@ black daliya, Als de streep donkerder is dan de controle streep, dan zit je eisprong er aan te komen. Groetjes
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Als je ook je temperatuur meet, dan kun je je eisprong nog beter opsporen.
Ik voel mijn ei eigenlijk altijd wel maar goed, ik wil graag het zekere voor onzekere nemen Heb op sensitest besteld net. Zal wel goed zijn Dank voor je reactie Nynke
ben weer ongesteld geworden bah 2 dagen eerder als wat ik eigenlijk dacht, maarja ben ik van die onzekerheid af
Hallo allemaal, Wil iemand mij misschien op 15 oktober zetten? Helaas weer ongi... Ga ook deze keer voor het eerst met ovu-testen beginnen. Zal er straks eerst wat over gaan lezen. Vanaf welke dag zou ik er mee moeten beginnen? Nou, voor iedereen: heel veel succes en op naar roze!
hoi mystiklady zie ik het nou goed onder je banner. staat er nou uvotest? Of bedoel je ovu test. Ik dacht ik zeg het ff tegen je, want misschien heb je het niet gezien. knuffss
Goedemorgen dames, weer een dagje voorbij, kan niet wachten tot de eitijd haha wat kan een cyclus toch lang duren
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 12: FreeWilly8 & Laurhen 13: 14: 15: JedidJah & Tessa8 16: 17: Pearl29 18: 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya -Laurhen 64 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1reydvzj] Vul je informatie in.[/*:m:1reydvzj] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:1reydvzj] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1reydvzj]
Hoi, Je kunt vanaf dag 10 beginnen. Maar het hangt ook een beetje af van wat de lengte van cyclus normaal is.
Whhaha, grappig zo'n goedemorgen! Dus, goedemorgen allemaal! Ik heb een riedel neefjes die vroeger dat spelletje Pokemon speelden op de gameboy. Nu moeten je die beesten in het spel steeds sterker maken, waardoor ze om de zoveel punten evolueren, naar een sterkere versie. Roept mijn neefje in het heetst van de strijd tegen een ander neefje: Wanneer ovuleert die nou???? Ik lig helemaal in een deuk en dus...moest ik uitleggen wat ovuleren was, ipv evolueren, hahaha.... Hmmmm, ik heb komend weekend mijn ovulatie als het goed is...maar ik vertrek donderdag voor een weekendje weg, zonder man, aaahhh... dus ik hoop dat mijn banner correct is en de werkelijke ovulatie zondag oid is, zodat we zaterdagavond gelijk bij kunnen klussen! Hahaha.... Dus ach, de verspreking uvotest is zo erg nog niet
HAHAHA Heerlijk he kinderen? Die opmerkingen die ze soms maken! HAHA! Ik hoop ook voor je dat je gewoon even netjes op de goede tijd wacht
Ik denk dat ik me ga moeten aansluiten bij jullie... testje was negatief vandaag, maar ben nog niet orgi! pppf, een dipje toch even. x
uvo test klinkt wel lief. shyness, bedoel je ongi ipv orgi :-$ Ik baal verder echt helemaal met je mee hoor! xxx