@Bright en Djaar...nog zover voor jullie NOD kan het natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn. Geef de hoop niet op. @Suuus...geen idee. Slik je je pil inmiddels niet meer door dan? Dan weet je toch gewoon wanneer je ongie zou moeten komen? Hoop dat hij gewoon komt, aangezien ik begrepen heb dat jij en in ieder geval je vriend er nog niet aan toe zijn. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel. Groetjes Winnie.
Een half jaar geleden waren we er nog niet aan toe. Maar het begint steeds beter te worden, maar al echt stoppen met de pil doe ik nog niet.
eyey..., heb net de huisarts gebeld omdat ik daar beneden weer een infectie heb. het is een infectie dat niet echt behandelt hoeft te worden maar ik krijg toch medicijnen. heb gelijk gevraagd of ik die medicijnen wel mag gebruiken als ik eventueel zw ben. die hij voor wilde schrijven mocht NIET (maar goed dat ik het heb gevraagd) dus krijg nu andere. verder erg rustig hier. hoe is het bij jullie? nog zw bij of nieuwe mensen?
Nog geen zwangeren vandaag? SuuuS geen idee wat het kan zijn...Vervelend he die onzekerheid! Goed dat je het gevraagd heb nailey, je weet maar nooit natuurlijk. Hier nog geen ongi te bekennen, wordt spannend nu. Heb mezelf voor genomen om niet eerder te testen dan woensdag, kijken of ik mezelf eraan kan houden. Reken deze ronde nergens op, wegens familieomstandigheden is het deze ronde een beetje naar achter geschoven, wel geklust maar niet zo fantiek als de eerdere keren...W'll wait and see...Maar vandaag al wel weer op dag 24 en dat vind ik al geweldig!
Hi meiden, Wow het ziet er goed rose uit in oktober! Alle zwangere dames GEFEICITEERD! Alle ongi meiden succes in de volgende ronde! Alle wachtbankers... Ik kom er bij zitten. Ben zo ongeduldig Nog een hele week wachten.... pffffffffffffffff
Nou meiden, dat ziet er zeker goed uit. Het is pas de dertiende en dan al 21 zwanger! Zwangeren, gefeliciteerd! Ik zit hier ontzettend in spanning. 2 x gependeld dat het deze maand raak is. Iedereen succes verder met wachten en testen.
Joehoe, ik mg op roze. vandaag mn NOD, (had eergister een nega sensitest) Maar vandaag een duidelijk ZWANGER op de digitale test van clear blue! Ik ben zo blij! kon t niet geloven, hoofdpijn, buikpijn, echt van die ongi kwaaltjes, maar toch!
Heej Toetje, Veel sterkte, ik weet hoe het voelt. Eigenlijk precies hetzelfde verhaal namelijk. Ook van de 12 maanden zo'n 8 getimed e.d Veel succes de volgende ronde en dat het maar snel roze mag worden voor jou liefs, katja
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & dinkelman & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 196 passagiers voor de roze jet!! 21 Zwanger, 55 Ongesteld, 3 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 1 miskraam TESTMARATHON 9 oktober: - berenbotje - Miamel - LieseLeentje - Kenzogirl 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek - Mystic Sun 14 oktober: - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2x0txgo2] Vul je informatie in.[/*:m:2x0txgo2] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:2x0txgo2] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2x0txgo2] @Lien84 rose @Drieske32 toegevoegd op 27e is dat akk? @Toetje rood @Babylief4 heb je toegevoegd op de 24e, is dat akk? @Joyce84 rood @Brotherhood helaas oranje Verder kom ik op totaal 196 pasagier ipv 193 en 3 neg tests ipv 4. Volgens mij moet het dan weer kloppen, zo niet dan hoor ik het wel. Liefs Kaatje
Hey, Kom toch weer ff een kijkje nemen (probeer zoveel mogelijk weg te blijven van deze site want anders slaat mijn hoofd op hol)... Hoe langer je weer op weg bent, hoe meer het idee van een eventuele zwangerschap gaat knagen. zit nu weer op 37 dagen en ga zaterdag testen als ik nog niet ben geworden. sinds 1,5 week borrelt mijn buik en af en toe krampen maar verder heb ik geen idee meer hoe het voelt om normaal ongesteld te worden. 1e ronde was 5 weken, 2e ronde 8 weken, nu 3e ronde dus ben benieuwd...hoop zaterdag op goed nieuws! aan alle wachtende meiden...succes! en aan alle zwangeren van harte gefeliciteerd!
@Babylief4 heb je toegevoegd op de 24e, is dat akk? ja hoor kaatje80 is leuk om er bij te staan nu maar hopen dat het roze word