als je nu al een 2de streepje hebt is wel posi toch heb je een foto van de test ben benieuwd namelijk
Nog twee daagjes wachten.. Ik voel zo af en toe wel krampjes, dus ik ben benieuwd. Tot nu toe nog helemaal geen bloedverlies gehad (ook geen oud bloed) sinds het veegje roze dat ik had op de dag dat mijn eventuele innesteling kon zijn.
1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio& Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maartje84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Patty24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamila22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Dreamer83 & Kaatjesmam & Nicole84 & Nanske & Mammie Patricia 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright & NourElHouda 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 & Kita29 28: cin1979 & Afrola & ppa & weberke 29: Silverone & 00Wendie00 & Claudia2510 30: miracles & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya & BrusjeVoorLynn 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79 & Lilith 205 passagiers voor de roze jet!! 28 Zwanger , 107 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 16 Niets doorgegeven , 2 Cyclus van slag , 3 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - Moor - Emma21 - Zinah 24 oktober -Mammie Patricia 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Pssst nog niks te bekennen best wel eng zeg spannend! Morgen ga ik ervoor mocht ik nog niet ongesteld zijn dan ben ik 5 dagen overtijd! Oke ben weer weg! Nod 20 Test marathon 24
Zo....eindelijk het voor elkaar gekregen de foto's in mijn album te zetten. Ben benieuwd naar jullie mening!
@Loulou....ik zie toch echt een tweede streepje hoor. Natuurlijk nog erg vroeg, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Ik zie ook een tweede streep Dus voorzichtig gefeliciteerd Maar jeetje jij durfde wel vroeg te testen zeg...
Hier nog steeds af en toe een beetje rose/bruin...als ze dan toch weer komen, waarom dan niet nú! pfff...
Dames wat lief van jullie allemaal, die felicitatie"s Maar....ik ben pas echt gelukkig als ik 30 okt. ook positief test. En ja heb inderdaad wel heel vroeg getest, maar ik had ze ik huis en de verleiding was groot! En het rare is dat ik juist deze maand nergens last van heb. Wel graag de rest van de dames heel veel suc6 wensen en dat wij met ze alle het laaste deel van deze maand mooi roze mogen kleuren **knuffel** loulou
loulou alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik kan nu eindelijk zeggen dat ik me zwanger voel,na vele symptonen. -veel wit vloed -haaruitval -vaak plassen -krampen/steken -pijn in onderrug. Ik heb wel eens gehoord dat meiden met de ovu test geconcludeerd hebben zwanger te zijn. Aangezien ik me nu zo voel kon ik het niet laten een ovu test te doen,en deze gaf een 2e donkere streep ik heb ze in me album gezet dit is dus 5 dagen voor mijn NOD wil iemand kijken en zijn mening hierover geven? Liefd Shanna,
spannend zeg, ik zie ook de streep. Ik heb eens ovutesten gebruikt die altijd wel een lichte streep gaven, maar alleen positief waren als deze donkerder was dan de controle streep. Is dat bij deze ook zo? Je zou over een dag of 3 een zwangerschaptest kunnen proberen, het klinkt wel goed nml. Wist trouwens niet dat haaruitval ook een symptoon was, ik hield juist heel veel haren vast, om ze na de zwangerschap allemaal weer te verliezen
@shanna, ik heb even gekeken maar heb zelf geen ervaring met die testen dus kan er moeilijk een mening over geven. Ik hoop dat jij heel gauw op roze mag.
Ja inderdaad,als je de ovutesten gebruikt om zwanger te worden geeft het meestal wel een 2e lichte streep omdat je altijd wel het hormoon in je lichaam hebt maar met of rond je ei moet hij net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep Ik heb ook een over duidelijke positiefe ovutest van mijn eisprong erin staan.. En de andere test is van vandaag dus 5 dagen voor mijn NOD!