nee...heb afgelopen weekend speciaal voor limmetje een zw test gedaan die was natuurlijk zoals verwacht nega ( zoals eerder gezegt als ik nu zw zou zijn zou er een wonder zijn geschied...heb niet eens optijd geklust vandaar hahah) maar mijn ovutesten worden maar nie wit..dat vind ik wel raar. want dat werden ze wel toen ik begon met testen namelijk.
bij mij gaven ze ook altijd nog een vaag streepje hoor debsje ! ook voor me ei sta er al een streep en na me ei ook
bij mij juist voor me ei niet vandaar dat ik het vreemd vind dat ze nu wel een streep laten zien...na ja zal wel een logische verklaring voor zijn.
Hoi dames, dat was weer even bijlezen van acupunctuur naar een megafreggelgrot :-D Ik moet even zeggen dat ik bij acupunctuur zweer. Na het verlies van mijn meisje zat ik gruwelijk in de knoop. Echt geen energie hebben. Zij zorgt dat mijn energie in balans komt en maakt me klaar voor een volgende zwangerschap. Klinkt heel zweverig, maar ik heb er echt baat bij. Mijn cyclus was normaal 35 dagen en aangezien ik waarschijnlijk nu mijn ei heb ( vruchtbaar slijm) is het mooi een week verkort. De meeste verzekeringen vergoeden tot 300 euro. Dus baat het niet schaad het niet.
*klingel serveert een krolse vlogtuigmagnetronmaaltijd aan alle passengers* *en vertelt even waar de nooduitgangen zijn: '' on your let and right- NOWHERE are nooduitgangen want wie het roze vliegtuig instapt komt er niet meer uit! (mits zwanger! )'' fasten your seatbelts (en die van je achtereind)
haha... ja, lim, denk dat je dat ff moet uitleggen aan debs LOL! (ik lig echt in een deuk hier om die lekker verkeerd opgevatte opmerking van debs.. haha..) @ mega baby: JEUMIG! hoop toch nooit zoiets te moeten baren.. bedoel, ik was 8 pond bij de geboorte, maar das toch ff wat anders dan 6 kilo...
* Demi trekt haar gordel nog iets strakker aan en vroeg zich ook net af wat er op het menu staat vandaag*