Jeetje zeg! Ik ben pas kort op dit forum, maar jeetje, wat wordt hier veel gekletst! Mijn baan laat het momenteel niet toe om overdag te internetten, heel erg druk, dus ik kijk dan 's avonds alleen even en dan zijn er weer tig pagina's vol gekletst. Veel werk hoor om bij te lezen! Ik heb ook al een paar keer gedacht: "Nou, hier ga ik weer mee stoppen hoor. 't Is ook freaky om er in de 1e ronde meteen zo obsessief mee bezig te gaan. En 't is ook zoveel om te lezen." Ha ha, maar elke keer ben ik toch de nieuwsgierig en wil ik kijken hoe het met iedereen gaat. Vooral als er weer van die dames zijn die schrijven: "Ik voel van alles en morgen ga ik testen." Daar wordt ik toch echt nieuwsgierig van! Wordt ook meteen aangestoken met 'het gedrag van dit forum'. Zou bijna ongesteld moeten worden (alhoewel je natuurlijk nog niet echt van een cyclus kan spreken na één natuurlijke ongeteldheid) en begin spontaan ook erg te letten op wat ik waar voel. Ha ha, vanmorgen toen ik wakker werd dat ik zeker 'ik wordt ongi', want ik had wat rugpijn en vette huis. Ook vanmorgen op kantoor dacht ik op een helder moment tussen het werken door ineens 'ik wordt inderdaad echt ongi, want ik voel soort krampjes'. Maar nu voel ik alleen rustig geborrel in mijn belly en nog niets qua ongi. Tja, je kan jezelf er lekker mee bezig houden.... Ik heb ook mijn mijn (kersverse) man verteld dat ik dit forum heb ontdekt en dat vrijen hier 'klussen' wordt genoemd. Hij zei: "O nee, ga je 't nu meteen heel projectmatig met me doen?!?!". Misschien komt dit ook wel een beetje doordat het eerste woordje dat ik laatst na afloop van een 'kluspartijtje' uitsprak 'Zo!' was.... Maar goed, tot nu toe wilde hij niet zoveel van dit alles weten en de natuur gewoon zijn gang laten gaan. Maar toen ik vanavond thuis kwam uit mijn werk begroette mijn hubbie mij met: "Ben je al ongesteld?". Ik zei: "nee, hoezo?". Waarop hubbie antwoordde: "Nououou, je gezicht lijkt wat voller, misschien ben je zwanger?". Ha ha, nu begint hij ook al. Maar we denken dat het gewoon komt doordat ik maandag naar de kapper ben geweest en nu heel kort haar heb Nou, ik ga er een eindje aan maken, aan deze post bedoel ik. Ik vind het erg leuk om te zien hoe iedereen lekker met elkaar meeleeft bij kl%#%& dingen en blij is bij zwanger-nieuwtjes. Ben benieuwd hoe lang ik geduld kan hebben als ik niet binnen een paar dagen ongi wordt.... Liefs, Klusser1980
Hoi klusser, Wat een leuk bericht heb je geschreven en het is id erg verslavend.. mijn husband is allang blij dat ik op dit forum zit, dan hoeft hij niet de hele dag naar mijn kwaaltjes te luisteren haha. Maar je weet het maar nooit, ik ben gestopt met de pil na 6 jaar en direct zwanger, je lichaam is niet te peilen haha... En anders waren we gewoon verder gegaan met KLUSSEN haha. Meid heel veel sterkte en we lezen het vast wel als je getest hebt. Liefs Simoon
@lonny GEFELICITEERD meid geniet ervan hier geen ongi te zien ga maandag testen ben het gewoon zo zat al het wachten gisteravond ben ik flink in elkaar gestort door alle dingen en het wachten vandaag had ike r nog een flinke nasleep van hoop dat het deze keer raak is waar blijft ons kleine lucky baby? heel veel liefs redi
Goede morgen, Alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd. Ik zou vandaag mogen gaan testen, maar heb m`n Nod in het begin al op 18 Oktober laten zetten, beetje veiliger gevoel. Dus 1 dagje moet ik nog wachten, of ik wordt vandaag gewoon netjes ongi. Ik moet zeggen dat het wel iets anders is dan anders. Anders voel ik van alles, nu op m`n hoofdpijn na dus helemaal niets. Ja wat moet je daar dan weer mee. Dus ik wacht in spanning nog even af. 8) Ik voel me ook heel erg gejaagt en druk en stresserig, nu moet ik zeggen dat ik het op het moment erg druk heb op m`n werk dus ik weid het daar maar aan, maar dat gevoel is niet prettig en ken het min of meer niet. Nou voor alle testers vandaag toy toy toy. Ik ga zo naar m`n werk en dan heb ik om 13;00 weekend, ik ben er aan toe. Groetjes Wendy
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties. Gister kwam mannetje laat thuis en ik vroeg of alsjeblieft de test al konden doen. Ik kon echt niet meer wachten. En nu weet mannetje het gelukkig ook! Ik was vanmorgen al om 5 uur wakker en heb zitten lezen wat er gebeurt met je en met de baby in de eerste paar weken. Straks na het werk gaan we de nieuwe opa's en oma's het nieuws brengen en de broers en zussen! Iedereen veel succes met testen vandaag en in het weekend! En voor de niet-zwangeren: Ik strooi dit topic en die van november helemaal vol HCG! @morgenzon: Spannend! Ik hoop op positief. Wat goed dat je nog wacht!
volgens mij heb je nog steeds geen antwoord ondertussen, dus zal ik je ff helpen, voor zover ik kan! ik heb zelf de ovu testen van babyboomshop en die zijn goed. weet dat veel meiden ze gebruiken! tja, en de zwangerschapstesten, daar kan ik je nog niet zo goed mee helpen, aangezien ik nog nooit een tweede streepje heb zien staan
Goedemorgen, Hier helaas weer een negatieve test Kwam wel vrij snel een witte streep in beeld, mijn man zag hem ook. Ga vanmiddag een digitale test ophalen hopen dat ik dan meer duidelijkheid krijg anders zondag weer een testje.
he, toch, altijd balen negatieve testen. Ik had gisteren een test gedaan, maar ook negatief.... Heb ook niet het idee dat ik zwanger ben, dus dan ben je dat ook meestal niet. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik gewoon dat het raak was en daar wacht ik nu al heel lang op! Maar goed, we wachten nog even af..
Goeiemorgen dames, @lonny, gefeliciteerd hoop dat je mag ga genieten van een onbezorgde zwangerschap. @testers **roze, Roze, Roze** @ dames die op rood mochten, suc6 volgende ronde @dames die op het wachtbankje zitten ik kom er gezellig bij. Have a nice day
Hallo allemaal, Ja hoor ................ helemaal zonder te testen zelf ontdekt Dus even balen en meteen maar weer doorrekenen wanneer de volgende kansen zouden zijn. Ik ga dus overhoppen naar de volgende maand. Ik wens iedereen hier veel succes en bedank jullie voor jullie steun Ik kom vast nog eens kijken maar ga maar hop over naar november doei,
o ja wil iemand mij aanpassen in de lijst. Ben zojuist met mijn parachutje uit het raampje gevallen..............
Achjaaa hier ga ik maar zitten wachten tot de ongi me komt overvallen! Kan je nagaan dat ik dan allemaal 'symptomen' heb en dan dalijk gewoon keihard ongi word.... dus kan ik niet van symptomen praten
hallo allemaal.. ik ben hier al bekend, maar heb me even opnieuw geregistreerd.. voor de meelezers (ik wil het nog even geheim houden) Even testen of mijn banner klopt zo... en op deze lijst doe ik even niet mee.. mijn cyclus is even vanslag denk ik..
Dames, ik had van de week al gemeld dat ik helaas op rood mag. Wil iemand me nog even aanpassen op de lijst? Ik ben niet zo handig.
Hey, Zit vandaag alweer op 6 weken dus ga er morgen een testje aan wagen...heel erg vervelend als je onregelmatig ongesteld ben dus het kan alle kanten op. Heb wel al 1,5 week last van mijn buik en heb de hele week al zin in lekkers en honger! Daarentegen ook last van enorme buikkruimpen...kan gewoon misselijk van de pijn worden. Vind het weer erg spannend! Succes voor de testers!
hey hallo meiden nou hier ook nog geen ongi (zal wel snel komen ) ach we wachten maar weer af ik kan wel van alles in me lichaam voelen maar das toch omdat ik het alleen maar hoop voor iedereen die ongi heeft go girls! voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd en geniet ervan meiden ! liefs redi
Ik hoop het zo voor je dat je positief gaat testen. Ik ben al op de roze motor gesprongen en hoop jou daar niet te zien. suc6 met wachten !