Tja, en dat is nu een probleem dat ongeduldige van mij. Ga het nu wel volhouden tot de 30e wat goedkoop zijn die digi van CB niet
Nee die zijn inderdaad niet t goedkooptste. A.s. vrijdag is mijn NOD dus ik moet echt nog even geduld hebben. Meestal begin ik een paar dagen van tevoren al met testen, maarja dat levert ook weer een hoop frustratie op, dus ik hoop het vol te houden. Hebben jullie symptomen?
haha, eigenlijk geen, want was er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden, daar had ik nl symptomen van (rose/bruin verlies va 5 dagen voor nod, dat is bij mij normaal, opgeblazen gevoel). Was wel moe, maar dat had ik aan het weer geweten. O, ja, had ook wat krampen, steken in mijn buik, maar ook dat weet ik aan de ongi. Ik ga er nu vanuit dat dat rose/bruin wellicht nog van de innesteling was en tja, die moeheid komt dus niet van het weer. Ben sinds gister af en toe een beetje gammel, niet echt misselijk, maar ook niet echt superfit. Kan het nog steeds niet echt geloven, was er zó van overtuigd dat ik ongi ging worden, had me er alweer bij neergelegt, en toen die onverwachte 2e streep! Nu hopen dat het deze keer wel goed zit. Straks even de vlos bellen voor een echo afspraak, we hoeven deze keer niet tot 11 weken te wachten is ons toegezegd. Dus nog even spannend, durf nu pas echt blij te zijn als ik wat op die echo gezien heb (ter info: vorige zwangerschap bleek bij 10,5wk dat er alleen een leeg vruchtzakje van ca 6wk te zien was).
Ik had gisteren dus een nagatieve test, maar ben nog steeds niet ongesteld. Gisteren een heel klein beetje licht bruin slijm, maar dat is nu ook weer over. Vervelend zeg... Laat het nu maar komen, dan kan ik tenminste naar de volgende ronde!
Hoi Blondie, Owh my god! hou je op ik droom niks en zie niks anders dan tweelingen,me man ook Maar het is toch raar als me innesteling later is geweest kan ik nooit in 2 dagen zoveel HCg hebben aangemaakt wat voor een positiefe test zorgt,tijdens mijn eerdere zwangerschappen heb ik nooooooit voor mijn NOD kunnen testen maar altijd pas erna... Ik voel me heel anders me buik doet zeer,bij me broeken me buik is opgeblazen dus heb al een zwschaps broek moeten halen.. Dat zou wat zijn 2 je bent niet de eerste die dat denkt Want ze zegen dat er minimaal 7 dagen duurt voordat je HCG hoog genoeg is voor een test? iemand?
Ook bij mij vandaag geen ongie te bekennen. Wel last van mijn heup en lage rug. Soms wat erger dan de andere keer, maar ik help nu de zwaardere bewoners met z'n tweeën zodat mijn heup/rug niet verder overbelast raakt. Het schiet niet echt op zo. Morgen naar gyna en ik meld het wel even want wordt er wel iets gefrustreerd van. Nu maar eerst weer werken tot 22:00 uur en dan lekker m'n bedje inkruipen. S6 allemaal.
Hallo, Bij mij vandaag nog geen ongi te bekennen. Maar het kan nog altijd komen. We zullen maar duimen Groetjes, Mir
Ik wil je absoluut niet bang maken... Maar ik wil je toch vertellen dat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap het HCG-peil ook heel extreem kan stijgen... Als je toch een beetje ongerust bent, zou ik als ik jou was ff aan de HA vragen of je je bloed mag laten checken. Meestal doe je dat dan een (of een paar) dag(en) later nog een keer en als het dan niet idioot snel stijgt, dan weten ze dat het wss goed zit. Ik zeg dit niet om je bang te maken, maar ik kom het ook niet over mn hart verkrijgen om het te verzwijgen. Wss zit alles goed, maar ik wil het toch zeggen. Hoop dat je het niet erg vind dat ik het schrijf.
Hoi Maartje, Sorry maar dit is ff het top punt voor mij,ik hoor zoveel nare verhalen en ik zit al niet lekker in me vel ik word steeds onrustig gemaakt,door mensen die schijnen een hoop te weten maar toch ook weer niet... Ik wil dit soort verhalen dan ook niet meer horen en of lezen.. Ik heb mezelf voorgenomen voorlopig niet meer op het forum te komen,ik kan dit er niet bij gebruiken de verhalen die mij onrustig maken. Als ik mijn 1e echo heb gehad kom ik weer terug. Succes allemaal.
Ik weet niet of je het weet maar je maakt mensen daar juist bang mee En btw jij bent geen dokter Ze kan zeer zeker meer dan 5 weken heen zijn,waarom is dat zo moeilijk te verteren hier? En hoe kom je erbij dat haar HCG extreem snel stijgt? Omdat ze posi testte met een clear blue? Een clear blue test posi met 25+ HCG,dat hoeft echt niet te betekenen dat er wat mis is?! Omg jaloerzie all round hier! Wees blij voor haar en maak haar niet zo bang!
Sorry.... het was absoluut niet mijn bedoeling om je hier weg te jagen Ik schreef het alleen maar omdat je zelf al aan gaf dat je HCG wel verdacht snel was gestegen... En omdat ik op een ander forum iets soortvergelijkbaars met een andere meid (zelfs 2 keer bij dezelfde) heb meegemaakt, kon ik het niet over mn hart verkrijgen om dit te gaan verzwijgen. Ik wil je dus ook niet zinloos bang maken, maar ik wilde je ook niet eventueel een risico laten lopen. Mocht wel blijken dat het niet goed zit, dan is het echt noodzaak om dit snel te laten onderzoeken, in jouw eigen gezondheid. Nogmaals sorry dat ik zo'n reactie te weeg heb gebracht, dat was niet mijn bedoeling. Ik hoop voor je dat het vruchtje op de goede plek zit en je over een kleine negen maanden een prachtig gezond kindje gaat baren.
Oef, ik werd ook al bang. Aangezien ik dus 7 dagen voor NOD positief testen dus een hoog hcg gehalte heb, dacht ik eerst misschien wel een 2-ling en naar het andere stukje te hebben gelezen zooooo... heb ik dus een grote kans op een bbz.
Meid als je een bbz hebt geloof mij dan ga je op een gegeven moment door de grond van de pijn Ga er aub niet vanuit,je kan net zo goed gewoon verder zijn dan je nu denkt
1) Hoe weet jij nou dat ik wel of niet dokter ben? 2) Het is niet ivm jaloersie! Ik ben er van overtuigd dat mijn tijd echt nog wel komt. Is het niet deze maand, dan is het wel die maand daarop, en anders die maand daar weer op, dus dat is het niet Volgens mij is dat zelf door die meid gepost dat het zo snel gestegen is, dus vandaar mijn reactie. 3) Ik schreef ook niet dat het hoeft te betekenen dat het mis is, ik schreef alleen dat het KAN betekenen dat er iets mis is en als ze zeker wil zijn dat het op het goede plekje zit, dat ze dan ff een bloedtest moet gaan doen. 4) Ik ben blij voor haar maar als zij onzeker is over hoe snel het HSG is gestegen, een bloedtest wel aan te bevelen is. ff bloed laten prikken is minder schadelijk voor een beebje dan zorgen te gaan maken over het tempo waarop het HSG stijgt. Toedelssss