heb je ook jeuk dan.. en een branerig gevoel, dan kan het een schimmel infectie zijn of je ongie komt er aan!
ja heb regelmatige cyclus... ik dacht dat iemand het misschien wist maar anders zien we het snel genoeg
Hoi Meiden Ik mag op ROOD. Wil iemand creabea dit voor mij doen, anders gaat er weer vanalles mis......... Ik stap op de roze Motor , als ik het goed begrepen heb. Ik blijf jullie nog wel volgen hoor, hoop natuurlijk dat ik niemand tref op de motor en jullie allemaal in de plane blijven zitten op roze. Groet Hanneke
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & dinkelman & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 199 passagiers voor de roze jet!! 21 Zwanger, 65 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 14 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 2 miskraam TESTMARATHON 14 oktober: - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:x9qpso20] Vul je informatie in.[/*:m:x9qpso20] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:x9qpso20] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:x9qpso20]
Hoiii lekker joh, ik voel lekker helemaal niks! en ik zie ook niks ( geen afscheiding) Toch wel goed om n maand niet te forummen, al de vorige maanden voelde ik van alles.
ik ben bij de da geweest en hij heeft een blaasontsteking. hij kreeg een prik en ik moet hem 5 dagen medicijnen geven. binnen 24 uur moet het al weg zijn... maar gaat het niet over dan moeten we terug komen. dan kan het namelijk blaasgruis zijn...
Oh dan vind ik het vreemd dat die DA je kat de urine niet getest heeft! En als het blaasgruis is vraag dan welke vorm Oxalaat of Struviet Want als je beestje Struviet heeft ga hier eens kieken! http://www.amiqure.com/ Je krijgt een pasta waar vit's in zitten die de blaas gezond maken en houden! Mijn snoopy heeft urinary Amicure en het werkt perfect! Je hoeft met dat goedje (2x per dag geven) GEEN dure voer te kopen!
Okay ladies, weinig nieuw roze vandaag ... ik ga even bij kennissen op bezoek met mn vent en dan duik ik lekker mn bed in... en dan morgen testen bij mn eerste plasje, misschien dat ie iets aangeeft .... en anders nog langer geduld hebben tot maandag ..... I Will See.... Fijne aaf meiden! Baaaaaaiiii xx
ze had geprobeert om bij blacky wat urine eruit te halen. maar het lukte niet... hij hield het in... dus jha dan kan het helaas niet... ik ga gelijk even op de site kijken..
dit herken ik wel...katten die zelden of nooit naar buiten gaan, katten met overgewicht en luie of weinig actieve katten. gewichtsverlies,meer urine produceren, meer dan normaal drinken,
aaaaaahhhh, wat duurt wachten toch lang... Volgende week weet ik eindelijk de uitslagen van de zaadtest en t bloedonderzoek, ben benieuwd. Mag trouwens ook wel na 6 weken wachten... Word nu toch wel spannend! Zo, dat ben ik kwijt, hihi!
jeetje nou ik zou ook gek worden van dat wachten! Blijf voor je duimen hoor meid, dat alles goed is, en dat je snel op roze mag.
Ik mag op rood. Ben vandaag ongesteld geworden. Vind het eigenlijk erger dan ik gad verwacht, bah! Op naar ronde 2! Liefs van Lara!