NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Heb je geen foto van de test, kunnen we ff meekijken of we de streep ook zien... ;)

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik kan vndaag ook zo'n digitale halen, of loop ik dan het risico dat die zegt niet zwanger, omdat het nog te vroeg is?

heb wel een foto, alleen niet zo duidelijk.....

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    staat erop.... kan jij iets zien?hij is erg onduidelijk, krijg hem er niet duidelijker op...

4. demi26

demi26 Niet meer actief

ik zie wel een streepje hoor, dus zeg gewoon GEFELICITEERD... welk merk is dit eigenlijk?

tja, ze zeggen van CB dat ie wat meer HCG nodig heeft, maar ik vond mijn kruidvat test ook niet echt duidelijk en de gewone van CB ook niet, en dus op mijn NOD de digitale gebruikt en die gaf zwanger aan... maar er zitter er 3 in... dus je kan altijd morgen en overmorgen nog een keer...

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja, dus jij ziet hem ook :D:D
    dit zijn testen die ik overgenomen heb van iemandop dit forum, weet inet welk merk. uit engeland....

6. demi26

demi26 Niet meer actief

Een vriendin van mij testte ook pas een week na haar NOD vet positief ( eerst alleen lichte dunne streepjes) dus ik denk dat het wel goed zit ;)

Maar ik moest zelf ook duidelijkere testresultaten voordat ik het echt durfde te geloven, ook al zeiden ze tegen mij een streep = een streep.

En wanneer je het zelf ook helemaal geloofd, kom dan maar gezellig naar de junimama's...

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zit helemaal te shaken joh!

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @jolan25: wow meid! :D super gefeliciteerd :):):)

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bedankt, durf nog niet helemaal te juichen.......

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Vandaag is mijn NOD, tot gisteren voelde alles heel goed, veel witafscheiding, GEEN pijnlijke borsten en GEEN bruinafscheiding, iets wat ik normaal altijd al anderhalve week voor mijn NOD heb. Daarnaast zeer pijnlijke, soms kromtrekkende, (en mij onbekende) steken gehad in de afgelopen dagen, vooral links (beetje ovulatiegevoel).
    Ik had het idee dat er al bijna niks meer mis kon gaan, ben al 14 maanden bezig en deze maand voelde echt alles anders, en zeker toen mijn temperatuur vanochtend nog hoog was. Maar: Bij ochtendtoilet daarstraks wel bruinverlies, en voel me ook ongi. Het zou kunnen dat het niks is, maar mijn kansen dalen sterk. Ik kan wel janken.

11. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wauw! Gefeliciteerd Jolan! Wat een goed nieuws!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gefeliciteerd aan de zwangeren :D
    Wat zijn er veel zeg, echt super :D

Wie zou mijn NOD willen verplaatsen?
    Mn ei is 'ietsjes' eerder geweest namelijk.
    Mijn NOD staat op de 25e en gaat naar de 20e.

Dus wie zou mn NOD op 20 oktober willen zetten?
    Alvast bedankt!

Krijg opeens een 23 daagse cylus...

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hmm nou mijn nod mag weg want ben nog steeds niet goed ongie
    weer 1 druppel vanmorgen en meer niet

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wat vervelend meis!

Misschien zet het niet door. Maar kan me voorstellen dat je je nu echt K*t voelt.

Liefs

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    goeiemorgen meiden,

.......1980 welkom op het forum!

jolan25 morgen nog even een nieuw testje wagen, maar ik denk wel dat hij posi is, zag dat je nog 2 dagen voor nod zat, kan dus makkelijk datje nog niet veel hcg aanmaakt voor een duidelijke streep :D

ik zit nog een paar daagjes in de vertrekhal mijn nod is de17e precies de dag dat ik op vakantie ga

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
  17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    oei spriet nog 1 nachtje slapen joh!

18. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen dames :D ,

@alle nieuwe dames WELKOM (pas op de forum heeft een hoog verslavings risco :) )

@ zwangere dames, van harte hoop dat jullie kunnen genieten van een onbezorgde zwangerschap :)

@myself: nog steeds aan het klussen ( volgens mij vriendin: gewoon elke dag klussen
    dag 8 t/m dag 15) :D

Fijne dag verder ;)

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    nou, ook ik ben hier net nieuw... zit wel al een tijdje stiekem mee te lezen, maar ga nu maar is mee schrijven...

ik ben 23, en ben ruim 3 jaar samen met mijn vriend.

bij ons is het eigenlijk nog maar de eerste échte ronde... mijn spiraaltje is er eind augustus uitgegaan maar daarna nog geen echte kansen gehad....

23 okt zou ik mijn NOD moeten hebben, dus heb nog maar net een eisprong gehad...

super spannend allemaal...

leuk om hier te lezen dat er meer vrouwen zijn die er heel erg mee bezig zijn en alles zitten te berekenen en aftellen...

groetjes :D

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hoi drommel welkom op het forum

ik ben hier ook als nuchter persoon gekomen, en inmiddels ook verslaafd geraakt aan ovutesten en eisprong en aftellen naar nod hahaha je raakt het vanzelf

Deel Deze Pagina