nou meiden ik he besloten om er nog 1 keer een test tegen aan te gooien en wel op 1 november dan ben ik precies 2 weken overtijd bij mijn vorige zwangerschap en ma teste ik ook pas met 2 weken overtijd posi dus heb al mijn hoop daar op gegooid mocht ik dan nog steeds niet ongi zijn en ook nega testen ga ik de week erop naar de ha want dan zit ik alweer op een cyclus van 7 weken en das wel erg lang dus ga deze week heel erg hard duimen dat ik dan aankomend weekend echt posi mag testen ik laat het nog wel weten liefs patty
Hoi! Ben nog niet zo actief geweest hier op het forum, morgen zit ik alweer op dag 36 van mijn cyclus (net als de vorige maand) en kon me gisteren niet meer inhouden en heb een testje gedaan. Er zaten er toch 2 in het doosje van het kruitvat, dus ik dacht waarom ook niet!? Nou moet je bij deze testen wel 5 hele min wachten, en dat duurde wel heel lang. Toch verscheen er na 4 min een heel vaag streepje. Ik wacht morgen wel af, ga dan nog een test doen met ochtendurine, ben wel heel benieuwd. W Wil iemand mij nog op de lijst zetten? Ik weet niet hoe ik dat moet doen.
wendy, gefeliciteerd! ikje80, volgens mij ook hoor een streep is een streep bloempuh, spannend laat het ons nog even weten morgen. @myself nog 2 dagen! en dan mag ik hopelijk mijn banner aanpassen Have a nice day
ikje80 en bloempje1981 als jullie een foto van de test even in je album zet dan kunne wij mee kijken In elk geval hoop ik voor jullie dat hij echt posi is.
loulou jij heb toch ook een digitale gedaan gister en die zei toch zwanger? Dan kun je toch al je banner aanpassen of zie ik dat verkeerd.
Ik heb helaas de test gisteren al weggegooit. Ga er anders alleen maar naar kijken en wil geen valse hoop gaan kweken. Dus geen foto! (zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen, fotoalbum? Ben niet zo handig met computers!)
oke nu snap ik hem. nog 2 daagjes dan endan zien we je zwanger banner @bloempje1981 : dat is jammer kunnen we helaas niet meekijken. Foto's in je album plaatsen is heel makkelijk je zet ze op je pc en vanaf je pc kan je ze gewoon uploaden in je album daar staat vanzelf al bij uploaden Hou je ons wel op de hoogte ? sterkte de komende dagen dan.
Ik ben op mijn werk en de test ligt thuis. Ik dacht trouwens dat je na zo lange tijd niets meer over zo'n test mag zeggen. Maar goed, ik zal morgen een nieuwe test doen en als ik dan weer twijfel zet ik hem in mijn album.
Wat een spanning hier allemaal zeg! Zwangere meiden gefeliciteerd! Wachtende meiden... nog ff doorbijten Ongi meiden... wat balen zeg.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen
Ik wil ook weer een cyclusbanner maar dat stomme ding gaat niet verder dan 38 dagen en mijn vorige cyclus was 56 dagen...deze ronde gaat ook weer deze richting op, zit alweer op 53 dagen Ik wil ook gewoon rond de 30 dagen zitten...heb ik ook net zoveel kans om zwanger te worden als de rest hier......pfffffffff (moed zakt me even in de schoenen)
goedmorgen allemaal, @alle zwangeren: super gefeliciteerd Bij mij zijn vanacht de op visite gekomen.. Zou iemand mij op rood kunnen zetten? Op naar de volgende ronde.. Groetjes my
NOD lijst oktober 2008 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio& Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suus1987 & Friezin 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood 6: Moosje25 & Giegel & daantje27 & Droppie & frownupsidedown & Vermanen & Loes79 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi & Natjes & Merels 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & gepke1979 & Kenzogirl 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & Miamel & Suzie80 & Shaar & ilona77 10: Miepke & Lisannemiek & Sylverone & Aaliyah86 & sam1986 & Knippy & Minnie22 & Mac 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 & Mercedes & Ninoshka 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 & Lynd 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 & guuske 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & Curly79 & annie1979 & Toetje & Calani & maartje84 & Lara86 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet & Puzzcat24 & tamtam78 & Dinkie & Miepie74 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie & xxsuuzxx 17: Pearl29 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose & Djaar77 & indey & Lonnie26 & klusser1980 18: zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Patty24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamila22 & Sterre82 & Ikkuh22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Sylvana81 & Kimtjeuh & Kaatjesmam & Nicole84 & Nanske & Mammie Patricia 21: SuuuS & Simmer 22: Saskia28 & IlonaHokkeling & Spirit70 & Ellenk & Bright & NourElHouda 23: Smallville & mama van Tessa & dommel & Moor & Emma21 & Zinah 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 & Kleintjevoorons & babylief4 25: Marty & ikje80 & hanna1974 & Alies05 & Madeliefjuh 26: Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy & Kaatje80 27: winnie pooh & nikky1 & burningkarma & drieske32 & Kita29 28: cin1979 & Afrola & ppa & weberke & Aura 28 & shanna23 29: Silverone & 00Wendie00 & Claudia2510 & Mama van Youri 30: miracles & loulou79 & Bloempjuh23 & Daliya & BrusjeVoorLynn & Dreamer83 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo & yolandabenny & Giegel & Rootje79 & Lilith 205 passagiers voor de roze jet!! 32 Zwanger , 118 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 14 Niets doorgegeven , 2 Cyclus van slag , 4 miskraam TESTMARATHON 18 oktober: - Lenos 23 oktober - mama van Tessa - Nicole84 - Moor - Emma21 - Zinah 24 oktober -Mammie Patricia 27 oktober - BurningKarma Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Hoi BrusjeVoorLyn ik heb je even op rood gezet, jammer meid. Ik ga ook mee met je naar november. Ben gisteren ongesteld geworden. (ik stond hier overigens even niet op de lijst, maar wil iedereen in het laatste beetje van de maand heel erg veel succes wensen)
He meissie, even een virtuele knuffel. Die kan je volgens mij wel gebruiken. Verder nog een tip. Als je deze link volgt, dan kan je gelijk beginnen met het maken van een banner (die gaat tot 80 dagen). Hou vol he, hoe moeilijk dat soms ook is.
Ik had het al doorgegeven, maar wil iemand mij op rood zetten. Alle zwangeren hartelijk gefeliciteerd.
Ik heb het voor je veranderd. (K) Hoop vurig met je mee dat het volgende maand raak is, maar als ik de pendels mag geloven............
Thanks Daan78! Het is gelukt ! Het is misschien suf maar een banner die niet zo lang is als je cyclus is best frustrerend. Thanks!