Hallo hallo, ik lees 's avonds laat vaak nog even 't forum, nou ja, ik lees in oktober nog mee, omdat ik wil weten hoe het af gaat lopen met de laatste meisjes van de oktober-lijst. Leuk dat er nog een paar zijn met kans! Ik duim voor jullie! Klusser1980
heeft iemand ervaring met de zwangerschaps testen van sensitest. ik wil ovu testen bestellen en dan bestel ik er gelijk een paar mee....als ik toch bezig ben....
Hé bossie, ik heb er geen ervaring mee maar ik heb toevallig vandaag ook een setje ovutesten besteld via sensitest en daar zitten dan ook drie zwangerschapstesten bij. Misschien werkt het wel zo goed en kunnen we allebei straks op roze!
nou meiden ik heb vandaag weer getest en helaas alweer negatief ik ga dinsdag nog 1 keer testen omdat het dan 11-11 is en ik eigenlijk uitgeteld zou zijn als ik geen ma had gehad en geeft ie dan nog steeds nega aan dan bel ik woensdag de huisarts liefs patty
ik hoop het ....heb ze besteld dus wie weet. word eerste rond ovu testen voor mij.... *patty hier ook nog even een knuffel voor jou*
vervelend maar ja beter de dan zo lang in spanning en toch niet zwanger zijn nu kun je tenminste weer verder.
Ik kom hier nog snel even langs om de mensen die het nodig hebben, even een hart onder de riem te steken. xx Celina * Strooit nog wat HcG *
hallo hallo, hoe is het afgelopen met de laatste namen van de NOD-lijst? Patty, bloempje? Misschien aardig om dit topic met een bijgewerkt lijst te eindigen? Ben zelf alleen niet handig met lijst in onderwerp overnemen, heb het nog nooit gedaan.... Nou, ik ga maar eens in november koekeloeren..... Groet, Klusser
ik zit nog steeds te wachten ik zou dinsdag testen maar durfde niet nu ga ik zaterdag voor de laatste keer testen met mijn vriend en dan weet k meer ik laat het nog even weten liefs patty
hey knippy tja het is erg verrot dat lange wachten maar jah je kunt dus niet anders he echt balen en als het dan ook nog eens beloond word maar daar ziet het niet naar uit ik heb dus vanmorgen weer getest en helaas weer negatief ik ben vanaf mijn langste cyclus nu 2 weken overtijd zit dus op 9 weken en ga maandag maar naar de ha bellen want dit schiet dus echt niet op jullie mogen mij op rood zetten hoor al ben ik nog steeds niet ongi maar een zwangerschap is nu toch echt wel uitgesloten liefs patty ps: ik meld me niet aan bij december wil er ff niet meer mee bezig zijn ik blijf jullie allemaal wel volgen
patty wat ongeloofelijk k#$% meer kan ik er eingelijk niet van zeggen Hopelijk heeft de HA maandag iets zodat je toch snel ongi word en verder kunt gaan want na 9 weken nog geen posi test lijkt me ook dat je niet zwanger bent helaas. Ik wil je het allerbeste toewensen en hopelijk mag je heel snel zwanger worden dikke digi KNUFFEL
ik was al verhuisd naar december.. ik was 30 oktober ongi geworden....maar na vier ochtenden misselijkheid....stevige hoofdpijn en erg moe en nog steeds gevoelige borsten vanochtend een test gedaan en zie mijn album... ik snap er niks van.... iemand dit vaker gehoord....gewoon ongi geworden maar toch zwanger zijn? weet even niet wat ik moet geloven nu...