NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben bang dat ik jullie hier moet gaan verlaten. De eerste menstruatieklachten komen er al weer aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Succes allemaal!

2. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere meiden! joepie!

Hier begin ik ook weer lichtelijk mijn borsten te voelen en vervelende buikpijn....denk dus dat de duivels toch weer arriveren binnen nu en twee dagen....

Maar we gaan er niet aan denken, we gaan aan het werk!

Testers vandaag? i.i.g.: veel geluk aan alle testers!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Jammer Annie, maar veel succes in de volgende ronde!

Hier weinig nieuws, nog steeds aan het wachten op mijn ei, duurt lang deze maand.
    Nou vandaag maar weer een ovutest, wie weet....

Testers vandaag veel succes.
    Ik kom in mijn pauze wel even kijken naar al het roze
    *duimt heel hard*

Groetjes, Hanna

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou ik kan op rood... heb ik mijn eisprong toch goed gevoelt.

De klachten die ik had waren dus uiteindelijk ongi klachten mja ze kunnen 2 kanten op deze dingen had ik ook bij de vorige zwangerschap...
    Ben blij met mijn iets kortere cyclus van 31 dagen.

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Je kan hier geen avondje weg of er is al weer superveel gebeurt :)

Voor alle zwangeren gefeliciteerd en voor de mensen met de :evil: uiteraard baal ik met jullie mee en hoop voor de volgende ronde.

Ik ben nu echt gek aan het worden. Kijk maar eens naar mijn kaartje, en hou mijn pijn van zondagavond en mijn roze bloedverlies van zondagnacht in gedachten. Zou het dan toch zo kunnen zijn ?

Uiteraard heb ik vanmorgen een test gedaan en zoals verwacht negatief.
    Waar ik gek van wordt is mijn schommelende temperatuur. Maar al met al gaat het wel volgens het boekje geloof ik.

Iemand met ervaring aanwezig :(:

6. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Proficiat aan de zwangeren.

Hier helaas nog altijd :evil: :evil: te zien. Al sinds vorige week woensdag. Dat ze nu maar rap opnieuw vertrekken

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
  8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ djaar: jee, spannend! 't Is wel moeilijk om jezelf niet gek te maken op zo'n moment..... Je hebt het vast wel gedaan, maar als je bij de zwangerenkaartjes op de website kijkt, dan kan je ook best wel kaartjes vinden waarop de temperatuur schommelt :) Hou je daar maar aan vast :)

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Dat is dus ook wel het probleem je blijft zoeken naar een kaartje dat hetzelfde lijkt. Maar het is voor mij het eerste kaartje dat ik maak dus weet ik ook niet of het wel allemaal goed gaat.
    Ik temp ook met een oorthermometer (10 x per dag hihi, hoezo verslaafd). en het moment van wakker worden varieerd van 6.20 tot 6.45.

Nu ben ik ook nog eens verkouden en heb soms het idee koorts te hebben. Dus alles is mogelijk :confused:

10. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nou kom op, vandaag ook weer paar positieve testen! Heel veel suc6 voor degene die vandaag gaan testen.... :D

Gister aaf toen ik me ging omkleden om mn bed in te duiken zei me vriend 'draai je eens naar de zijkant'...... hij zegt 'ben je zwanger?, je hebt zo'n buikje'.........

Ik zou nu toch nog geen 'buikje' kunnen hebben :(
    Voor me eigen gevoel denk ik gewoon ongi te worden, en mezelf alleen maar gek te maken.... Maar ben afgelopen maand ook wel 2 kg aangekomen, maar dat kan alles nooit zo snel zijn :(

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik mag (moet) helaas op rood, kan iemand dat voor mij doen?
    Hopelijk heeft de rest meer geluk deze ronde!

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier nog steeds een temp van 37 (sinds 8 oktober.. zou het dan echt? of betekent dit nog geen drol?)

maar goed: ik wens alle testers van vandaag veel succes en ik strooi vandaag roze!!!!

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER

1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S
    2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11
    3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05
    4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin
    5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith
    6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79
    7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels
    8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl
    9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77
    10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac
    11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka
    12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd
    13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske
    14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86
    15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & dinkelman & Miepie74 & SuuuS
    16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx
    17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980
    18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11
    19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82
    20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn
    21: SuuuS & Simmer
    22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright
    23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor
    24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4
    25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh
    26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80
    27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32
    28: cin1979 & Afrola & Rootje79
    29: Silverone & 00Wendie00
    30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya
    31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel

199 passagiers voor de roze jet!!
    22 Zwanger, 63 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 1 miskraam

TESTMARATHON

9 oktober:
    - berenbotje
    - Miamel
    - LieseLeentje
    - Kenzogirl

10 oktober
    - gyino
    - sylverone
    - Tessa8
    - lisannemiek
    - Mystic Sun

14 oktober:
    - Calani

15 oktober:
    - Hanneke78
    - Spriet
    - Puzzcat24

18 oktober:
    - Lenos

23 oktober
    - mama van Tessa
    - Nicole84
    - BrusjeVoorLynn
    - Moor

27 oktober
    - BurningKarma

Om de lijst te veranderen:
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:30kashdq]
    • Vul je informatie in.[/*:m:30kashdq]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:30kashdq]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    • [/*:m:30kashdq]

Goedemorgen dames,

Ik ga de lijst maar weer even updaten, mooie manier om mijn eigen wachttijd door te komen :(

Annie1979, Spriet & Miepie74, Debbedebs helaas op rood, succes in de volgende ronde!

En waar blijven de roze dames?

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hoi,

zou iemand mij ook op rood willen zetten in de lijst?
    Ik sta bij de 11e.

Thanx!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een veel rood erbij vanmorgen zeg!
    En ik dacht nog wel wat roze te kunnen zien!

meiden die ongi zijn geworden: veel succes in de volgende ronde!

16. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hey meiden

Ben weer thuis, het weekend was leuk maar de thuiskomst minder... :cry:
    We hebben gisteravond laat plots onze 11 jarige franse bulldog in moeten laten slapen, ze kon niet meer over haar medicatie voor de ziekte van cushing en haar bloedwaardes rezen de pan uit, ze was zichzelf aan het vergiftigen..
    We missen onze kleine schat zó erg, ik doen niets als huilen, ben echt een wrak, vandaar dat ik nu even niet veel hierop zit, ga wel nog testen deze week maar nu even niet, kan momenteel niet nog meer verdriet verwerken, nog geen ongi in ieder geval...
    Sorrie meiden maar ben echt even aan het einde nu....ik mis haar zo. :cry:
    Een foto van haar staat in mijn album....

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey meiden!

ergens op de lijst zou ik ook moeten, alleen geen idee waar :(
    Na mk vorige maand is mijn cyclus van de "leg". Dus hops ik 10 x per dag naar het toilet om te kijken of de :evil: al gekomen zijn, maar tot nu toe niets...
    Als er niets gebeurt, doe ik 23-10 mee met de testmarathon! Kan ik toch nog ergens op de lijst ;)

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @ Mystic Sun;

Veel sterkte. Ik leef met je mee.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mystic Sun veel sterkte.

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Sterkte met het verlies. Zo heb ik op 21 juni j.l onze shetlandpony van 5 jaar oud moeten laten inslapen. Hij had koliek en helaas konden we hem niet meer redden.
    De keuze maken om hem te laten inslapen vond ik echt vreselijk :cry: Heb ook tranen met tuiten gehuild.
    Jouw hondje heeft in ieder geval een hele mooie leeftijd bereikt. :) 11 is toch al een aardige leeftijd voor een franse bulldog toch? Ze heeft een mooie tijd gehad.
    Maar het blijft akelig om je huisdier in te laten slapen. Het liefst wil je ze nog jaren bij je hebben.

Deel Deze Pagina