Nou meiden slecht nieuws hierzo denk ik Mijn huisarts heeft na mijn bezoekje van vanmorgen een verwijsbrief doorgefaxt naar de gyneacoloog, binnen 3 dagen krijg ik een oproep thuis dat ik lang moet komen, ik vrees het ergte namelijk wel zwanger geweest maar vroege miskraam maar dat mijn lichaam het niet uit zichzelf verwijderd, dus dan kloppen mijn symptomen wel, zijn iets minder dan vorige week namelijk, de pijnlijke baarmoeder bij inwendig onderzoek die ik heb gehad, alle puzzelstukjes vallen eigenlijk op hun plaats maar er is nog niets zeker hierover dus blijf toch stiemen een klein sprankje hoop houden dat er misschien toch iets te zien is van een levend vruchtje... Als er iets mis gaat hier thuis dan gaat ook echt werkelijk ALLES mis Ik hou jullie op de hoogte...
Ik hoop het zo meid, echt waar... Nog even een paar dagen wachten dus nu, ik denk dat ik ergens begin volgende week terechtkan, ze zullen me vast niet nog eenvolle week door laten lopen op deze manier hopelijk...
@ Lenos, GEFELICITEERD @ Mystic sun, we duimen voor je meid! @ Puzzcat, dat is ook een goeie, vergeten te testen, dan morgen maar proberen, succes in elk geval, duim ook voor jou!
@SuuuS: dan denk ik dinsdag of woensdag (21 of 22) toch? heb jij trouwens ook een temp. kaartje? groetjes
kom nog maar even spieken... Lenos gefeliciteerd! Suuus spannend zeg, kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt met je gevoelens...Ik zou ook woensdag dan testen, ma ja makkelijker gezegd dan gedaan. Heb je nog testen in huis? Mystic sun voor jou ook veel succes! Geef de moed niet op... Ik ga morgen testen. Afgelopen rondes is mijn cyclus nog niet zo lang geweest...Had eigenlijk verwacht wakker te worden met mijn ongi, maar nee...Heb nog steeds ongigevoel in mijn buik, en spierpijn in mijn bovenbenen, terwijl ik niet eens gek gedaan heb. Zou dit ook een symptoon kunnen zijn? Nooit eerder gehad eigenlijk...
hoi hoi zwanger zijn bevalt goed, alleen kan het nog steeds niet echt geloven. is nog zo onwerkelijk en onzeker..... Ik heb niet echt klachten.... daar zit ik op te wachten om iets meer zekerheid te krijgen... Wel beetje last van mn borsten, maar niet super veel... ik voel ze, maar niet pijnlijk ofzo. Mn man reageerde blij, maar voor hem is het volgens mij helemaal onwerkelijk.
He Kimmetjuh, Erg druk momenteel en dat is maar goed ook. Dan ben je er niet te veel mee bezig. Nu wel erg spannend! Nog steeds niet ongi. Zal je zien dat het zo gaat losbarsten na dit berichtje. En jij? Klachten? x
@BrusjeVoorLynn Ik denk dat als ik dinsdag niet ongi ben, dat ik er dan een test tegen gooi... Heb geen temperatuurkaartje, maar volgens mij gaat die van jou wel goed toch?!? @xxsuuzxx Ja, ik test dinsdag wel hahaha dat is dichterbij, heb nog 1 test liggen van de kruidvat!... Hopelijk heb jij morgen een positieve test ... let us know he!
@SuuuS: als ik heel eerlijk ben.. ik heb geen idee, is de 1rste keer dat ik mijn temp. bij hou.. hoop dat het posotief blijft ik ga er maandag een teste jegen aangooien.. nouja als ik durf hahaha erg he.. Groetjes
Ik ben dus 5 dagen overtijd, maar heb weinig symptomen. Ik hoor bijna iedereen praten over krampen, borsten, misselijk, maar ik heb alleen veel last van afscheiding en ik heb de griep. Dit hoeft geen symptoom te zijn, maar toen ik zwanger was van mijn dochter, had ik een hele lage weerstand en werd snel ziek, vandaar! Maar last van borsten of buik heb ik niet hoor! En heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden, gelukkig! AHHH, ik heb geen geduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuld!
Ik ben 2 dagen overtijd. Ik ben verschrikkelijk moe en heb last van afscheiding. Test was negatief. Inderdaad erg ongeduldig. Hoop snel meer te weten.
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 200 passagiers voor de roze jet!! 22 Zwanger, 67 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 15 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 2 miskraam TESTMARATHON 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3ata2p7f] Vul je informatie in.[/*:m:3ata2p7f] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3ata2p7f] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3ata2p7f] Ik ben 2 plaatsjes teruggegaan op de NOD-lijst, dus ff aangepast.