Goedemorgen allen! Het is zover hoor, ik kan op rood! Niet zo heel leuk natuurlijk, maar wel duidelijk. Na twee negatieve testen had ik al niet meer het idee dat het misschien raak zou zijn, maar je hoopt het natuurlijk wel. Maar de ongi meld zich aan. Ik snap nu geen bal meer van mijn cyclus, die gaat nu iedere keer langer duren vorige keer al drie dagen en nu ben ik nog weer acht dagen verder. Zucht... ipv 28 dgn nu ineens 39. Ik snap er niks meer van... Maar goed, kop op en vol goede moed de volgende ronde in! Groetjes Fly
kimmutje en Tamtam: Gefeliciteerd! Dragonfly en ander meiden die ongi zijn geworden: balen, verwen jezelf maar even en dan weer vol goede moed naar de volgende ronde... Ik zit hier met rommelende darmen en een gevoelige baarmoeder op de bank, maar het is wel lekker weekend Heeft iemand dat ook wel eens dat je alles wat rond je baarmoeder gebeurt constant voelt, dus als je blaas voller word je baarmoeder gaat irriteren... Tenminste zo voelt dat nu @ all Heel fijn weekend gewenst!
hey hallo meiden bleeeee ik mag op ROOD! wil iemand mij op ROOD zetten ? naja denk dat ik nu ff niet meer zoveel te vinden ben hier ga ff me zinnen op wat anders zetten word er zoooo moe van kus redi
Hey meiden! Nog steeds geen ongi hier of een posi test Stomme babyboom testen! Ik doe nooit weer testen met dat troep! Geen wonder dat ze goedkoop zijn!
Ik ben nu dus 7 dagen overtijd en heb veel last van witvloed, maar nu is het ineens roze? Weet dus niet of ik nu ongesteld ben geworden of niet? Ben in iedergeval al wel heel de dag misselijk en duizelig, bleh! Wat kan roze anders betekenen?
Hoi Redi, Wat rot voor je meid,ik heb het zelf ook hoor sinds ik aan die ovutesten ben begonnen ben ik er ook veel meer mee bezig dan normaal. Gelukkig hebben we allemaal nog genoeg kansen,om het over te doen al is dat niet wat je horen wilt nu.Ik wens je verder heel veel succes en hoop voor je dat het de volgende ronde raak is. Groetjes Shanna,
Het is een symptoon van een innestelings bloeding,maar aangezien jij al overtijd bent moet dat juist allang zijn gebeurd mits het goed is gegaan natuurlijk..Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen die net zwanger zijn wat langer kunnen vloeien,of eenr roze soort van afscheiding hebben. Ik zou ff tot na het weekend het aan kijken,en als je ongi nog steeds niet is gekomen ff langs de HA gaan! Succes meid!
Kan iemand mij op rood zetten....mijn gevoel had gelijk. En ik ben er ook even een maandje niet, want mijn hubby wordt geopereerd en kan even niet klussen.... Doei doei Moontje
Als het goed is had ik afgelopen week mijn ei! We hebben flink geklust dus de onzekerheid gaat weer beginnen.. Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Liefs, Bloempjuh
nou hier heel wat onzekerheid ik verlies bruin en aangezien mn vorige zwangerschap vertrouw ik het niks toen had ik dat tot 10 weken en klopte het hartje niet meer
meis niet te druk maken het is gewoon wat oud bloed. en aangezien je vorige zwangerschap mis is gegaan krijg je met 6 weken een echo (had ik toen omgevraagt) zou als ik jou was vragen om een vroege echo te laten maken dan ben je van je onzekerheid af
maar bij mn vorige zwangerschap verloor ik dit 6 weken vandaar dat ik dit niet vertrouw misschien heb ik ook te vroeg getest hoor maar had toch 2 dagen achter elkaar een positieve test in mn handen we wachten af
hey meiden nog ff een berichtje van mij bedankt voor jullie reakties voor jullie ook heel veel klusplezier en voor degene die zwanger zijn geniet ervan dikke kus redi
goedemiddag! Zet mij maar op rood, zit er nu niet zo mee als vorige maanden, ik wist gewoon zeker dat ik deze maand niet zwanger was. Zwangeren gefeliciteerd!
Owh minder joh,nou gelukkig heb je genoeg rondes waarin het wel gaat lukken positief blijven he. Gebruik je ovluatie testen,of heb je alleen gemeendschap op de dagen waarin jij denkt vruchtbaar te zijn?
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 28: cin1979 & Afrola 29: Silverone & 00Wendie00 30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79 202 passagiers voor de roze jet!! 25 Zwanger, 83 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 11 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3k232di9] Vul je informatie in.[/*:m:3k232di9] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3k232di9] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3k232di9] Ziezo, lijst bijgewerkt en hopelijk is hij weer uptodate nu. Mezelf maar vast verplaatst van 28 naar 31, want dat ei komt maar niet Straks valt mijn NOD nog in nov Oei de kleine meid is wakker, tot later weer!
Hallo allemaal, Wilde even doorgeven dat ik nog niet ongi ben, maar gisteravond wel een negatieve test had... Ben dus erg aan het wachten op bloed, had zo gehoopt dat m'n cyclus niet van slag was van de miskraam. Heb wel van de week al bruinverlies gehad, dus dacht dat het er aan zat te komen, maar was maar eenmalig... Heeft iemand van jullie ervaring met weer ongsteld worden na een miskraam? Was het gelijk weer regelmatig of duurde het langer voordat je ongesteld werd? Hoop op antwoorden, want wordt hier wel een beetje onzeker van, alvast bedankt!