Gefeliciteerd zwangere dames En succes voor de ongi dames! Ik heb vandaag mn nod en heb nog geen ongi gezien. Heb wel een ovu test gedaan, die staat in mn album. Net als mn kaartje van gisteren en vandaag. Heb nog geen testdrang eigenlijk, maar zal uiterlijk vrijdag gaan testen mocht ik dan nog niet ongi zijn! Dus voor vandaag blijf ik nog even op zwart staan
PASSAGIERSLIJST NOD OKTOBER 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maartje84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamila22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam& Nicole84 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright & NourElHouda 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 & Sammie88 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 & Kita29 28: cin1979 & Afrola 29: Silverone & 00Wendie00 & Claudia2510 30: miracles & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79 & Lilith 202 passagiers voor de roze jet!! 26 Zwanger, 96 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 14 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hej meiden, ik kan nog geen afstand doen geloof ik .. hahaha kan iemand mij op de 30ste zetten? ik ga nu maar uit van mijn lasngste cyclus oooooooit... de test was namelijk negatief... alle zwangeren: woow super gefelicitterd Groetjes my
hey suus: oh ik herken je verhaal zo... ben vandaag ook ongi geworden, maar wat op bloed leek is nu een soort van bruinige prut geworden. Maar ja, heb toch echt een ongi gevoel hoor, ga me ook niet meer gekmaken Heb ook besloten afscheid te nemen van dit forum, want zo obsessief als ik op dit moment ben wil ik echt niet dus ik hoop dat er hier veel roze komt en dan zie ik jullie hopelijk als het bij mij zover is! xx
Heb in November een berichtje voor je achtergelaten. Ik ga i.i.g verder in de November NOD...hoop dat er hier in Oktober nog veel rose bij komt!
@ september: welkom hier! Helaas ben ik bang voor je dat je nog aan het ontpillen bent. Dat kan soms echt een aantal maanden duren. De cyclus moet eerst weer goed op gang komen en de medicijne je lijf uit. Het KAN wel dat je nu al zwanger bent, maar gezien de negatieve testen en het feit dat je nog maar kort geleden bent gestopt met de pil, is die kans niet heel groot. Wacht nog even geduldig af zou ik zeggen, waarschijnlijk komt je ongesteldheid later, maar vanzelf op gang. Duurt het je te lang dan kun je even je huisarts bellen naturlijk he. Maar ik zou dus echt nog even afwachten! Mama Tessa: gefeliciteerd!
@ Puzzcat: wat naar om te horen dat je wéér ongi bent geworden. Hopelijk zit het je in de toekomst allemaal wat meer mee. En wat mezelf betreft. Nog geen sporen van ongi maar ook geen symptomen die op zwangerschap kunnen duiden. Dus zal wel weer ongesteld worden
@ mama van tessa, gefeliciteerd! @ puzzcat, balen meid, vervelend dat je lichaam zo heftig reageerd door zo snel ongi te worden... wanneer heb je de nieuwe afspraak? Ik moet morgen naar de fert arts voor alle uitslagen, ben heel erg benieuwd, begint nu wel spannend te worden, word zo langzamerhand ook wel een beetje zenuwachtig...
Hey meiden, ff een vraagje ik heb 14 okt mijn ei gehad en flink geklust natuurlijk. na mijn ei had ik last van rug weeen steken in me buik windjes laten continu krampen veel plassen en de urine ruikt ook sterker dan normaal daarnaast heb ik ook last van veel witte afscheiding. Aangezien meerdere vrouwen hier met de ovutest erachter kwamen zwanger te zijn dacht ik vandaag ik doe voor de gein een ovu test. Mijn vraag luidt...Hoe kan het dat mijn ovu test een 2e donkere streep aangeeft? mijn nod is 28e als het eitje niet bevrucht is moet het hormoon toch uit me lichaam zijn? Waarom geeft hij nu weer een 2e donkere streep aan? Iemand die me advies kan geven,want ben zo onzeker! Dankje wel,groetjes shanna
Hallo dames, ben even weggeweest, maar hier alsnog de stand van zaken: ben vrijdag de 17e ongesteld geworden, dus ik mag op rood. Wil de eerstvolgende die de lijst aanpast dit ook even voor mij aanpassen ('k sta nu op donkerblauw bij NOD 17 okt). 't Was toch een beetje jammer, maar goed, rustig door naar de 2e ronde. Ben pas net bezig... Alleen jammer dat mijn cyclus toch redelijk lang blijkt te zijn, 37 dagen is lang....pffft. Ik hoop dat hij de komende maanden nog korter wordt, misschien nog verder ontpillen? 'k Zit ook te denken om beter in de gaten te gaan houden wanneer ei is. Met 37 dagen is het toch erg gissen, dus misschien handig om op slijm te gaan letten. Vind ovu-testen nu nog iets te vroeg. O ja, had nog een vraagje. Soms verwijzen meiden naar hun album waarin ze foto's of plaatjes willen laten zien aan de forumlezers. Maar waar staan die albums dan? Alle zwangeren heel erg gefeliciteerd. Als ik zo'n berichtje lees, kan ik me helemaal inbeelden dat het bizar is om eindelijk het roze nieuws op het forum bekend te maken! Kimmetje, gaat ie nog goed? Liefs, Klusser1980
Hoi klusser, Om ff antwoord te geven op je vraag betreft de foto,s te bekijken van meden forum gebruikers. Als je hier een berichtje leest staat onder profiel daar klik je op en dan zie je het van zelf staan foto album met de naam van de forum gebruiker. En waarom vind je het te vroeg voor je ovu testen als ik vragen mag? Ik ben ook bezig met de 1e ronde,en ik ben toch blij dat ik eraan begonnen ben ik zou mijn ei op 5 okt hebben,maar lange leve de ovu testen want ik had een late ei namenlijk op 14 okt dus ook een cyclus van 37 terwijl ik normaal een cyclus van 28 heb,dus zo zie je maar weer als ik die testen niet had had ik verkeerd geklust en liep ik me ei mis.
@shanna23: bedankt voor je antwoord. Ha ha, blijkt dus heel simpel te zijn.... @shanna en PPA: wij wilden het eigenlijk eerst gewoon een tijdje proberen 'door de natuur haar gang te laten gaan'. Dus ook niet met heel erg gepland vrijen, temperaturen en dat soort dingen, maar gewoon normaal gezellig vrijen en we zien wel wanneer het raak is. Maar ja, als je eenmaal gestopt bent met de pil krijgt het vrijen toch eigenlijk direct al een andere 'dimensie'. 't Is toch speciaal en we hebben het ook vaker gedaan dan anders. Dus wat dat betreft is 'normaal doen' niet echt meer mogelijk. Daarnaast heb ik dan sinds kort oon nog eens dit forum ontdekt en daardoor veel bijgeleerd. Of gelezen over hoe andere stellen het aanpakken. Een aantal dingen daarvan vertel ik ook aan mijn man, die helemaal niet op dit forum zit en eigenlijk vind dat ik niet meteen heel geobsedeerd ermee aan de slag moet gaan en het maar raar vindt dat het 'klussen' wordt genoemd. Kortom; aan de ene kant zeggen wij 'geen poespas' en aan de andere kant ben ik er nu wel intensiever mee bezig dan mijn man en denk ik toch wel een beetje na over hoe ik mijn cyclus beter in de gaten kan houden. Temperaturen, slijm in de gaten houden of toch ovu-testen?!? Pffft, ik denk dat ik deze ronde begin met goed op slijm letten en wie weet ga ik begin november wel temperaturen, want mijn ei moet volgens de calculator rond 7/8/9 nov komen, maar ik denk dat mijn man dat niet echt wil.... Ik denk er nog even over en kan het dan eens ter sprake brengen.... O ja, kopen jullie de ovu-testen online? Bij welk adres en wat ben je dan kwijt? Liefs, Klusser1980
Hoi klusser, Natuurlijk heeft iedereen zo zijn of haar ding van manier van aanpakken. En ook jij hebt je eigen manier hierin. Wat je kwijt bent aan de testen verschilt per merk,je kan belachelijk dure nemen maar ook de iets goed kopere,want die zijn net zo goed. Ik en vele bestellen via www.sensitest.nl de dip stick per 12 kosten ze 23 euro je moet natuurlijk wel genoeg hebben voor een maand. Met 2 a 3 setjes kom je er wel,en zeker als je een keer per dag test. Het beste is tussen 12 en 2 in de middag te gaan testen,2 uur lang niet drinken en plassen en dan testen! Tevens staat alles duidelijk aangeven in nederlands talige handleiding. Succes!
mama van tessa gefeliciteerd @ puzzycat, jammer dat je ong. bent geworden pff ik kan ook bijna testen maar weet het ff niet hoor ken mijn lichaam ff niet op dit moment wel pijnlijke borsten maar ook veel buikpijn misschien toch ong?