Lenos gefeliciteerd! @emma 21: we gaan op dezelfde dag testen, zijn er veel he op 23 oktober! hopelijk ga ik niet eerder testen en kan ik mezelf aan de datum houden... heb wel al die tijd al een hoge temp en vanochtend was hij ineens 37,4! kan ook heel slecht slapen en heb vreemde dromen,.....
Hoi Muis82. Ik heb ook eerst met een kruidvat test getest en daar kwam maar een minimaal streepje ( bijna niet te zien), toen heb ik toch maar een test bij de apotheek gehaald en deze `s morgens direct gedaan. En daar kwam een dikke streep, duss zwanger.. Als je nu je NOD al moet hebben gehad, dan zou ik dat eens proberen.. Succes
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Zinah & Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 200 passagiers voor de roze jet!! 22 Zwanger, 67 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 2 miskraam TESTMARATHON 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:21ahsho2] Vul je informatie in.[/*:m:21ahsho2] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:21ahsho2] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:21ahsho2] Heb Eindelijk mijn ei gehad, dus mijn nod is verplaatst naar 24 oktober..
@Miracles Ik was zo moe dat ik gewoon naar de wc ging ZONDER test haha Onze snorrie staat wel een paar x te krabben voor de deur elke nacht dus ja slaap heb ik niet veel haha Kan ik gaan wennen aan slapeloze nachten haha
Dank je wel, maar ik mag sinds vanmorgen op rood . We hebben besloten even een break te houden van het klussen. We wachten toch nog iets langer met een tweede. Aan de andere kant zijn we het ook niet heel fanatiek aan het voorkomen, dus ik zet mezelf er wel weer bij in de novemberlijst . Over een aantal maanden gaan we er weer volledig voor. Ik hoop jullie dan allemaal niet meer te treffen in de nod lijst maar bij de bevallingslijst. Succes dames.
hallo allemaal, Ik ben nu 5 dagen overtijd, maar test zegt 'negatief'. Mijn dokter zegt dat ik nog 1 week moet wachten, dan nog een keer testen en anders even bellen, maar ik kan echt niet een hele week wachten voor ik weer een test doe hoor! Ik doe het om de dag en dat vind ik al knap van mezelf. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje gaf de test na 1 dag overtijd al super duidelijk 'postief' aan, waarom nu dan niet? Mocht ik zwanger zijn, waarom duurt het dan nu zo lang voordat ik genoeg hormonen in mijn lijf heb voor de test? Is alles dan wel ok? Ik hoor ook geregeld het verhaal dat vrouwen bijvoorbeeld wel zwanger zijn geweest, maar dat dat al na een paar dagen is afgebroken en dat daarom de menstruatie langer wegblijft. Ik word er in iedergeval erg zenuwachtig van en kijk wel 50x per dag of ik nog niet ongesteld ben, zo vermoeiend en frustrerend! Laat me gewoon zwanger zijn of ongesteld worden, maar niet dat gezeur er tussenin! Maar helaas werkt dat zo blijkbaar niet! Maar ik hoef de hoop nog niet op te geven, toch? Zijn er meer mensen die na bv 5 dagen een negatieve test hadden en een paar dagen later 'positief'? Groetjes, Linda
goedemorgen allemaal, iedereen lekker geslapen? alle nieuwe zwangeren : super gefeliciteerd alle meiden die ongi zijn geworden hier nog steeds geen ongie te bekennen.. mijn temp. kaartje is ook wat vaag.. kijk maar :S Groetjes my
Een vriendin van mij was eens 3 weken over tijd... toen werd ze daarna gewoon ongesteld... die volgende maand was ze 5 weken overtijd en had ze meerdere keren getest en was al die tijd negatief..... tot ze op een morgen naar de dokter ging en daar de test opeens positief bleek te zijn.... volgende dag kon ze al echo zien en was ze al 6 weken, nu is ze ondertussen 26 weken zwanger
Hier heel erg last van ongi-buikpijn en onderrug pijn .... werd vanmorgen opeens misselijk en als ik loop doen mn (.)(.) pijn! Maybe volgende week positief, of toch niet en maak ik mezelf gek, maar normaal heb ik dit nooit een week van te voren
@lindaentessa Ik had bij de eerste pas na 3 wk overtijd positieve test in handen..daarvoor steeds negatief.. bij de tweede na 2 weken overtijd. en bij de derde 4 dgn voor NOD al.. het verschilt dus echt per zwangerschap.. zegt niet speciaal iets over of het goed zit of niet.. Mijn kids zijn alledrie kerngezond en ook de zwangerschappen verliepen voorspoedig...
hier hoofdpijn, krampen in onderbuik, misselijk, boer zuur op, erg moe, heel erg dromen, zin in eten, ander soort eten, ruik veel beter, vaak naatr het toilet, rugpijn, last van mijn (.)(.), ze zijn groter en zwaarder, ook heb ik van die aders op mijn borsten... ohh wat een onzekerheid.. kon dat maar afgelopen zijn... is er nog iemand die hier last van heeft? sorry moest het even kwijt...
Pas na 3 weken een positieve test? Pffff, mijn geduld wordt op de proef gesteld hoor! Maar fijn om te horen dat ik dus nog steeds kans heb om zwanger te zijn! Ik weet dat het beter is als ik geduldig ben en pas over een weekje weer een test doe, maar waarschijnlijk zal ik het vrijdag toch weer proberen! x