@ mystic sun: heel veel succes en ik duim voor je. @ de meiden die ongi zijn geworden: balen :x hopelijk volgende ronde roze! Ik zit nu 7 dagen voor nod en voel op wat vage ongiklachtjes verder echt helemaal niks, noppes, nada. Ben bang dat ik gewoon weer de op bezoek krijg.
heb trouwens even een vraagje aan degene die ook ovutesten gebruiken. Ik heb vorige week 2 dagen een positieve ovutest gehad(woe en do), vrijdag was hij weer negatief, wanneer zou ik dan vermoedelijk mijn ei hebben gehad?
@ Mystic Sun > Ik duim voor je, maar je kan niet anders dan zwanger zijn! Zolang overtijd en dan vandaag ook nog eens fiks pijnlijke borsten. Ik denk dat je een baby krijgt die je nu al zit te stangen, haha.
Hallo lieve meiden, Iedereen die vandaag gaat testen heel veel succes.. De dames waar de op bezoek is, kop op.. Mystic Sun: Heel veel succes en denk dat we allemaal wel voor je aan het duimen zijn... Ik ben nu goed 4 weken zwanger en heb best veel krampen en steken, herkend iemand dit en wanneer gaat het weer over? Liefs Simoon
@ Mystic Sun: ben heel benieuwd! ik ben zelf nu 1 dag over tijd , maar ik wil nog even paar dagen afwachten om te testen
jha..., gelukkig is hij weer zichzelf. hij speelt weer met poema hij haalt weer kattenkwaad uit. hij gaat weer normaal naar de wc. en hij komt 's nachts weer bij me op de kussen slapen. en die pillen neemt hij zonder moeite in gelukkig. hij heeft al een x in me vinger gebeten toen hij nog een kitten was en ik naar het ziekenhuis moest. dus ik ben blij dat ik die pillen niet in zijn bek hoef te doen haha. lekker tussen de snoepjes leggen en hij eet ze op.
Misschien een rare vraag, maar waarom zijn de meeste zwangere dames meestal alleen in de ochtend misselijk?!?! Want ik heb namelijk alleen dat kokhalzen in de ochtend
mystic sun: je zit nu waarschijnlijk bij de dokter en ik wens je veel succes! En ik hoop op bergen ROZE!
Nou ik zit er ook in denk ik Ik heb 14 okt mijn ei gehad en natuurlijk gebruik ik de ovutesten waardoor ik dat weet en dus goed geklust. 19 okt is mijn NOD,dus heb ook indd een late eisprong gehad,het is dus afwachten geblazen en sluit me aan bij dit forum.. Voor iedereen die moet gaan testen Succes!
hej dames, hier vanmorgen in 1 keer heel even misselijk, en heb al de hele dag hoofspijn en ben super moe... ruik trouwens ook alles.. Vanmorgen vroeg ik aan mijn moeder of ze ons konijtje ook zo rook, maar ze verklaarde me voor gek hahah zou ik dan toch zwanger zijn? gelijk na mijn MK.. kan dat eigelijk wel? iemand enig idee? groetjes my
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 202 passagiers voor de roze jet!! 22 Zwanger, 73 Ongesteld, 8 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 17 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2re524j0] Vul je informatie in.[/*:m:2re524j0] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:2re524j0] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2re524j0]
hallo allemaal mystic sun; heel veel succes ik duim voor je nou ik heb vanochtend een test gedaan negatief natuurlijk.. ik voel ook eigenlijk mijn ongie aankomen. heeft iemand ervaring met de babyboomshop zwangerschaps testen. ik vind ze zo inniminnie ik vraag me af of ze wel betrouwbaar zijn. gisteren dacht ik toch veel meer aderen te zien op mijn boobs maar vanochtend zag het er weer normaal uit, mijn boobs doen ook alweer minder pijn en ik ben aan de diaree(soory hoor) heb ik altijd als ik ongie moet worden. dus ik denk op naar ronde 14 pff wat duurt het toch lang.. x beebie
volgens mij kan je gewoon weer zwanger raken na een mk... ik hoop het voor je klinkt in iedergeval alsof je zwanger bent spannend..
Hoi allemaal, Hopelijk vandaag veel goede berichten! Ondertussen ben ik mezelf helemaal gek aant maken, dacht gister ongesteld te worden (had wat bruin bij het afvegen), maar ook vandaag is er nog niets te zien... Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben en ik hoop dus ook gewoon vandaag ongesteld te worden, want anders is m'n cyclus toch van slag door de miskraam... Heb stiekem wel een ovulatietest gedaan vanochtend en daar was toch een heel licht streepje op te zien. Ik weet dat je die niet mag gebruiken zoals ik m vanmorgen bedoeld had, maar ja... Ergens hou ik stiekem toch een beetje hoop, ook al weet ik dat ik dat niet moet hebben en straks weer enorm teleurgesteld ga zijn. Hoe doen jullie dat? Groetjes, Jammie