@ suus ik had bij mijn zwangerschap wit slijm was wel heel dik en taai heb nu een gezonde dochter dusss geef de moed niet op meid! @ puzzcat Spannend zeg meis!
Shanna, Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb precies dezelfde symptomen als jij! Laten we dus hopen dat het symptomen zijn van een zwangerschap! Helaas zijn tot nu toe mijn testjes negatief, maar ongesteld wordt ik ook niet, dus ik geef de moed nog niet op! Vandaag geen testje gedaan, wilde het maandag pas weer doen, maar dat ga ik echt niet halen, dat wordt morgen dus. Hopelijk kom ik snel met goed nieuws! Groetjes, Linda.
Lynd: Je ongi kan gewoon wel eens anders zijn dan anders. Meestal is het bij mij 5 dagen maar heb ook wel eens maar 3 dagen een beetje gehad of juist 6 dagen giga met veel pijn.. Je lichaam blijft ook gewoon veranderen ... je cyclus is gewoon niet zo gelijkmatig en dat is heel normaal...
GEFELICITEERD kimmetje. Vind jij het ook zo onwerkelijk? Mijn mannetje en ik zijn ow zo blij Iedereen bedankt voor de felicitaties
ahhh, nieuwe zwangere dames Super! gefeliciteerd Voor de rest fijn weekend( heb zelf weekenddienst ) nou gaat de tijd iedergeval sneller
@Flexie Hey meid!Leuke banner van esmaytje! @miracles Ik hoop dat er niks mis is met je... Want is prolactine niet het stofje die je aanmaakt als je BV geeft ofzo? Wat ik gehoort heb dat als je dat aanmaakt je ongi niet komt toch? Joh We gaan ervan uit dat er NIKS aan de hand is!*duimen* @klingeltje! Wij mogen niet achterblijven,wat zien we toch veel van elkaar elke nod... We moeten in 1 topic komen en dat is Juli zwangeren! (ja toch?of net nog juni...Uhm...haha) Wie heeft met een babyboomshop zwangerschaps test posi getest? Plx tell me want zijn die goedkope testen good or bad! En hoelang na de nod? Want word hier gek van whaaaaaaaaaaa
Hoi Pussycat, Ik heb geen ervaring met de babyboomshop zwschaps testen,wel hoor ik van vele verschillende vrouwen dat de testen van kruidvat 2 voor 5 euro erg goed en duidelijk zijn gewoon na je NOD testen dus.. Over de mate Care sensetiv heb ik geen goede ervaring geeft valse uitslag,en die vn predictor heeft veel meer hormoon nodig duurt dus langer voordat je kan testen.. Succes!
Alle zwangere van harte gefeliciteerd. Hier nog geen ongi te zien. Wel krampjes en steekjes in m`n onderbuik en lies zeg maar. Ik ben bang dat ik ongi wakker ga worden morgenvroeg. Als dat niet zo is ga ik testen.
Kom je ook uit hoorn dan? Herkende wel een van je foto,s op de dijk bij het strandje op de shelinkhout dijk bij het centrum van hoorn als ik het goed heb
Heej Puzz, Ik hoop ook dat er niks aan de hand is, maar hoop eigenlijk wel dat de oorzaak van mn te korte LF gevonden word, dinsdag weet ik meer in elk geval. Prolactine is inderdaad een hormoon wat je aanmaakt als je BV geeft, daardoor ben je ook verminderd vruchtbaar als je BV geeft. Wat ik me heb laten vertellen stimuleert het ook de aanmaak van oestogenen, waardoor je progesteron zakt en daardoor kun je dus een verkorte Lf krijgen, die ik dus heb... Een heel verhaal in elk geval, maar of dat de oorzaak is... geen idee! X
Meiden die zwanger zijn van hartegefeliciteerd!.. Zijn er zwangere meiden bij die aan de hand van de ovutesten zwanger zijn geraakt? Zo ja hebben jullie wat gemerkt van de innesteling? ik heb 14 op 15 mijn ei gehad en 19 okt zou mijn innesteling zijn mits alles goed is gegaan. En ik was benieuwd hoe jullie dit ervaarden,en wat jullie voelde? Zo kan ik misschien een beetje op die dingen letten.. Dankje wel.
hihi idd zie dat je voor een 2de gaat? je hebt al een mooi meisje zeg! zou ook al weer een 2de willen maar we wachten daar nog maar even mee
Hihi ken ik ook wel begrijpen je bent net bevallen,en hebt natuurlijk nog wat hormonen in je lichaam,had ik althans wel.. Dankje wel,ben ook owh zo trots op me grote meid,word in dec alweer 4 jaar en die vraagt ook al iedere dag mama heb je al een broertje of zusje in je buik lief he die is ook zo ongeduldig om straks de grote zus uit te hangen.Dus indd het is tijd voor een 2e wonder in ons midden