NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

veels te veel gedaan dus ;)

zal er over nadenken en dan pb ik je wel voor het adres als ik toch beslis er wat mee te gaan doen ;) Thanks alvast iniedergeval :D

heb geen idee wat ik moet doen aan me benen...

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

NIET er overheen wrijven :p :)

Ja, laat me ff weten...
    Weet je wat het mooie is, ik geloof er zelf eigenlijk nog steeds niet helemaal in. Maar ondertussen werkt het wel die acupunctuur.
    Of het nou tussen me oren zit, of dat het écht doet wat het moet doen - ik heb geen migraine meer en ik ben er blij om!
    Mijn vriend is er ook heen gegaan voor zijn hooikoorts...ook echt een goed resultaat gehad!

Als je vent nog geen zin heeft in gyn en dergelijke, dan is dit misschien wel een mooie tussenoplossing.

3. debsje1977

Hahaha idd niet erover heen wrijven LOL

idd zou een mooie tussenoplossing zijn en wie weet werkt het wel en hoeft manlief ook niet naar de gyn ;) eerst ffies de verhuizing achter de rug hebben dan kijk ik us verder ernaar...help je me het ff herrineren na de verhuizing ? ;)

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja, wanneer ga je verhuizen?

5. debsje1977

binnen nu en 4 weken..maar dat zul je wel lezen hier wanneer de echt verhuisdag is...want dan kan ik natuurlijk ffies nie online in de avonden...heb denk ik nie ala minuut internet in het nieuwe huis ;)

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

spannend! Wij krijgen overmorgen de sleutel en ik zal dus ook over een maandje ofzo langzaamaan gaan verhuizen. Maar ik ga me nu niet gek maken...doe er misschien wel 2 maanden over :) (afhankelijk van hoe snel m'n flatje verkocht gaat worden)

Succes alvast in ieder geval!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    eh debs... internet heb je toch allang aangevraagd? Dat is na de sleutel het belangrijkste hahahahaha

8. debsje1977

hahhaha nog niet aan gedacht..:(

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hoe kun je DAT nu vergeten?!?! ;)

10. debsje1977

geen idee :cry: ben het gewoon vergeten *snik*

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aaaahh.. nie huile! maar dan moeten we je wel een paar dagen missen dus... kondig het wel ff aan he, anders gaan we er nog wat anders van denken.. ;)

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    valt mee.. doe het in etapes ;) haha.. tussendoor ff op ZWP enzo! haha.. ff wat eten enzo.. ;) Groot gelijk dat je niet meer een grote schoonmaak gaat houden! had ik ook niet gedaan hoor!

Een buikie heb ik altijd wel ;) hahaha... alleen mn darmen hebben besloten om per direct dienst te weigeren ;) haha.. t gaat opzich nog wel, maar niet super... heb dus echt een opgezette buik! :( hihi.. ach, tis niet anders... kan ik wel mee leven :p

13. debsje1977

kun je nog wel gewoon je kleertjes aan? : D
    of gaan de broeken al moeilijker dicht ;) ( ben niet eens zw en ik krijg me broek haast nie eens meer dicht :confused: )
    tuurlijk condig ik het aan..maar ben nie helemaal weg hoor...als ik op me werk zit heb ik nog internet dus kan jullie overdag op de hoogte houden van het reilen en zeilen om en rond ons nieuwe huissie ;)

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    dat is waar ja! dat scheelt! heb je er al zin in?

Nee, mn broeken kan ik nog wel aan hoor! Alleen heb 1 hogere broek en die drukt zo naar nu op mn buik, das niet lekker... maargoed, de rest past nog..

Ik ga eens ff mn telefoon ophalen! haha.. ben er over een uur of 3 weer.. *grom*...

Kuss

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff, kon vorige keer dat ik zwanger was al na paar dagen geen gewone broek meer dicht.. heb toen keigave positiebroeken gehaald en die draag ik nu lekker weer hahaha

bv een lage spijkerbroek, geweldig qua pasvorm en met ruige riem erop niemand die ziet dat er nog een meter stof bovenzit..

16. debsje1977

heb ook een kei gave lage spijkerbroek maar geen blousjes of shirtjes die lang genoeg zijn om erover heen te dragen....dus zit dan elke keer met een blote (dikke) buik das niet ehct een lekker gezicht kan ik je zeggen :p

17. debsje1977

Your Commissions $ 147.50

YIPPIE :D

18. debsje1977

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je zal je mannetje dan niet snel meer horen van mmm schatje, wat ben je nog lekker strak hahahahahahahaaaaaa

Deel Deze Pagina