mystic sun: heel veel sterkte meis, ik heb zelf ook een hondje en kan me het heel goed voorstellen hoe je je nu voelt.... dikke knuf
@Debbedebs & Moor, ik kon bovenstaande lijst nog aanpassen, dus jullie staan erop en zijn gewijzigd. @MysticSun: heel veel sterkte!
Goeiemorgen dames, @mystic sun, veel sterkte @ testers vandaag suc6 @ nieuwe zwangere van harte @myself: nog druk aan het klussen
hey hallo dames kom weer ff gluren bij jullie doe immers toch ook mee met jullie nog een dag of vier en ik mag testen al heb ik dit keer wel veel moeite om me in te houden maar tot nu toe gaat het goed heb ik hier nog iets gemist ? hoop dat er weer een hoop roze bij is gekomen liefs redi
ok heb ff een vraag je was ik ff vergeten ben deze maand met ovu testen aan de gang gegaan en werd 18 september voor het laatst ongi me ovutesten kwamen uit op 5 oktober (dag 18 van me cyclus) waanneer zou me nod dan zijn ? heb een cyclus van 30 tot 31 dagen teminste dat was me laatste cyclus terwijl het ook vaak genoeg 27 en 28 en 29 was dus weet het ff niet meer liefs redi
Volgens mij kun je dan het beste vanaf 5 oktober 14 dagen erbij tellen. Heb ergens gelezen dat het 11 tot 18 dagen kan zijn maar dat 14 'normaal' is. Probleem heb ik zelf dus ook vanwege een nog wat onregelmatige cyclus
Morgen ochtend bij mn eerste plasje hang ik de test er gelijk onder hahaha... en ook volgende week dinsdag gooi ik er een testje tegenaan... dus ben benieuwd, me lichaam houd me aardig voor de gek Zijn er al nieuwe roze bij?!?! Kom op meidennnnnn!
ik snapte er al geen hout van! Hoe kan ik nou op een lijst staan van eerder, terwijl ik mijn berichtje later neer zet thanks!
Neeeeeeee, ben net ongi geworden! Ben echt heel erg teleurgesteld. Ben depri, kan wel huilen. Zit op mijn werk, maar ben er niet helemaal bij vandaag. Dussss ik kan op rood Ik ga naar nov. of niet, ik moet er nog even over nadenken.
Sterkte Mystc Sun! Ik leef met je mee.. Gaan er nog mensen testen vandaag? Veel succes! Nog 11 dagen tot ik kan testen, wat duurt dat nog lang!
Ga maar effe flink balen (zou ik ook doen), en pak zo snel je kan al je moed weer bij elkaar en ga er opnieuw voor. Er komt een tijd dat het wel gaat lukken.
wat kl*te zeg Je mag best even huilen ik denk dat niemand daar raar van op zal kijken. Meid heel veel suc6 de volgende ronde. En we leven met je mee. liefs,knippy
Dames, even een vraagje: Als mijn ongi eraan komt krijg ik altijd een grote pukkel maar ik merk ook dat wanneer mij eisprong ik de buurt is ook een krijg hebben meer dames dat : Ik weet het een beetje rare vraag, hahah Fijne dag verder @ katak79, mooi @#$%$ dat je op rood moet. suc6 voor de volgende ronde