Dames.....help! Willen jullie even meekijken naar mijn zwangerschapstest? Ik heb er vandaag een gedaan (wel 3 dagen voor NOD)....en ik weet niet zo goed of ik nu een beginnend streepje zie of de bekende schaduwstreep..... Hij staat in mijn album....ik weet namelijk niet hoe ik hem hierin kan plakken Wat denken jullie? Groetjes, Wendy [/img]
Hoi! Ik wil mezelf ook weer aanmelden voor oktober. Als het goed is is mijn nod as donderdag (nog net de laatste dag van oktober!) Ben wel heel benieuwd, voel natuurlijk vanalles nu, ook hele herkenbare dingen! Maar goed nog even afwachten dus! groetjes!
Ik zie een heel licht lijntje en zoals hier word gezegd een streep is een streep wil ik je alvast heel voorzichtig gefeliciteerd wensen
Ik zie ook een streep, hoor! Ik denk dat hij positief is. Anders doe je voor de zekerheid toch nog een digitale test? Liefs
Feli zwangeren. S6 aan alle anderen die nog geduldig zitten te wachten op een positieve test. Mijn ongie wil echt niet komen. Spanningen? Moet dinsdag naar gynacoloog dus als ik dan nog niet ongie ben dan ebn ik bang dat ik de afgelopen keer een eisprong heb gehad. Ik hoop dat ik het alsnog snel wordt. S6 allen
kaatje gefeliciteerd! En ook voorzichtig voor Wendy, ik zie hem ook.. Lonny, sterkte meid! Voor de laatste wachtenden in oktober: SUCCES!
Meiden ik ben op van de zenuwen. Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik al 4 dagen overtijd. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen! Nu heb ik voor mijn nod getest en ik zag een licht lijntje. Vandaag weer getest met de clearblue. Nu verschijnt hier weer een licht lijntje. Heb de test opengemaakt om de streep beter te bekijken. De streep is nu duidelijker waarneembaar. Zou dit komen doordat het al ingedroogd is? Voor de zekerheid heb ik dus ook de digitale gedaan. Hierop verschijnt niet zwanger. Maak ik te weining HCG aan? Nu weet ik het ook niet meer! Ben ik nu zwanger of niet?
Hoi Simmer, Spannend zeg! Ik weet niet hoe lang na het over testje plassen het 2e lijntje verscheen, maar het zou best kunnen dat je zwanger bent hoor. Iedereen maakt in die eerste weken een wisselende hoeveelheid HCG aan, dus ook dat hoeft geen probleem te zijn. Heb je wel elke keer getest met ochtendurine? Het kan natuurlijk ook dat je gewoon minder lang zwanger bent dan je denkt he. Het uit elkaar slopen van testjes is heel begrijpelijk, maar mag natuurlijk niet. Hmmm, morgen met ochtendurine nog maar eens een pogong wagen zou ik zeggen! Succes!
Dit is het resultaat van vanochtend! In het ovale rondje moet een + komen te staan als je zwanger bent. http://i482.photobucket.com/albums/rr18 ... s-0006.jpg Voor optimale resolutie dubbel klikken op foto. Zouden jullie willen reageren n.a.v. mijn verhaal?
gefeliciteerd voor alle zwangere meiden na 31 dagen overtijd jammer genoeg ongi geworden zijn nu door gestuurd naar gyn
Ik heb al 2x een test gedaan, maar allebei kei negatief. Ik ga pas weer zaterdag testen, als ik tenminste niet ongesteld word, wat ik wel verwacht...
He Wendy, Ik zie ook duidelijk een tweede streep hoor. Dus alvaste en voorzichtige felicitatie! Groetjes, Hanna