@klusser: welkom hier. hopen dat je snel op roze mag @drommel: ook jij welkom. ook voor jou hoop ik dat je niet zo lang hoeft te wachten voordat je op roze mag. @jolan: wat goed meid. geniet ervan.
bedankt! net nog even een kruidvat testje gedaan en een ovu test op kruidvat test een lichte maar zeer duidelijke streep ovu test was donker foto staat in mijn album
@myzelf: ik wilde gisteravond klussen. nou dat is er niet van gekomen. heb de hele avond liggen huilen in de armen van mijn vriend. jeetje zeg wat zit ik in een dipje dit weekend. ik zie het gewoon even niet meer zitten en het klusen is ook niet meer leuk. het word zo'n moetje en ik word erg onzeker van mijn eigen lijf..... vanmiddag op kraamvisite. misschien dat ik van dat kleine mannetje weer wat energie krijg en als ik hem zie heb ik vast weer zin om er voor te gaan. hoop ik maar. oh ja en vriendlief is nooit zo van het vasthouden van die kleintjes maar hij heeft gezegd dat hij de kleine van mijn collega misschien wel even vast wil houden vanmiddag. kleine is twee weken. denk dat ik smelt als ik hem zie met die kleine. ben benieuwd of het gaat gebeuren....
@ jolan en mac gefeliciteerd @Drommel en alle andere welkom Zoals al gezegt is is hier erg verslavend @alle testers suc6 ga op roze
klusser, LH staat voor luteiniserend hormoon. Dit hormoon zorgt voor de start van de LF (luteale fase) = de fase na je ei.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties! Denk dat ik inderdaad wel iemand ben die makkelijk verslaafd kan raken aan dit forum. Heb mijn bannertje nog even aangepast, klopte gisteren nog niet helemaal. Wie binnenkort nog de lijst aanpast, mag mijn NOD erin zetten. Doe ik toch maar gezellig mee. Dus 37 dagen houd ik maar even aan, dan kom ik op 17 oktober NOD. Misschien maar beter als ik vandaag of morgen toch maar ongi wordt, dan lijkt mijn cyclus tenminste weer wat korter te worden... De twee dames die nu zwanger zijn: veel succes en geluk! Kan me voorstellen dat je zitten te trillen en te shaken.... Groet, Klusser1980
Nou Jolan, die kruidvat test zag er bij mij ook zo uit hoor! Gefeliciteerd .. en ook gefeliciteerd voor MAC!
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & BrusjeVoorLynn & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & dinkelman & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons 25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 190 passagiers voor de roze jet!! 21 Zwanger, 51 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag TESTMARATHON 9 oktober: - berenbotje - Miamel - LieseLeentje - Kenzogirl 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek - Mystic Sun 14 oktober: - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:c3ecnejx] Vul je informatie in.[/*:m:c3ecnejx] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:c3ecnejx] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:c3ecnejx] even wat zwangeren toegevoegd enzo
ik heb nu 3 dagen spotting geloof ik dat sommige het noemen dus weet ff niet hoe en wat meer ben een beetje van slag haha.
ik durf geen test meer te doen eerlijk gezegt meestal 1 dag spotting en dan zet het wel door dus dit is anders. En ik was al 2 dagen overtijd. Maar als ik morgen nog spotting heb bel ik even de HA.
@ bos: Ik snap precies hoe je je voelt, soms wordt het gewoon eventjes teveel. Deze maand heb ik ook een verschrikkelijke dip. En ook ik heb het gevoel dat het klussen zo'n must is afentoe, zeker na 14 maanden. Nu moeten we vijf dagen 'sparen' voor de semenanalyse dinsdag, dus nu mag het niet. En dat vind ik dan ook wel weer jammer...! Gisteravond was leuk geweest, hihi Bij mij heeft het bruine veegje van vanmorgen nog geen vervolg gehad, dus er is nog hoop! Wel elke 30 minuten naar de WC, even checken, om gek van te worden. Wat dat betreft zou dit beter een werkdag kunnen zijn; manlief heeft ook geen tijd vandaag, dus zit mezelf hier in mijn eentje op te vreten. Ik gooi er dadelijk nog maar eens een DVD-tje in....
lief van je. en als ik jullie meiden zie die al veel langer bezig zijn dan mij dan denk ik ook van hallo kijk eens naar andere die zijn nog langer bezig.... en heb ik het idee dat ik niet zo moet zeruen... maar gevoel is gevoel he en daar kun je soms weinig aan doen. ben blij dat ik vanmiddag wat afleiding heb en lekker op kraamvisite ga. als ik mijn lief met die kleine in zijn handen zie vliegen de vlinders vast weer in mijn buik en wie weet wat daar van komt....
Hoi meiden, Gisteren een dagje uit geweest, dus nu heel veel bij te lezen. Klusser1980 en Dommel: welkom op dit forum en succes met zwanger worden! Mac: gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Jolan25: Nou die testen zien er goed uit hoor. Gefeliciteerd! Ik wens je een fijne zwangerschap! Hier nog aan het wachten op mijn ei, maar die zit er geloof ik wel aan te komen. Fijne dag allemaal!
@ mac & Jolan: gefeliciteerd! spannend hoor dames, ik kriebel met jullie mee! @ bos: meid hier heb je nou het forum voor. Meiden die precies snappen wat je bedoelt. Ook al ben ik net begonnen, ik kan me het levendig voorstellen... Ook jouw tijd komt! heus! liefs Nicole