Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Debsje1977 & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Puzzcat24 & spirit70 & Makey & Celinaaa & Nikky1 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: saar24 & maybe 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 7: Brotherhood 8: Melanina & loulou79 9: 10: 11:Natasja74 12: FreeWilly8 & Laurhen 13: 14: 15: JedidJah 16: 17: 18: 19: 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte 14 oktober: - Bos - black daliya -Laurhen 46 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:376dniik] Vul je informatie in.[/*:m:376dniik] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:376dniik] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:376dniik] Juuls ik heb je toegevoegd.
Jeee zeg, weer veel nieuwe! @ Joyce, 10 weken jeetje, da's al lang zeg...dan denk je bijna "safe" te zijn... @ Kwiepark, nou ja, zeg alsof je mijn eerste ongi-verhalen vertelt! Die dikke maandverbanden ja, baaaahhhhhhhh. Ik had destijds een doucheschuim van Vouge en nog als ik die geur weer ruik moet ik denken aan ongesteld zijn, whhhahahah...achterlijk toch? Mijn moeder werkt in een verpleeghuis, dus kon zij gelukkig van die onderleggers meenemen, want anders was mijn matras 's nachts net een maandverband geweest BAH! En ach, zo op de vroege ochtend, moet kunnen toch, over een paar dagen beginnen we allemaal weer over vruchtbaar slijm, verstopte darmen en buikkrampen te praten, dus ach... Zag ook iemand vragen wat KID is: Kunstmatige Inseminatie met Donorsemen
Zo daar ben ik dan ook weer even. Iemand vroeg of het weekendje weg lekker geweest is. Tot op zekere hoogte wel. We hadden alleen een ziek kindje bij ons en zelf dus nauwelijks geslapen. En ik was al uit mijn doen door de (vermoedelijke) vmk van afgelopen vrijdag (had 2x zwak + zwtest op 2 en 3 sept en toen toch nog 5 sept flink gaan bloeden) Had net de vk nog een keer gebeld en ik hoefde alleen langs te komen als ik het niet vertrouwde of als ik er over wilde praten. Maar goed, we zijn er even uit geweest, dus dat was wel lekker, maar we doen het binnenkort maar weer een keer over, en dan hopelijk zonder ziek kindje en vmk. Ik ga nu maar weer knuffelen met de kleine, want ze is errug zieligjes vandaag. Knuffels en tot later!
Hey kleppers!Ik heb de HSG gehad Het is een rare onderzoek het voelt net alsof je baarmoeder eruit getrokken word hihi Maar al met al is het te doen,en wie ook maar zegt dat de onderzoek voelt als ongi krampen nou dat vond ik er helemaal niet Mijn baarmoeder en eierstokken zien er perfect uit er zijn geen obstructies Ben er echt blij mee maar ik wist dat al Vreemd maar waar hihi
Jep ik moet 10 sept heen voor follikel meting en waarschijnlijk 7 dagen na de eisprong nog een bloedonderzoek voor progesteron
Jeminee zeg, wat een toestanden. ook wel dubbel denk ik, dat je aan de ene kant hoopt dat er iets uit komt, zodat je weet wat er aan de hand is....maar ja, wat komt er dan uit.....en is dat te verhelpen.... Pfff, blijf het hier roepen: respect voor jullie allen die zo'n lange weg te bewandelen hebben. Schaam me bijna dood dat ik destijds na 6 weken zwanger was....
Puzzycat fijn dat alles er goed uitzag vanbinnen! Hoop voor je dat er nu uit de verdere onderzoeken wel iets komt zodat ze actie kunnen ondernemen!
Ja, dat vind ik ook, wat een toestanden.... Als ik dit zo allemaal lees en dan mijn voorstelberichtje lees... Hoezo in één keer raak? Zo vanzelfsprekend is het dus echt niet... Ik hoop voor jullie allemaal dat het wonder toch een keer gaat komen !
Wat kan je lichaam je toch in de maling nemen hè. Ik hoop dat je snel regelmaat hebt en snel zwanger zal raken!
@Puzzcat24, wat fijn dat alles goed is van binnen Daar zou ik ook blij om zijn als ik jou was. Hihi! Nu maar zwanger worden! Ik hoop dat het deze ronde gelijk raak is voor je
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Debsje1977 & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Puzzcat24 & spirit70 & Makey & Celinaaa & Nikky1 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 7: Brotherhood 8: Melanina & loulou79 9: 10: 11:Natasja74 12: FreeWilly8 & Laurhen 13: 14: 15: JedidJah 16: 17: 18: 19: 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte 14 oktober: - Bos - black daliya -Laurhen 47 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2qfou7zu] Vul je informatie in.[/*:m:2qfou7zu] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:2qfou7zu] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2qfou7zu]
haha ja inderdaad Ik heb trouwens een roze fiets, zal ik die mooi op de foto zetten voor de maand november?
ik hoor hier nog niet thuis sorry maar ik keek hier even om de hoek en zie dat jullie het al over november hebben. NOU GA JE MOND EENS SPOELEN ZEG. IK WIL GEEN NOVEMBER MEER ZIEN BEGREPEN. IEDEREEN WORD GEWOON ROZE IN SEPTEMBER OF OKTOBER OKE. BEN JE NOU HELEMAAL ##$^%#%$#^&%$^%$%#/ (zo dat is eruit) sorry dat ik me zo laat gaan ben weer terug naar mijn kinderwagen.
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Debsje1977 & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Puzzcat24 & spirit70 & Makey & Celinaaa & Nikky1 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 7: Brotherhood 8: Melanina & loulou79 9: 10: 11:Natasja74 12: FreeWilly8 & Laurhen 13: 14: 15: JedidJah 16: 17: 18: 19: 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya -Laurhen 48 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:7j9hrhle] Vul je informatie in.[/*:m:7j9hrhle] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:7j9hrhle] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:7j9hrhle]
Hey meiden! Dit is ook wel een leuke topic, zo val je ook nooit in een zwart gat, of moet ik zeggen rood/ongi-gat Leuk dat er nu een vliegertje is! Spannend ook om te zien hoeveel er hier al staan.. Zo voel je je nooit alleen! Calani