Ja dat had ik al door. Ik ben heel nieuwsgierig wie gelijk zal krijgen met het geslacht. Ow oké dus hoef ik het niet meer te wijzigen in het pendeltopic. Was 2 dagen niet op het forum geweest dus moet even doorlopen wat er inmiddels in de lijst gewijzigd is en wat niet. Ik hoop ook zo dat het eindelijk een keer raak zal zijn. Ik check nu elke keer op de wc of ik al wat bruins zie.
Ja ik ben ook heel benieuwd, al maakt het mij echt niet uit wat het wordt, heel cliche, als het maar gezond is. Las net dat je ziek bent geweest, weer opgeknapt? Ik hoop heel hard met je mee dat je zwanger bent, die laatste dagen voor nod zijn echt zenuwslopend he!
Hi miden, Alle zwangere dames GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van! Ik mag helaas op rood... Groetjes
Als het maar gezond is is idd het aller belangrijkste. Ja heb luchtweginfectie. Heb een kuur van antibiotica voor een week gekregen en bruistabletten die het slijm op gang moeten brengen. En ik moet 2 keer per dag zo'n pufje gebruiken. En dat helpt goed. Dus het gaat de goede richting weer op. Ja echt wel. Het is altijd weer een teleurstelling als ik al bruine rommel constateer. Want dan is het bij mij altijd dat de er aan komen. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik helemaal niks rond mijn NOD.
hmmm, hier net wat rose slijm bij het afvegen, ben bang dat de er weer aankomen. Had vorige maand ook ca 4 dagen voor nod af en toe een veegje rose, dus heb er een hard hoofd in, maar goed we wachten het nog maar even 'rustig' af...........
Dommel gefeliciteerd meid! Alle meiden rode meiden, balen zeg! Miracles goed nieuws zeg! Hopen dat de clomid zijn werk doet...
Gefeliciteerd! met het roze.... en natuurlijk ... voor het rood... Zou iemand mij op de 28ste willen zetten? Alvast bedankt
Hier vanmorgen een voor mij negatieve test gehad. Een enorm hoge temp. En niks geen kwaaltjes. Dus ik mag op negatieve test, wanneer ik meer weet laat ik het wel horen
Oh ja dat is vervelend, gelukkig dat de medicatie aanslaat en je je weer wat beter voelt. Het heerst volgens mij behoorlijk. Las net je stukje bij het pendelforum, en inderdaad volgens mij zijn alle mannen hetzelfde Ja als de broekgluur dagen weer aanbreken, bah! En dan zal je altijd net zien dat je veel vaker moet plassen dan gewoon. Heb het nu ook, ben echt bang dat ik alsnog ongesteld wordt.
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! joepie ! Vooralsnog zit ik op de wachtbank, maar wel met (.)(.) als ballonnen en een continue pijn onderin en ik wordt ook al vanaf vrijdag iedere ochtend om 5 uur wakker! Ik vind het wel heel spannend allemaal hoor! Hebben jullie ervaring met de zwangerschapstesten van sensitest? die dipsticks of midstreams? Is het wat? Ik vind het prijsverschil met de standaard testen van etos/predictor wel erg groot. Vraag me dan ook af of die sensitests wel ok zijn of goedkope rommel? let me know want ik wil ze in huis hebben zodra ik kan testen dus ik mag ze al bijna kopen! Hopelijk is het bij mij dan ook JOEPIE!
Het verschil is dat er bij de testen in de winkel een mooie 'casette' om het test-staafje heen zit. Die van sensitest zijn echt alleen maar dat test-staafje, daarom zijn ze goedkoper. Verder zijn ze wel goed, hoor! Succes
1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maartje84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamila22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & BrusjeVoorLynn & Kaatjesmam& Nicole84 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright & NourElHouda 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Moor & Emma21 & Zinah&Sammie88 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 & Kita29 28: cin1979 & Afrola 29: Silverone & 00Wendie00 & Claudia2510 30: miracles & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79 & Lilith 202 passagiers voor de roze jet!! 28 Zwanger, 98 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 14 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag, 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - BrusjeVoorLynn - Moor - Emma21 - Zinah 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Miracles dat is goed nieuws zeg! Fijn dat er nu eindelijk wat gedaan wordt, kan me voorstellen dat dit best een opluchting voor je is. @ Spirit: hoe ist meid, al getest? Ik duim voor je!
Maar die midstreams van sensitest hebben ook zo'n houdertje en zijn toch stukken goedkoper dan andere tests... misschien ligt het aan de gevoeligheid?
nogmaals zou iemand mij op groen willen zetten er staat dat ik niks heb doorgegeven maar he nu twee negatieve testen maar ook nog niet ongi en aangezien ik meestal pas later posi test kan het nog alle kanten op dus ik mag op groen ik sta bij nod 18 okt onder pally24 moet overigens patty24 zijn alvast bedankt liefs patty
Het word hier wel steeds rustiger. De dames die op roze mogen gaan allemaal langzaam over naar het mamatopic en de dames die op rood moeten gaan allemaal naar het November topic!