Hier komt de aan, ik voel het aan mn ongi-pijn in mn buik... ... Iedereen heel veel suc6, en hoop dat er nog een hoop zwangeren bij mogen komen!!! GOOD LUCK........... TOI TOI TOII!
Ik moet zeggen dat ik best een goed gevoel heb voor deze maand, maar ik wil er natuurlijk niet te veel op hopen. Mijn tepels doen zeer en dat heb ik eigenlijk nooit, de pijn straalt een beetje uit naar mijn borsten. En ik voel borrelen in mijn buik af en toe. Beetje vaag, misschien is het niets. lol
nou ik heb net ook een test gedaan. en hij was negatief helaas.... dus ik probeer het anders volgende week wel weer een keer.......
@burningkarma: gebeurd het wel vaker dan dat je test eerst negatief is en een paar dagen later positief?
Ja, ik had 't ook...! Heb 2 keer getest (negatief) en na een week overtijd pas positief.... ik wist ook niet dat dat kon...
hoi! Ik ben net nieuw hier. Fijn om te lezen dat het bij zoveel meiden lukt! Ik zit nu in ronde 2, heb mijn Nod de 26e. Toen we begonnen met proberen dacht ik nog gewoon te kunnen afwachten tot het zover was, maar daar heb ik mij dus heeeel erg in vergist! Ik denk echt nergens anders aan! De eerste 2 weken gaan nog wel, maar daarna begint de onzekerheid. Ieder kriebeltje voel ik nu. Ik heb nu heel zware, gevoelige borsten. Zou dat een teken zijn? maar ja, die had ik vorige maand ook en toen eigenlijk nog erger... Die onzekerheid is zo vermoeiend en daar krijg ik dus van die emo-eetbuien (chocola!) van, waar ik weer misselijk van wordt wat weer een teken zou kunnen zijn en dan is het cirkeltje dus weer rond. Hebben jullie daar ook zo'n last van? Dan nog een vraagje; ik lees op de ene website dat een glaasje wijn in de 3e en 4e week al schadelijk is (dan weet je dus nog niet of je zwanger bent) en op de andere site staat weer dat het helemaal geen kwaad kan. Wat nu te doen? wie weet duurt het nog maanden voordat het raak is. En er wordt door mijn omgeving echt op mij gelet, als ik in de kroeg een colaatje bestel. (sterker nog, sommigen vragen heel direct of ik zwanger ben) nja, dit forum is wel fijn om het even allemaal kwijt te kunnen.
Ik heb dat ook heel erg, ik voel alles. En ook ik dacht dat ik er niet te veel mee bezig zou zijn lol. Wat betreft alcohol, ik drink gewoon niet als ik denk dat er een kans bestaat dat ik zwanger zou kunnen zijn. Welkom
*breekt in* Lees even mee, om te kijken of er al nieuwe juni mama's to be aankomen. Het is wel spannend zeg bij jullie. Bij deze de beste smoes om je alcoholische drankje te laten staan: "ik zit aan de antibiotica" en verzin vervolgens een smoes, waarom.. b.v. je tand of ontsteking in je knieholte Dames bij deze nog wat HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Liefs Anna *breekt weer uit*
hier nog steeds geen duidelijkheid...Geen ongi, geen positieve test. Zou mijn cyclus nu echt een loopje met me gaan nemen... ?
Hai hallo, wou me hier ook wel aanmelden, na 2 opeenvolgende miskramen nu weer wachtende op een ongesteldheid welke ik volgende week vrijdag verwacht. Gisteren wat bruinig slijm verloren, het is dus weer afwachten hoe het zich deze keer uitpakt.
nou meiden ik heb vanmorgen getest en helaas negatief nu is er nauurlijk nog hoop heb namenlijk iets te vroeg getest ook voel ik me dit keer zo anders normaal heb ik elke maand hee erg veel kwaaltjes en deze maand dus helemaal niks morgen moet ik eigenlijk ongi worden en zo niet dan test ik zondag nog eens maar dan samen met mijn mannetje ds jullie horen nog liefs patty
Ik heb net een digitale test gedaan en die is POSITIEF Ik mag ook op roze. Heb een foto in mijn album staan. YOEHOE! ik ben zo blij
Ohh meid Gefeliciteerd! Weet je wat zo dom is mijn normale testen geven ook spierwitte vlakjes aan ik begin te denken dat die babyboomshop spul bagger is...
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola & Rootje79 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel 202 passagiers voor de roze jet!! 24 Zwanger, 77 Ongesteld, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 11 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2vpeygr6] Vul je informatie in.[/*:m:2vpeygr6] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:2vpeygr6] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2vpeygr6]