meer op "waar komt het probleem echt vandaan" dan op "wat is de snelste oplossing" zoals in de westerse wereld. Ik moet zeggen dat ik 10 keer liever een naald in me heb eens in de zoveel tijd, dan die paardenmiddelen aan medicijnen neem! Je kan het altijd proberen hé! Het ergste wat kan gebeuren is dat je zwanger raakt
hihi Das waar, miss maar us kijken of mijn ziektekosten dat ook dekt idd en dan maar us wat info verzamelen mocht het binnenkort nog nie raak zijn hoest met jou verders? nog bloedingen gehad?
He meisjes, als jullie het leuk vinden om mij te feliciteren?! (zou ik wel leuk vinden... hihi..) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=107896
Bij het leeghalen van de boekenkast, heb ik een fotoalbum gevonden waarin allemaal foto's staan van de geboorte van de jongste Ook staan er een paar foto's in waar in opsta met een dikke buik. Erruggggg leuk om weer eens te zien!
Zoo.. ik ben me vandaag ff druk druk druk joh! ben aan het wassen, was vouwen (je wilt niet weten wat er nog lag! ), stofzuigen, stoffen... tis toch weer echt maandag.. haha... Dat dat huishouden nou ook nooit eens stil kan blijven liggen.. gewoon geen stof in huis..! wie bedenkt hier ff wat op! @ debs: ik zou ook niet weten wat het is meis! Maar je moet je niet meteen zorgen gaan maken hoor! Misschien spierpijn ofzo?! ik zeg ook maar wat... ?!
Ik hou het toch op spierpijn....... Je hebt vast wel in andere houdingen gezeten dit weekend, bij het verven enzo.
doe alleen de was nog en stofzuigen in huis....ga geen grote schoonmaak meer houden daar dat bewaar ik wel voor ut nieuwe huis enne nu ben je bekaf zekers ? hebbie trouwens als een beetje een buikkie?
Ik heb het ook als PMS klacht, maar dan voel ik het met lopen enzovoort ook. Misschien wel een combinatie
meer alsof me benen hartstikke beurs zijn maar zo heb ik nergens last van en doen ze ook geen pijn echt alleen als ik erover heen wrijf.
Denk er echt ff goed over na, want het zou zo maar kunnen helpen...als je wil kan ik je een adresje geven van een vent in zoetermeer die heel goed is, maar je kan er ook 1 in de buurt zoeken natuurlijk Hier een klein artikel erover...http://www.zwangerschapsforum.nl/index. ... 75&start=0 Ik heb 2 dagen nog bloed gehad, maar voel me wel goed verder. Was gewoon een adertje denk ik. Dag 1 was ik heel druk gaan tennisen en dag 2 heel druk schoonmaken...daar is het denk ik van gekomen.