Emme: van harte meid! @ miracles: ik denk dat je hem net gehad hebt op de 17e. Ik had precies hetzelfde resultaat maar had wel de ochtend van de eisprong nog geklust. Heb op dit moment bruinverlies, mijn borsten zijn ontzettend zacht en ik voel de schijf zachter worden (heeft dit te maken met ongi?) verder lichte krampjes/steekjes in mijn buik en constant het idee dat mijn broek er niet op moet drukken. Over een tijdje weet ik of mensen ook schijnzwanger kunnen zijn denk ik, want ik voel van alles en misschien is er niks..... maar goed, nog even een paar daagjes afwachten voor mij alle ong. meiden: rotduivels, november wordt jullie maand!
Hier ook nog zo,n onzeker iemand,heb een late ei gehad nml heb ik een cyclus van 28 dagen maar door de curetage is dit blijkbaar in de war geraakt.Want ik zou 5 okt mijn ei hebben,maar die kwam dus mooi op 14 okt dus moet nu weer langer wachten of de komen ja of de nee. Het is wel vervelend,iedereen om me heen raakt zwanger,en in mijn onbewust zijn ben ik er zoveel mee bezig ookal wil ik dit niet om telleurstellingen te voorkomen.. Het is de 1e ronde na de curetage,en het kan zo zijn dat mijn bm nog niet voledig is herstelt en dat het de 1e keer ook niet gelijk raak is. Als het deze keer niet raak is hoop ik de volgende ronde van wel.. Ook ik weet straks of schijnzwanger bestaat,want ik voel ook van alles,14 okt steken in me buik en rog weeen zo erg dat ik amper kon lopen.daarna nog steeds steken en gerommel in me buik. Windjes laten,veel wit vloed,puistjes,en vaker plassen.. Zucht...jammer genoeg kan ik niks anders doen dan wachten en het duurt zolang!
hey hallo allemaal even weer een berichtje van mij sta ik al op ROOD ? zo niet ? zou iemand dat voor me willen doen ? hier alles goed op naar november waar ik hellemaal geen zin in heb (moet ik weer wachten ) dus ga me best doen om er niet aan te denken @alle zwangere GEFELICITEERD en geniet ervan @meiden die de ongi hebben ondekt sterkte met de volgende ronde @de mensen op de wachtbank geen bloed geeft moet dus go girls kus redi
hier vanochtend flinke steken in mijn rug en soort van ongi pijn... ben dus bang dat de duivels gaan komen moet wel zeggen had vanochtend nog steeds wat roze afscheiding.....
hier even een vraagje van het weekend hoorde ik een vriendin zeggen dat ze weet dat heel veel vrouwen om haar heen gewoon ongesteld waren toen ze zwanger raakte mijn ongi is dat ook een beetje vreemd vandaag dat we het daarover hadden harde buik (wat wel normaal is met ongi) maar toch ik weet eigenlijk niet echt wat ik er mee moet weet iemand hier iets van ? thaks kus redi
geen idee redi? ik zit ook met steeds meer vragen.... toen ik de pil nog slikte heb ik nog nooit van mijn leven roze afscheiding had, maar nu ineens wel. Volgens mijn banner zou ik woensdag ong moeten worden dus het kan ook gewoon bij mijn "nieuwe" ongesteldheid horen. Maar vind het allemaal zo apart! maar goed, nu ga ik toch echt wachten tot donderdag met testen, als ik dan nog niet ongi ben iig.... heb ook buikkramp dus vrees ongi
Dank je Kita voor het toevoegen! Ben er een beetje uit op het forum maar ga weer volop mee duimen met iedereen!
Hoi hoi Straks naar de gyn! Ik hoop dat ik goed nieuws mee mag nemen... Nog steeds geen ongi,en het voelt ook niet alsof het zal komen! Ik durfde de maanden die ik moest wachten niet te hopen,maar nu begin ik wel nerveus te worden hihi
puzzcat heel veel succes zo ik ga voor goed nieuws duimen voor je. Laat je even horen als je geweest bent. duim duim duim duim duim duim duim
Zover dat ik me kan herinneren,heb ik nooit last van ongi krampen etc. En of symptonen van een aankomende ongi. Ik voel me echt bagger,ben veel moe,moet veel plassen,afentoe misselijk, en vooral buik krampen,en steken.Heb ook nog steeds last van me rug. Ik weet niet wat ik moet denken want ik heb geen last van me borsten alleen die andere dingen,volgende week zal moeten blijken of schijnzwanger echt bestaat,zover ik weet heeft me lichaam me nog nooit voor de gek gehouden,misschien ben ik er wel teveel mee bezig en dat het tussen me oren zit en misschien niet.. Zucht........ik word zo ongeduldig van het wachten. Groetjes,
Hoi meiden, ik meld even dat ik deze week waarschijnlijk weinig hier te vinden zal zijn. Mijn schoonvader belde net dat mijn schoonmoeder, na een lang ziekbed, maar toch nog heel erg onverwacht overleden is vannacht of vanochtend vroeg. Bye
Goeiemorgen dames, @Rootje79, sterkte gewenst in deze moeilijke tijd voor jou en je partner. @puzzycat, suc6 @de dames die op rood moesten, veel geluk next round @de wachtende dames, pfffff , arghhhh warom duurt dat nou zo lang ik voel zelf deze maand helemaal nix nou ja we zullen zien laten we het laaste deel van de maand maar mooi roze maken!
@ Nicole84, ik had gelukkig ook nog goed geklust, dus dat zit gelukkig wel goed @ Puzzcat, suc6 meid, ben benieuwd, zal voor je duimen! @ Rootje, gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie...
Gecondoleerd Rootje, veel sterkte! vanochtend zijn helaas, na toch goed gevoeld te hebben wat ik dacht, de gekomen. Dus ik mag erop rekenen dat ik een heel snelle cyclus heb, was keurig na 28 dagen ong. na mijn eerste pilloze maand! Dus was dat betreft ben ik wel blij. Ik ga jullie hier nog wel volgen, maar meld me alvast aan voor de volgende maand Bij mij waren de zogenaamde symptomen: -zachte borsten - lage rugpijn - roze afscheiding 2 dagen van te voren @miracle: ik hoop dat het bij jou wel raak is! en natuurlijk bij de rest van de wachtenden!
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maartje84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamila22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam& Nicole84 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 & Kita29 28: cin1979 & Afrola 29: Silverone & 00Wendie00 & Claudia2510 30: miracles & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79 201 passagiers voor de roze jet!! 26 Zwanger, 95 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 14 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf ff op rood gezet, mijn cyclus was toch hoe de banner aangaf en niet hoe ik het dacht. We hebben het weekend van mijn ei ook niet geklust dus dat kan kloppen
Goedemorgen meiden, Weer veel rood erbij helaas. Maar ook nog een roze: Emme van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Hier nog steeds op het wachtbankje...... Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
lindaentessa: ik ben helaas weer ongi geworden gisteren... , maar voor de rest is mijn cyclus ook altijd normaal. dus ik dacht nu echt dat het wel eens gelukt kon zijn. maarja dit is beter als en een negatiefe test en niet ongi , nu kan ik tenminste weer verder! jij ook nog veel sucses , en mischien ben jij wel zwanger! Emme: gefeliciteerd! puzzcat24: heel veel sucses! Rootje gecondoleerd. maar ik ben gisteren dus tog ongi geworden helaas , dus ik ga door naar november! veel sucses nog alle dames hier!