JEETJE.... voel ik deze maand helemaal niks vreemds.... kon ik het toch niet laten om een test te doen... staan er 2 streepjes ! ik kan het niet geloven, ik had zelfs 2 druppels bloed in afscheiding zondag! ik ben echt pas blij als ik donderdag mijn NOD voorbij ben.... dit wilde ik effe delen.... gr...
hallo meiden ik zie dat ik op paars ben gezet maar ik heb toch echt wel doorgegeven dat ik negatief getest heb zondag heb ik een niieuwe test gedaan en weer negatief maar ben ook nog niet ongi en aangezien ik al eerder 2 weken overtijd posi heb getest is er nog hoop ik mag dus op groen liefs patty oh ja ik sta op nod 18 oktober onder pally24? moet patty24 zijn
Tja, gelukkig ben ik zelf helemaal niet eigenwijs en ongeduldig en weet ik ook helemáál niet beter.........en dus heb ik vanmorgen getest....negatief natuurlijk, lekker verrassend! Ben nu in ieder geval weer even ontnuchterd haha en nu kan ik er weer een paar dagen tegen....(roep ik nu)....
Ja, ik weet het, snap alleen dan weer niet van mezelf dat ik het toch vandaag even moest proberen haha
goeiemorgen allemaal..., hoe is het met jullie...? hier redelijk... ben vandaag ongi geworden dus mag op rood... zou iemand dat voor mij willen doen...? thnx knuf naliey
@ dommel gefeliciteerd meid,en dat terwijl je niks vermoede en niks voelde toch? Super hoor succes! Nou eerlijk gezegd ik kan wel gaan testen wat ik wil,maar ik heb nooit voor mijn ongi posi getest pas na mijn nod teste ik posi heel raar. Maar goed iedereen zit verschillend in elkaar,vannochtend onwijse krampen in me buik,de hele nacht onrustig geslapen..en ik moet nog zolang wachten snik..