daar ben ik weer wat balen zeg die ik ben er ook zo bang voor. Maar ik heb tot nu geen rood meer kunnen ontdekken en mijn temp is weer flink omhoog (doe ook middag temp, ja ik weet het heel slecht maar het wordt een verslaving). Ik hoop voor mij dat het mij bespaart blijft en hoop heel erg voor jou dat het de volgende keer wel gaat lukken. Bedankt dat je aan me hebt gedacht vandaag, ikke dus ook aan jou hihi
@puzzcat: Heb je nou een test gedaan? Hopelijk positief en zo niet dan maar hopen dat je gyn er iets mee kan
Sinds 2 uur geleden erge ongi-krampjes, terwijl mn ongi zelf pas volgende week dinsdag komt..... aankomende woensdag is gerekend vanaf mn vergeten pil...
@suus ; ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren voor je. Ben ook benieuwd naar je reactie als je of ongi wordt of zwanger bent. Waar zou je blijer mee zijn?
Hey allemaal... Zwangeren gefeliciteerd! Word wel spannend heb super gevoelige borsten ook wat groter en beetje blauwe aderen... Als ik me kan beheersen overmorgen testen [-o<
Inderdaad spannend voor je! Hoop op goed nieuws .... In ieder geval nog niet ongi en 1 dag over tijd .... Suc6!
Helaas, ook ik moet op rood. Had echt goede hoop deze maand, maar vanochtend temp omlaag en zwangerschapstest negatief. Bruinverlies heeft aan en heeft tegen het eind van de middag doorgezet. Op naar ronde 15, maar ik word er wel een beetje moedeloos van...
Thanx! Als ik mijn eisprong goed gevoeld heb dan ben ik inderdaad 1 dag overtijd, dan had ik een cyclus van 31 dagen maar ga gewoon testen bij 34 dagen... maar wel heel spannend... Jij ook suc6!
hallo iedereen, @brotherhood: ohh meid wat balen @lien: super gefeliciteerd, en geniet er lekker van @iedereen: Fijne avond nog Groetjes my
Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh wat een spanning! Vandaag geen , dus morgen testen! (ik hou het niet meer, hihi) Groetjes Banjabes
Ha meiden, Ik kan op roze...... We geloven het zelf nog niet! Ik heb een hele nauwkeurige cyclus en voel altijd precies wanneer ik mijn eisprong heb. Nu zijn we drie weken geleden getrouwd en hebben in de week erna veel "geklust". (uit passie wel te verstaan). En nu blijken we dus zwanger! En dit was de eerste ronde. Hopen dat alles goed blijft gaan. Ik wens alle meiden ontzettend veel geluk toe! Hou vol, het moet lukken! Liefs Guuske
lien van harte meid. ga er samen met je man onwijs van genieten. weer veel te veel rood balen zeg. volgende ronde meer geluk voor ons allen die op rood zijn gegaan al deze maand.... mijn ei is in aantoch denk ik. alhoewel..... ik voel gerommel in mijn buik maar het is in het midden net boven het schaambot. je ei voel je toch altijd links of rechts>?
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & dinkelman & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 198 passagiers voor de roze jet!! 22 Zwanger, 58 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 1 miskraam TESTMARATHON 9 oktober: - berenbotje - Miamel - LieseLeentje - Kenzogirl 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 - lisannemiek - Mystic Sun 14 oktober: - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:hznu2db5] Vul je informatie in.[/*:m:hznu2db5] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:hznu2db5] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:hznu2db5] @madeliefjuh: je staat erbij! @Bright & Lynd: helaas rood! @mezelf...het wachten is begonnen. Vorige maand voor het eerst in mijn leven mijn eisprong gevoeld. Deze maand voel ik al het hele weekend en ook vandaag nog een beetje wat ik vorige maand bij eisprong voelde, beetje vaag. Heb tot voor de MA nooit geen 'klachten/symptomen' gehad rond mijn eisprong en ook mijn ongi voelde ik nooit aankomen. Sinds vorige maand dus wel. Zou het met mijn curretage te maken hebben? Dat ik nu zo 'schoon' ben vanbinnen dat alles beter merkbaar wordt? hmm, raar, maar goed, kga gewoon maar wachten, wachten wachten..... @Guuske: GEFELICITEERD!, ik heb je meteen nog even gewijzigd!
kaatje: ik heb wel eens gehoord dat je na een mk extra vruchtbaar bent. weet alleen niet of het waar is....