Ik zit trouwens ook op kantoor Maar het ziet er zo somber uit buiten, ik dacht dat het een mooie dag werd vandaag. Hier geen ovutesten trouwens, ben elke keer wel snel zwanger geraakt. (sorry voor de dames waar het lang bij duurt)
is in verhouding goedkoper dan 10 ovutesten en 2 zw testen voor 18 euro hier zou je voor 20 ovutesten en 4 zw testen 36 euro betalen. Pff ben benieuwd is me eerste ronde met ovutesten kijken of ik me ei kan vinden. moet ik gewoon 1x per dag testen?
Wat betreft die zwanger-worden-boxen ... Ik zag het een keer bovenin verschijnen (tussen de gesponserde koppelingen) en was eerlijk gezegd een beetje benieuwd wat het allemaal inhoudt. Misschien als ik nog wat maandjes verder ben en het wil nog steeds niet lukken, dat ik er dan eens over na ga denken maar nu hoeft het nog niet. Wie van jullie gaat straks een zwanger-zijn-box aanvragen als je zwanger bent?
Ohw ikke zekerrrr Ben gek op van die verassings pakketten met allemaal van die leuke hebbe dingen erin! *kwijlt* hihiihihihiiiiii En er zijn er zooo veel! Kan nu al niet wachten hahahaa
http://cgi.ebay.co.uk/PRIVATE-100-OVULA ... m153.l1262 75 ovu en 25 zwangerschapstesten voor 23 euro... das pas echt goedkoop toch?
Zo das echt goedkoop! Zullen ze net zo goed werken dan? Ik heb ze nu van sensitest binnen, 24 ovutesten en 3 zwangerschapstesten voor 24,99. Hoop dat ik mijn ei kan vinden
Zo, ineens 3 pagina's bij te lezen! Wauwie, het wordt druk hieroo @ Gyino, Misschien dan alleen een goedje dat je schaamhaar roze maakt? @ Debbedebs, ja hoor hier vorige week ook een collega: "hm, je uitstraling is zachter, zou 't?" nou dan ga je natuurlijk hopen en hopen en hopen en een dag later.....ongesteld @ Kwiepark, natuuuurlijk ga ik die boxen aanvragen, allemaal en dan even kijken welke ook alweer is dat je gebeld gaat worden en die op adres van mijn ouders aanvragen Al is het alleen maar om de luiers! Enne, als de kleine er is met je geboortekaartje naar de Plus en C1000 (meen ik) krijg je ook nog een leuk geboortepakket met lekkere dingetjes! Hollanders, toch? @ Limmeke, da's een mooi pakket! Niet duur, hmmm....twijfel twijfel, misschien als deze ronde niet lukt....voor de volgende... Oh, ben er alweer doorheen, ging toch snel die drie pagina's...nou ja, dan ga ik maar eens aan het werk, het is tenslotte alweer half 10 geweest! (en rotweer, dus niet zoals gister de hele dag met weemoed naar buiten staren....)
Oh, kan iemand mijn lijf vertellen dat het duiveltje op mijn banner al uit de rode dagen is, dus dat het bloedverlies KAN STOPPEN!?!?!? Heb al drie dagen bruine troep, bah bah bah, net te weinig om de hele dag tampons te gebruiken, net teveel om niets de gebruiken, (sorry) irritaaaaaant!
Ik dacht ook dat het gister al gestopt was, maar neen toch niet. Nu vind ik dat mijnes vandaag ook wel mag stoppen! *zegt tegen alle duiveltjes die te lang hun gezicht laten zien: FOEI*
Ik heb er 100 ovu bestel ook via ebay Moet ze nog binnen krijgen, als ik deze cyclus een ei heb dan zit mijn nod tussen 11 en 15 oktober
@jutte ik heb ook een beetje bruin nu.. Maar jah heb wel net een vmk gehad. Maar ik heb ook nog een beetje bruin... Ik hoop dat ik deze cyclus een ei ga vinden