Hoi hoi, ik kon niet wachten en heb net alleen een test gedaan en..... JOEPIE~! IK BEN ZWANGER! (manlief weet het nog niet, want hij wilde pas zaterdag testen maar ik kon niet meer...) Nu heb ik met hem net afgesproken dat ik morgen na het werk test. Dus joepie! Zet mij maar op Rose! Even wel de meiden knuffelen die ongesteld zijn geworden... Ik zal voor jullie heel veel HCG-tjes strooien!
nou meiden hoe gek kan je worden van een zwangerschapstest ik heb er vanmorgen een tegenaangegooid, eentje van hier die je 3 dagen van te voren kan doen(extra gevoelig) nu kwam er na een paar minuutjes een heel maar dan ook heel licht streepje, nu ben ik bang dat dat gewoon het lijntje is wat er bij positief moet komen omdat het nat wordt natuurlijk nu keek ik een half uur later (eigenlijk de hele dag door) en nu zie ik duidelijk een streep maar dat kan natuurlijk een indroog lijntje zijn, mag m niet meer aflezen na een kwartier heb de hele dag het idee dat ik ongi ga worden maar niks over 2 dagen nog maar eens proberen of zal ik langer wachten (als ik niet ongi wordt natuurlijk) liefs kim
Hoi Kimmetjuh, Oh meid, ik hoop het zo voor je! Mocht het zo zijn, strooi je dan net als de andere meid de hcg-tjes deze kant op? Ik ben helaas ongi geworden vandaag. Snik, snik! x
Miracles, Eigenlijk heb ik altijd een regelmatige cyclus, dus ik verwacht nu ook?! Toen ik mijn eisprong zou moeten hebben, had ik ook last van vette huid, heb ik altijd rond die tijd, dus ik denk dat ik het hem op tijd heb gehad. We zijn nog maar net bezig, 2 maanden, dus in principe heb ik niets te klagen, maar als je ongi onverwachts zo lang weg blijft zit je zo in de spanning! En die stomme test blijft maar 'negatief' zeggen!
balen meid gatsie had het je zo gegund gek genoeg denk ik ook dat ik ongi ga worden hoor weet niet waarom liefst test ik morgen weer maar is niet slim denk ik liefs en een dikke knuffel meid
Ohh sta ik bij twijfel test? Ik heb een paar testen gedaan maar die waren nog spierwit... Ik voel geen ongi kwampjes enz dus is het echt afwachten...
hey meiden ik ga morgenvroeg testen ik heb nog niet een keer zenuwen gehad de afgelopen weken maar nu vind ik het toch wel weer spannend worden vanavond lekker optijd naar bed en dan is het ook zo morgenvroeg en dan hoop ik dat ik morgen avond mijn mannetje kan verrassen we zullen zien nog meer meiden die morgen gaan testen? liefs patty
waaah de film was echt heel lief, leuk en grappig echt een aanrader ! Maar goed, hier kan ik echt niet meer 7 dagen wachten jemig wat duurt het lang... heb vandaag een ovu test gedaan, geen idee waarom, wilde streepjes zien ofzo, maar er kwam alleen een licht streepje en dan heb je geen eisprong, ja duh dat wist ik ook, maar volgens mij ben je dan ook niet zwanger toch? maar goed wacht toch nog maar een week met de zwangerschapstest, al wil ik het nu al weten waaaaaaaaahhhh ik snap niet hoe meiden dit volhouden die al maanden, wat jaaaren bezig zijn. Echt ik kijk tegen jullie op!
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 202 passagiers voor de roze jet!! 22 Zwanger, 75 Ongesteld, 8 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 15 oktober: - Hanneke78 - Spriet - Puzzcat24 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:39k4ihek] Vul je informatie in.[/*:m:39k4ihek] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:39k4ihek] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:39k4ihek] Wie is er zo snel met het het kleuren van namen? Ik heb nog niks doorgeven? Ik zei dat ik vergeten was te testen en heb er een paar testen doorheen gehaald maar die zijn spierwit nog Dus is het wachten geblazen
nou, hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt dan, maar kan altijd dat je eisprong een paar daagjes later is dan normaal, heb hier al de gekste dingen voorbij zien komen! hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Nou, hoop voor je dat je wachten snel beloond word met een positieve test! Ben je nog naar de gyn geweest? Of moet je eerst weer afwachten? En ja, je staat idd op twijfeltest!
Ik zit behoorlijk in de zenuwen moet ik zeggen. Kijk even naar mijn temp-kaartje in mijn album en je weet het. Heb de afgelopen 2 dagen een ongie gevoel gehad en sinds vandaag niks meer. Alleen af en toe en kramp bij bepaalde bewegingen. Zou je lichaam je bij ontpillen qua tempratuur ook voor de gek kunnen houden? Ik ga i.i.g geval niet testen voor mijn gestelde NOD maar ook niet de 20e want dan ben ik jarig. Mocht ik dan niet ongie zijn dan ga ik misschien testen als ik durf...zou de eerste keer zijn brrr...durf nu al niet.
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 202 passagiers voor de roze jet!! 23 Zwanger, 77 Ongesteld, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 11 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:36u0ff59] Vul je informatie in.[/*:m:36u0ff59] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:36u0ff59] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:36u0ff59]
net gegeten, erna kokhalzen.... Voel niks bijzonders meer, me baarmoedermond voel ik meer naar beneden komen zakken, dus zal van het weekend wel ongi worden Gefeliciteerd Lonnie! Geniet ervan.... en zorg goed voor jezelf
Hai hai @alle zwangere dames: gefeliciteerd! @alle rode en gele dames: heeeel veeeel sterkte, ik leef met jullie mee! Ik zit nog even op het wachtbankje... Morgen ga ik een romantisch weekendje naar parijs met manlief , daar heb ik echt veel zin in! Ik neem voor de zekerheid een testje mee voor zondag (ook al zal die wel negatief zijn, mijn ei was pas afgelopen zondag), maar het zou wel romantisch zijn als ie positief is..... groetjes!
ik voel mijn baarmoedermond ook al naar beneden zakken. Mijn temp zal ook wel gaan dalen, we wachten nog steeds ongeduldig af...