NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER
    1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S
    2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11
    3: JedidJah:( & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05
    4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin
    5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood:( & Lilith
    6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79
    7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels
    8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl
    9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77
    10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac
    11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka
    12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd
    13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske
    14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maarte84 & Lara86
    15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 & SuuuS
    16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx
    17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980
    18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11
    19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 & Sterre82 & Ikkuh22
    20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam
    21: SuuuS & Simmer
    22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright
    23: Smallville:( & mama van Tessa & dommel & Nicole84 & Moor & Emma21 & Zinah
    24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88
    25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh
    26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80
    27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32
    28: cin1979 & Afrola
    29: Silverone & 00Wendie00
    30: miracles & Bos & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya
    31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79

202 passagiers voor de roze jet!!
    25 Zwanger, 83 Ongesteld, 7 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 8 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 3 miskraam :(

TESTMARATHON

18 oktober:
    - Lenos

23 oktober
    - mama van Tessa
    - Nicole84
    - BrusjeVoorLynn
    - Moor
    - Emma21
    - Zinah

27 oktober
    - BurningKarma

Om de lijst te veranderen:
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:7pq5uif8]
    • Vul je informatie in.[/*:m:7pq5uif8]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:7pq5uif8]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    • [/*:m:7pq5uif8]

Uhm een paar vraagjes:
    1-Waarom blijf ik niet in het groen!?!(haha ;) )
    2-En waarom zijn er test marathons weggehaalt?

2. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi,

Ja ik begrijp dat je daar onzeker van word,dat maakt het wachten ook niet meer leuk.
    Ik zelf heb een curetage gehad 28 augustus,bijna het zelfde,en 21 sept was mijn 1e menstruatie dit heeft 7 dg geduurd.
    Morgen is mijn NOD,maar ik heb wel een late ei gehad namenlijk op 14 okt,mits het raak is zou waarschijnlijk morgen de innesteling zijn.
    Het kan dus ook zo zijn dat mijn NOD nog langer duurd en dat het dus ook langer duurd voordat ik kan testen!

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

uuuhm ik ben onschuldig, ik heb gewoon de laatste lijst gepakt volgens mij...

4. puzzcat24

Hihi
    Ik val jou niet aan meid,ik word meestal op "niks doorgegeven" gezet
    En viel me ineens op dat er test marathons weg waren

Gewoon een opmerking(kje) ;)

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Weet ik wel, maar toch, gewoon... ;) ik heb het eerlijk gezegd ook niet gecontroleerd, want ik dacht dat je nog op neg test stond, ach ja...

mmm ik heb hier een erg sjaggie meisje, die heeft veel te kort geslapen en we hebben zo nog een verjaardag, dat gaat wat worden!
    Nou ja we gaan zo maar, tot later weer!

6. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    ik gebruik geen ovulatie testen, als je in principe gewoon doorklusd in 2 weken tijd, moet t toch ook lukken lijkt me! Ik ben dus in maart zwanger geweest, toen hield ik me er niet mee bezig, en was zelfs aan de pil! Dus het zou zo ook moeten lukken.... positief blijven he.... ha ha

7. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja inderdaad vooral positief blijven,eigenlijk kosten die ovluatie testen niet duur hoor,het is toch altijd lekker om precies te weten wanneer je eisprong is en dan kun je gericht klussen.
    Als je dat niet doet kan het zijn dat je je eisprong hebt gemist,vooral na een miskraam kan het nog wel eens zo zijn dat je eisprong iedere maand op een andere dag is een dag later of juist eerder..
    Ik ben in iedergeval heel erg blij met die ovutesten,want ik zou 5 okt mijn ei hebben maar die kwam dus mooi op 14 okt :D dus als ik die testen niet had gehad had ik er ook naast gezeten!

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ohhhhh grrrrr wat haat :evil: ik mezelf toch om het ongeduldig zijn. Vanochtend een totaal nutteloze, toch niets zeggende, vreselijk onbenullige absoluut niet relevante zwangerschapstest gedaan..... :rolleyes:

al was ik zwanger is de kans nihil dat ik iets van een streep te zien kreeg en toch deed ik hem, das toch achtelijk? waarom waarom waarom, dom dom dom.
    Maar goed, nog 5 dagen wachten tot ik denk dat ik mijn ong. moet krijgen... voel me totaal niet zwanger, maar ben sinds mijn eisprong elke ochtend om 5 uur al wakker en heb vreselijk rare dromen. Iemand die dit herkent?
    nou goed, ga nog even balen van het weggegooide geld :(

9. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Jemmig wat balen voor je meid!
    Ik herken ook wel wat dingen uit je verhaal in mezelf,ik heb dan 14 okt mijn ei gehad kreeg daarna alleen maar steken in me onderbuik en heftige rug weeën onder in me rug.
    Ook slaap ik erg onrustig,als ik maar een glaasje drinken opdrink heb ik een eenorme druk op me blaas alsof ik uren mijn plas heb opgehouden.
    En heb gisteren meer wit vloed gehad wat ook erg sterk rook.
    Alleen kan ik nog laaaaaaaaang niet testen hahah dat maakt me ook erg ongeduldig

10. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    irritant is dat wachten he, ik hoop echt dat het geen jaren gaat duren, want volgens mij moet ik dan in een gesticht. Nooit gedacht dat ik ergens zoooo obsessief mee bezig zou zijn en dat het de hele dag in mijn hoofd spookt.

Jij moet nog langer wachten dan ik, sterkte daarmee meid, ik ben gelukkig al een eindje verder en maandag moet ik weer werken (had nu een week vakantie, das echt hel haha) maar goed we houden onszelf bezig he ;)

11. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam

JA! ik heb dat ook, dat vroege wakker worden! Gisteren pas rond 1.30 naar bed en toch rond 5 al klaarwakker! en dat al een paar dagen achterelkaar! hier ook rommelende buik, steekjes onderin, lood in mn borsten etc. wordt wel heel onzeker (lees ook chagie) van die 'tekens'. mmjah, kan niets anders dan verder gaan met afwachten.... :rolleyes:

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    gek is dat he! en dan ben ik ook echt klaarwakker en moet ontzettend plassen. Ga daarna nog wel liggen en val net voordat ik eruit moet weer in slaap... Mijn temp is al een aantal dagen 37 + en zakt nog niet, maar goed dat zegt ook weer eens niets. Verder enorm gevoelige tepels en 1 pijnlijke borst (?) zie dat hier wel meer, echt vaag is dat
    verder heb ik ook heel erg vaste ontlasting en rommelende darmen (maar dit kan ook komen doordat ik met mijn medicijnen ben gestopt tegen ziekte van Crohn)

13. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ten eerste de meiden die net weten dat ze zwanger zijn van hartegefeliciteerd!

Jullie kennen vast allemaal wel de blijedoos?
    Nou dat is niet de enige doos die je kunt krijgen voor en na je bevalling ook etos en kruitvat hebben die,en ook daar krijg je voor en na je bevalling zo,n doos samen gestelt voor jou en je kindje.

Dit zijn de volgende site,s.

de blije doos
    baby & mama doos
    zwagerkadoos
    www.tasbaby.nl - dit is een tas met daarin ook allemaal leuke en gratis spulletjes voor jou en je kindje,het enig wat je daarvoor hoeft te doen is een geboorte kaartje te sturen naar de firma.

Zo nu alles op een rijtje gezet te hebben,wanneer jullie weten hoever jullie zijn kunnen jullie deze aanvragen,allemaal gratis cadautjes en producten voor jou en je kindje en ook gratis waarden bonnen.

Genietse en heel veel plezier ervan.

Groetjes shanna,

14. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    goeie tip shanna! ook voor de nog wachtenden alvast handige info ;)

15. puzzcat24

Ohh je hebt ook crohn?
    Waarom ben je gestopt met meds dan?

16. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja wel he :) als aanstaande mama vind ik dat je op en top lekker mag gaan genieten van vele cadautjes waarvoor je niks hoeft te doen.
    Het is altijd wel meegenomen,en natuurlijk ook een tip voor de meiden die nog zwanger gaan worden :D

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    heb jij ook crohn? (of interpreteer ik nu iets verkeerd?)
    Ik slikte azathioprine (beter bekend als immuran) en Internist gaf me telkens andere adviezen... daarom ben ik naar de huisarts gegaan en zowel zij als de apotheek vertelden dat ik beter kon stoppen omdat er onderzoek is geweest en immuran niet goed is voor de foetus..... en ik vond het ook beter. Moet wel zeggen dat het bij mij al 2 jaar redelijk stabiel is en heb weinig klachten, dus durfde het op dit moment wel aan. Mocht ik een terugval krijgen dan zetten ze me aan een dosis prednison, wat overigens nog minder schadelijk is voor de foetus als immuran..

18. sdon

sdon Lid

9 sep 2008
    96
    0
    0
  19. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    oke?

20. puzzcat24

Jep ik heb ook crohn En gebruik prednisolon
    2 tab van 5mg per dag en dat houd de crohn stabiel
    Wat een noob is je internist als hij je emuran voorschrijft als je zwanger wilt worden...
    Je mag pas na 3 maand proberen om zwanger te worden met die troep
    Ik weet niet welke ronde dit is na het stoppen?
    En het is veel beter dat je toch begint met de predni want met een opvlamming kan je vermindert vruchtbaar zijn en als je zwanger bent zelfs een mk krijgen :(

Mijn crohn was zo heftig dat ik elke week MTX kreeg ingespoten,maar wat nou zo grappig is met 2 tab predni wil het ook ;)

Deel Deze Pagina