Hoop t ook, maar t kan nog alle kanten op! Nog een paar daagjes afwachten en dan weten we meer! T is alleen erg vervelend, omdat ik normaal dus al veel vroeger ongi ben, loop ik nu al een aantal dagen met inlegkruisjes en maandverband te klooien, onnodig tot nog toe, maar ja, met werken is t wel nodig, ben de hele dag onderweg! Ik moet toegeven dat mn geduld nu erg op de proef gesteld word, hopelijk met goed resultaat!
Vanavond nog maar een test er tegenaan gegooid, maar die is helaas ook negatief. Ik heb sinds zondag wel steeds een beetje bruinig slijm bij het afvegen, maar meer ook niet. Vervelend hoor...
Goedemorgen! Hebben jullie ervaring met die goedkope testen van het kruitvat. Nu al twee keer getest en bij beide keren een heel vaag streepje. Ik heb morgen pas mijn nod, athans vermoed ik, mijn cyclus is erg onregelmatig.
@ Bloempje: Ik had ook een vaag streepje op de kruidvattest. En vanmorgen dus een plus op de cb. Dus streepje was inderdaad een streepje! Misschien moet je ook gewoon nog een andere test proberen. Ik duim in elk geval voor je. @ knippy: THANKS
Hoi Ikje, gefeliciteerd! Bedankt voor de tip, zal vanmiddag een andere halen, die onzekerheid is ook niks.
nieuwe zwangere dames, van harte gefeliciteerd En iemand had een vaag streepje, streep is streep! misschien kan je 1 van CB kopen erg duidelijk zijn die Voor mijzelf, nog 1 dag en dan mag ik mijn banner hopelijk aanpassen. Voor all you ladies have a nice day
IK moet vandaag mijn nod hebben, zo spannend. Ik maak gebruik van clomid omdat ik het pco syndroom heb. Dit is de eerste rond maar we zijn al een tijd daarvoor bezig. Ikje, van harte met je zwangerschap! Ben je dan begin julie uitgerekend? Wanneer zouden jullie testen, vandaag of voor de zekerheid morgen? x naomi
@ bloempje wat spannend laat je even weten wat de andere test doet ben erg benieuwd @naomivv: veel succes en hopelijk is het gelijk raak
Alle zwangeren gefeliciteerd! Wat is wachten soms toch irri he?! Voor de meiden die ongi zijn geworden, wat balen zeg!
Hoi Hoi, Vandaag nog altijd niks ...... Heb toch maar besloten om te wachten met testen tot zaterdag. Wat duurt wachten toch lang. Zwangeren gefeliciteerd ! Bootsy ik zie dat je we gelijk zijn qua NOD. Groetjes, Mir
@ alle zwanger gefeliciteerd Ik ben net ongi geworden zou iemand mij op rood willen zetten alvast bedankt. Ik sta bij 30. Groetjes Daliya
Ik heb vrijdag en zondag al een test gedaan... dus daarom wil ik nu toch echt ff wachten tot zaterdag... En ik ben nog maar met ronde 1 bezig, dus ik verwacht mijn ongi ook elk moment.. vanaf donderdag eigenlijk al
Dit is voor ons de 4e ronde. Ik heb nog helemaal geen test gedaan dus vind het maar spannend. Ik heb wel echte ongi krampen en pijn in de onderrug. Dus ik heb echt het gevoel dat ik het nog worden. En jij?