NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Goedemorgen allen!

Het is zover hoor, ik kan op rood! :( Niet zo heel leuk natuurlijk, maar wel duidelijk. Na twee negatieve testen had ik al niet meer het idee dat het misschien raak zou zijn, maar je hoopt het natuurlijk wel. Maar de ongi meld zich aan.
    Ik snap nu geen bal meer van mijn cyclus, die gaat nu iedere keer langer duren :confused: vorige keer al drie dagen en nu ben ik nog weer acht dagen verder. Zucht... ipv 28 dgn nu ineens 39. Ik snap er niks meer van...
    Maar goed, kop op en vol goede moed de volgende ronde in! :D:D

Groetjes Fly

2. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    ahh jammer..... succes in de volgende ronde :(

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    kimmutje en Tamtam: Gefeliciteerd!

Dragonfly en ander meiden die ongi zijn geworden: balen, verwen jezelf maar even en dan weer vol goede moed naar de volgende ronde...

Ik zit hier met rommelende darmen en een gevoelige baarmoeder :rolleyes: op de bank, maar het is wel lekker weekend :D

Heeft iemand dat ook wel eens dat je alles wat rond je baarmoeder gebeurt constant voelt, dus als je blaas voller word je baarmoeder gaat irriteren... Tenminste zo voelt dat nu :(

@ all Heel fijn weekend gewenst!

4. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey hallo meiden
    bleeeee ik mag op ROOD!
    wil iemand mij op ROOD zetten ?
    naja denk dat ik nu ff niet meer zoveel te vinden ben hier
    ga ff me zinnen op wat anders zetten
    word er zoooo moe van

kus redi

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

balen redi,maar houd moed voor de volgende ronde
    alvast veel klus plezier gewenst

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden!
    Nog steeds geen ongi hier of een posi test

Stomme babyboom testen!
    Ik doe nooit weer testen met dat troep!
    Geen wonder dat ze goedkoop zijn!

7. lindaentessa

14 okt 2008
    33
    0
    0
    administratief
    Tilburg
    Ik ben nu dus 7 dagen overtijd en heb veel last van witvloed, maar nu is het ineens roze? Weet dus niet of ik nu ongesteld ben geworden of niet? Ben in iedergeval al wel heel de dag misselijk en duizelig, bleh!
    Wat kan roze anders betekenen?
    :(

8. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Redi,

Wat rot voor je meid,ik heb het zelf ook hoor sinds ik aan die ovutesten ben begonnen ben ik er ook veel meer mee bezig dan normaal.
    Gelukkig hebben we allemaal nog genoeg kansen,om het over te doen al is dat niet wat je horen wilt nu.Ik wens je verder heel veel succes en hoop voor je dat het de volgende ronde raak is.

Groetjes Shanna,

9. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Het is een symptoon van een innestelings bloeding,maar aangezien jij al overtijd bent moet dat juist allang zijn gebeurd mits het goed is gegaan natuurlijk..Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen die net zwanger zijn wat langer kunnen vloeien,of eenr roze soort van afscheiding hebben.
    Ik zou ff tot na het weekend het aan kijken,en als je ongi nog steeds niet is gekomen ff langs de HA gaan!

Succes meid!

10. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Kan iemand mij op rood zetten....mijn gevoel had gelijk.

En ik ben er ook even een maandje niet, want mijn hubby wordt geopereerd en kan even niet klussen....

Doei doei

Moontje

11. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Als het goed is had ik afgelopen week mijn ei!

We hebben flink geklust dus de onzekerheid gaat weer beginnen.. :(

Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Liefs, Bloempjuh

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Pffffffffffff idd wat duurt het wachten lang....

13. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    nou hier heel wat onzekerheid
    ik verlies bruin
    en aangezien mn vorige zwangerschap vertrouw ik het niks
    toen had ik dat tot 10 weken en klopte het hartje niet meer
    :cry:

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

meis niet te druk maken het is gewoon wat oud bloed. en aangezien je vorige zwangerschap mis is gegaan krijg je met 6 weken een echo (had ik toen omgevraagt) zou als ik jou was vragen om een vroege echo te laten maken dan ben je van je onzekerheid af ;)

15. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    maar bij mn vorige zwangerschap verloor ik dit 6 weken vandaar dat ik dit niet vertrouw
    misschien heb ik ook te vroeg getest hoor maar had toch 2 dagen achter elkaar een positieve test in mn handen
    we wachten af

16. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey meiden nog ff een berichtje van mij
    bedankt voor jullie reakties
    voor jullie ook
    heel veel klusplezier
    en voor degene die zwanger zijn geniet ervan

dikke kus redi

17. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    goedemiddag!

Zet mij maar op rood, zit er nu niet zo mee als vorige maanden, ik wist gewoon zeker dat ik deze maand niet zwanger was.

Zwangeren gefeliciteerd!

18. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Owh minder joh,nou gelukkig heb je genoeg rondes waarin het wel gaat lukken positief blijven he.
    Gebruik je ovluatie testen,of heb je alleen gemeendschap op de dagen waarin jij denkt vruchtbaar te zijn?

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER
    1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S
    2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11
    3: JedidJah:( & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05
    4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin
    5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood:( & Lilith
    6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79
    7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels
    8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl
    9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77
    10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac
    11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka
    12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd
    13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske
    14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86
    15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS
    16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx
    17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980
    18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11
    19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22
    20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam
    21: SuuuS & Simmer
    22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright
    23: Smallville:( & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah
    24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88
    25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh
    26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80
    27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32
    28: cin1979 & Afrola
    29: Silverone & 00Wendie00
    30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya
    31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79

202 passagiers voor de roze jet!!
    25 Zwanger, 83 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 11 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 3 miskraam :(

TESTMARATHON

18 oktober:
    - Lenos

23 oktober
    - mama van Tessa
    - Nicole84
    - BrusjeVoorLynn
    - Moor
    - Emma21
    - Zinah

27 oktober
    - BurningKarma

Om de lijst te veranderen:
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3k232di9]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3k232di9]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3k232di9]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    • [/*:m:3k232di9]

Ziezo, lijst bijgewerkt en hopelijk is hij weer uptodate nu.
    Mezelf maar vast verplaatst van 28 naar 31, want dat ei komt maar niet :rolleyes: Straks valt mijn NOD nog in nov :(
    Oei de kleine meid is wakker, tot later weer!

20. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wilde even doorgeven dat ik nog niet ongi ben, maar gisteravond wel een negatieve test had... Ben dus erg aan het wachten op bloed, had zo gehoopt dat m'n cyclus niet van slag was van de miskraam.

Heb wel van de week al bruinverlies gehad, dus dacht dat het er aan zat te komen, maar was maar eenmalig...

Heeft iemand van jullie ervaring met weer ongsteld worden na een miskraam? Was het gelijk weer regelmatig of duurde het langer voordat je ongesteld werd?

Hoop op antwoorden, want wordt hier wel een beetje onzeker van, alvast bedankt!

Deel Deze Pagina