heb vanochtend dus al getest, vriend was niet thuis dus het kon en niemand die het merkte hihi waarschijnlijk ga ik nu vrijdagochtend een testje er tegenaan gooien. Maar wanneer mijn nod is is gewoonweg onbekend.
allemaal pauze nu? hahahaha Wordt ons eerste kindje ik ben 31 en vriend is 34 we kennen elkaar nu 3 jaar, dus is het er de tijd voor. Dit is de eerste ronde. Kijk maar eens naar mijn eerdere berichtjes in mijn profiel als je zin en tijd hebt.
@djaar ik heb net ook getest haha niemand die het zag en merkte haha negatief natuurlijk kan ook niet zo vroeg positief zijn ik ga maandag testen als ik dan nog geen ongi heb dan heb ik des de meer rede om te testen kus redi
Redirosoe, ik vind het ook echt ontzettend spannend... Je wilt eigenlijk dat het zo snel mogelijk raak is, maar hebt daar geen controle over... Djaar, lastig dat je cyclus onregelmatig is, of niet?
ja nou het erge was dat ik in me eerste ronde zwanger werd en na 5 en een halve week een mk kreeg af en toe denk ik dat het nu niet meer zo mag zijn dus baal als een stekker kus redi
mijn pauze is voorbij en om eerlijk te zijn mijn werkdag ook. Ga nu naar mijn moeder om een flink stuk met de hond te gaan wandelen. Zj weet niets van mijn spannende dagen en ik wil haar ook niets vertelen. Als alles goed is dan krijgt ze pas met 12 weken iets te horen. Dat is moeilijk maar een bewuste keuze. Jullie zijn dus naast mijn vriend de enige die weten in welke situatie ik mij nu bevind!
ik wil het ook aan niemand meer vertellen dus als ik zwanger mag raken vertel ik het ook aan niemand behalve jullie en me vriend maar wow das echt moeilijk als je zo blij bent toch volhouden kus redi
Balen redi! Wij willen het eigenlijk ook in het begin aan niemand vertellen als het zover is. Te veel nare verhalen meegemaakt in onze omgeving, dus we zijn wat voorzichtig. Dat is voor ons wel wat makkelijker omdat we in het buitenland wonen . Lekker dat je vrij hebt djaar. Prettige middag!
doei, tot later. @ Emme, Voor ik aan de pil begon was ik op de klok. Tijdens de pil uteraard ook. Mijn moeder is van haar 16 tot haar 57 op de klok geweest net als haar zus. Dus ik ben er niet zo bang voor dat het zich allemaal goed herstelt. Echter mijn eerste ronde had 60 dagen en mijn 2e 33 nu zit ik op dag 34 en er is nog niets gebeurd dus ik wordt hier helemaal gek van. Voel niets van symptomen (gelukkig)
@emme waar woon je in het buitenland? wel lekker hier in nederland werkt het weer niet echt mee kus redi
ow heerlijk nou ben jaloers op je hihi wij willen met een aantal jaar naar spanje omdat het weer daar iniedergeval beter is dan hier kan niet zo goed tegen dit weer hier word er erg somber van ik ga ff met de honden wandelen ff afleiding zoeken dan benik donderdag weer de hele dag hier aan het babbelen ik zou zeggen hou je in nog niet testen gaan we samen doen haha liefs dikke kus redi
eyey allemaal..., even iets anders, ik moet weer naar de dierenarts. 1 van de katten plast bloed. ik ben erg bang dat het iets ernstigs is. ik moet straks met de een naar de dierenarts en is er niks met hem dan moet ik met de andere. ik moet dit eventjes kwijt. ben alleen thuis dus kan het ook aan niemand anders vertellen. heeft iemand hier ervaring mee...? of weet iemand wat het kan zijn...?
sterkte! Als het een wat oudere kat is, grote kans dat hij/zij nierproblemen heeft. Komt vaak voor bij oudere katten!
zij is pas 2 en hij pas 1. de da zei al dat het dat zou kunnen zijn. dat had de kat van mijn ouders ook al op jongere leeftijd. het kan ook iets zijn van de operatie die hij pas heeft gehad. sinds gisteravond doet hij rare dingen. zoals op de bank zitten alsof hij moet plassen. sinds net zit hij aan de bank te krabben en tegen de muur op springen. dus waarschijnlijk is blacky diegene maar ik hoop in ieder geval dat het niks ergs is.
als hij net geopereerd is, kan dat ook heel goed. Is hij gecastreerd? Vervelend voor je meiske! Ik zal zo voor je duimen dat het allemaal mee valt.
Heb vandaag wel getest al stond mijn hoofd er totaal niet na en ja hoor een hele lichte 2de streep. Nu eerst naar de dokter morgen nog een test doen want ben bang dat dit ook nog wel een indrooglijntje kon zijn. Morgen weet ik meer..