ach meissie een dikke knuf we leven met je mee. Hopen dat je volgende ronde op roze mag. [-o< liefs knippy
@ Lara: Kan me voorstellen hoe je je voelt. Je weet nooit hoeveel tegenslagen je te verwerken krijgt. Ik baalde ook flink bij ronde 1 en nu is het al weer ronde 7 succes
hier ook nog aan t wachten, heb volop ongikrampen. Lijk wel droog ongesteld. Zit nu op dag 25, de vorige cyclus begon op dag 25 met bruin slijm. Maar ook dat heb ik nog niet. Dus verwacht eigenlijk niet morgen ongesteld te worden, maar je weet t nooit. Misschien heb ik deze maand wel weer een langere cyclus. Heb op vrijdag 3 oktober heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, zit er nu dan 11 dagen na. Mocht het raak zijn dan kan ik denk nog niet testen of wel? gek word ik ervan (en van mezelf!)
He zwangeren meiden gefeliciteerd en kom gezellig bij de juni meiden kletsen. al andere succes en ik hoop dat jullie je nog bij de junimama's mogen voegen of bij die van juli. xxx joyce succes iedereen
Ik mag ook op rood , zou iemand dat voor mij kunnen doen? (ik sta als 'dinkelman' in de lijst, maar mijn naam is veranderd in Dinkie) Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik hoop dat ik jullievolgende maand mag volgen
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 199 passagiers voor de roze jet!! 21 Zwanger, 67 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 14 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 2 miskraam TESTMARATHON 14 oktober: - Calani 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3q1s6bz1] Vul je informatie in.[/*:m:3q1s6bz1] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3q1s6bz1] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3q1s6bz1]
Hee dames, dacht kom eens even binnen gluren maar helaas weinig nieuwe zwangere damen Smalville en Brotherhood sterkte meiden
Jeetje wat veel rood erbij zo in een dag Alle meiden die ongi zijn geworden: veel succes in de volgende ronde! Hier heb ik denk ik mijn ei gehad. was niet zo duidelijk dit keer met de ovulatietesten. Ben ook aan het tempen, dus even afwachten of FF een ei geeft.
Hallo iedereen, Hier nog een die helemaal gek word van het wachten (en de mensen in mijn omgeving ook). Vage symptomen zoals zijkant van mijn borsten die zijn opgezet en zeer doen. Opgeblazen gevoel, maagzuur, het heel erg warm hebben de hele dag terwijl anders echt een koukleum. Iedereen ook heel veel succes met wachten, ik leef met jullie mee!
HEY, Ja idd gek word je van dat w8en ik heb volgens mij afgelopen zaterdag mijn ei al gehad vroeger als normaal en heb nu ook allemaal vage klachten zoals, gevoelige tepels, echt ongipijn, super moe, echt last van bovenbenen, rugpijn, vlage van missenlijkheid ik heb het ook heel warm zit gewoon nu in een truizonder mouwen en geen verwarming aan normaal zit ik met de verwarming aan in een dikke trui, vaker honger en als ik eet ineens misselijk. erg vaag normaal heb ik ook wel klachten maar toch weeranders maar ja nog ff afw8en. Groetjes Daliya
dit is nu de 3e ronde en is weer anders als de 1e en de 2e ronde die waren trouwens ook niet het zelfde.
Dinky en de andere rode dames, balen, duimen op de volgende ronde. Ik word helemaal gek van mezelf. Het ene moment denk ik dat mijn cyclus gewoon helemaal van slag is. Het andere moment weet ik gewoon zeker dat ik zwanger ben. AAAAAHHHHHH, frustratie. Maandagochtend heb ik negatief getest. Wanneer zouden jullie weer een testje wagen? En dat kan toch gewoon met die kruidvat testen van 2 voor 4,99 euro? Die zijn toch gewoon goed?