hallo allemaal, op dit moment ben ik erg rustig, ik sleep me van het ene kraambezoek naar het andere......, gun iedereen zijn geluk maar wil zelf gewoon ook zo graag.... komt vast wel weer een keertje, maar zou iemand mij alsjeblieft op de 28 ste willen zetten? alvast bedankt
hoi lieve meiden: leuke nieuwe film genaamd baby mama! hij is hilarisch en ik ben hem nu aan het kijken
heb direct de trailer opgezocht hihi Heb geen idee hoe downloaden precies werkt maar mijn man mag die film zometeen ff voor mij binnenhalen haha
Ben vandaag voor de 5e dag overtijd, test: NEGATIEF. Ik ben nu ondertussen zo over de zeik! Wat moet ik hier nu mee?! Ik heb besloten maandag pas weer te testen (dan ben ik 8 dagen overtijd) en als de test dan weer negatief is, dan bel ik de dokter en vraag ik om een bloedtest, ik trek het echt niet meer om nog weken te wachten! Grrrrrrrrrrrrrrr! Mijn dagen worden er ondertussen zo door beinvloed, ik ben bijna alleen nog maar daar mee bezig. Heb meer vrouwen dat? Het is niet zo dat ik mega gespannen ben ofzo, ben er alleen continu mee bezig. xxx
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 202 passagiers voor de roze jet!! 22 Zwanger, 75 Ongesteld, 8 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:17z1flhm] Vul je informatie in.[/*:m:17z1flhm] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:17z1flhm] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:17z1flhm] Heb mezelf op rood gezet helaas. Succes allemaal!
Ja dubbel he? Het kindje is ziek en wil natuurlijk dat hij beter word,maar om nog een mensje te "maken" om dat te doen... Vaag niet... Hoe vind je deze? De rijken "kopen" kindjes,wij willen ook wel een lief kindje uit een ander land bv maar wij kunnen dat nooit betalen...Angelina jolie bv en madonna...Of een speciaal medisch iets ondergaan zodat we zwanger kunnen worden en of blijven... Het is wel heel krom gesteld in de wereld...
Nou, je bent 5 dagen overtijd, zoals je banner aangeeft, maar weet je wanneer je je eisprong gehad hebt? Want als je eitje bijvoorbeeld later gesprongen is, kan t ook zijn, dat t dan nog ff duurt voordat je of ongi word of zwanger blijkt te zijn! Al lang bezig voor een beebje?
Ik vind het ook niet normaal als je ziet wat voor een verschil er zit tussen de gewone en de "rijkere" mensen. ze kunnen zich gewoon van alles veroorloven, een beebje, gezondheid, enz... Het is inderdaad niet eerlijk hoe de wereld soms in elkaar zit... wat zie ik trouwens, een twijfeltest : vertel...
Na de hoop die ik gisteravond nog had is het helaas nu zo dat ik ongi ben geworden. Ik kan dus op rood. Ik was drie dagen overtijd en heb er vanmorgen nog een test tegenaan gegooid, maar die was helaas negatief. Al die tijd nergens last van en vanmiddag kwamen de eerste pijntjes en meteen was het raak. Voor iedereen die nog op zijn nod wacht...succes! Voor de andere rode dames, tot ziens in de november nod.