Dag meiden, Ik heb een site gevonden waar je zonder verzendkosten testen kunt bestellen. Die je bij de kruidvat kunt kopen 2 voor 5 euro hebben ze daar ook ze kosten daar 3 voor 6 euro en 6 voor 11 euro je kunt ze al gebruiken 4 dagen voor nod. Ze hebben ook clearbleu en midstream. Ze hebben ook ovu teten. Check zelf maar even. Ik heb er net meteen besteld. Groetjes Daliya www.testjezelf.nu (was ik er vergeten bij te zetten)
hoi hoi allemaal. ik wil deze maand nog wel op de lijst blijven maar ik kan het niet allemaal bijgelezen krijgen dus komt wel nog af en toe wat lezen maar zal niet of nauwelijks reageren hier dus ik wens jullie bij deze allemaal super veel succes en hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden.... xxxxx bos
@tamtam78: gefeliciteerd! kimmetjuh1981: ook gefeliciteerd! ik heb mezelf voor genomen om pas weer na het weekend te testen , aangezien mijn test van vandaag negatief was. dus ik hoop dat ik me hieraan kan houden!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Hier helaas weer ongesteld. Super baaldag! Ik weet dat ik niet mag klagen want we hebben een geweldige dochter van bijna 2, maar we zijn alweer bijna een jaar bezig voor de 2de (in maart een miskraam gehad). Ik heb het nu toch wel redelijk gehad met wachten. Op naar november
alweer een nieuwe zwangere! Wat een supermaand is het toch he! Hier denk ik dat de duivels vandaag doorbreken, het borrelt al de hele ochtend en gisteren had ik de hele avond al buikkrampen... Ik zie trouwens dat er een aantal dames over tijd zijn, wat spannend! Succes allemaal!
kimmetje gefeliciteerd meid! Hier nog steeds geen ongi...Ga vandaag nog maar eens een test halen, misschien dat ik morgen 2 dikke strepen heb. Alle wachtende en zenuwachtige miepjes met mij succes!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Hier ook nog geen ongesteldheid te bekennen... Vind het toch wel spannend!
Vanmorgen nog een test gedaan en er stond weer ZWANGER! Heb vannacht heerlijk geslapen, maar dat was ook wel nodig naar gisteren zo'n korte nacht te hebben gehad Gisteravond veel last gehad van mijn onderbuik en liezen maar ja is voor het goede doel Iedereen die binnenkort gaan testen SUCCES en degenen die ongi zijn geworden balen zeg hopelijk volgende ronde raak. @Shanna 23:Ik heb geen ovulatie testen gebruikt, daar wilde ik mee wachten tot dat ik een half jaar bezig was, maar dat is niet meer nodig nu
Hey, heb ze gebruikt maar niets gemerkt. Had ook echt niet verwacht dat ik zwanger was, voelde me zelfs meer "normaal" dan wanneer ik ongi werd. Had wel een soort temp. dipje, kijk maar op mijn FF. Succes met zwanger worden!
Ik had op mijn NOD eerst een ovutestje gedaan en zag na even wachten dat er twee streepjes kwamen. 4 dagen na mijn eisprong heb ik een druppel bloed verloren (lichtbruine afscheiding) en ik neem aan dat dat de innesteling is geweest. Verder had ik een beetje gezwollen borsten en vaker maagzuur en een vol gevoel. Veel succes met testen binnenkort! Ik hoop voor je dat het raak is natuurlijk!
Oh ja en ik heb met ovutesten mij ei uitgekiend en dat klopte dus precies. Daarnaast voelde ik van 's middags tot 's avonds ook mijn eisprong. Steken en beetje zeurderig gevoel in buik en onderrug.
Ik herken dit wel,mijn laatste ongi was 21 sept ik zou mijn ei op 5 okt moeten hebben,had wel een donkere 2e streep op de ovu test maar op 14 okt werd hij knal positief,zie album dat ging ook gepaard met steken in me onderbuik alleen ik had flinke rug weeén en kon niet meer lopen van de pijn,heb ook snel een vol gevoel meer witte afscheiding dan normaal puistjes je kent het wel..maarja twijfel dus want mijn vk zei je nod van 19 okt staat gewoon vast iedere vrouw kan een late ei hebben en de meiden hier op het forum zeggen ik moet er weer 14 dagen bij tellen en dan zou ik een cyclus van 37 dagen hebben dat heb ik nog nooit gehad..
7 dagen overtijd, vanmorgen testje gedaan, want was ook goed misselijk, maar stomme testje zei: negatief :x Test deed eerste 2 minuten helemaal niks en toen kwam er een licht streepje bij het test-venster en daarna niks meer. Ben lekker chago nu! :thumbdown:
goedemorgen allemaal.. wat duurt wachten lang zeg.. Mijn temp. is nog steeds hoog voor mijn doen (36,75) hopen dat dat zo blijft.. misschien maak ik dan ook nog kans deze maand.. fijne dag allemaal. groetjes my