haha! ja leuk, doen we! nog een paar dagen dan ga ik ook starten met de uvotesten..hihi hopen dat ik mijn ei kan opsporen, zal wel fijn zijn. succes meiden!
GOEDEMIDDAG! Weer een stralende dag vandaag Heerlijk! Wie heeft er ervaring met ovulatietesten van MatCare.. 's ochtends krijg ik alleen maar het controlestreepje (geen ochtendurine) doe ik het 's avonds dan heb ik wel 2 streepjes.. Moet ik eigenlijk alleen 's avonds maar testen?
hi jeannie.. heb dipsticks van ander merk ovu. ik ben begonnen met 1 test per dag.. rond de middag.. toen streepje duidelijker werd, 2 keer per dag en gisteren 3 keer per dag en zo mijn piek weten te onderscheppen.. nu net was die al vager.. dus straks nog keer om te kijken of die nog minder wordt.. en dan stop ik voor deze maand met testen.
Dat is ook wel handig.... Gisteren had ik precies hetzelfde weer en toen heb ik 's avonds nog een x getest en toen was mijn test bijna gelijk aan de controlestreep dus zit er echt aan te komen en voel het ook wle een beetje.. Maar vanochtend weer getest alleen het controlestreepje zichtbaar... Werd me daar toch even knettergek.. Moet mijn natje dus weer een paar uurtjes ophouden pfffff om gek van te worden..
Hey dames, ik heb net een uvo test gedaan, omdat mijn temp vanmorgen in een keer hoger was. En wat blijkt ? Positief (hij staat in mijn fotoalbum, nr1 is na 3 min. en nr 2 is op 5 min.) Mijn cyclus was de vorige keer 38 dagen, wat er op neer komt dat eigenlijk mijn ei pas over 14 dagen zou moeten verschijnen. Dit was wel de eerste cyclus van het ontpillen. Als ik dus nu mijn ei heb, dan zou mijn cyclus 27 dagen zijn. Is best goed mogelijk toch?
Dag dames, Ik weet niet zeker of ik deze maand nog meedoe. mijn schoonmoeder is afgelopen zaterdag overleden , dus we hebben veel verdriet. Volgende week heb ik mijn vruchtbare dagen, dus ik zie wel hoe het allemaal loopt. Vind wel dat het tijd word voor een leuke, positieve tijd. De afgelopen tijd was het zwaar . Zo.......dat lucht op. ( volgens de pendel van Caruli, moeten we toch an de slag )
Oei Gecondoleerd met het verlies..... Begrijpelijk dat je nu niet echt je hoofd daarna hebt staan maar misschien net daardoor raak je misschien zwanger omdat je nu wel even wat anders aan je hoofd hebt. Ik wens jullie heel veel sterkte en dat je gauw een POSITEIVE test in handen mag hebben Groetjes Nadine p.s. ik gebruik ook de uvotesten maar heb nog niks positeifs dus nog ff me ei zoeken ....
He meiden, ik zie dt ik van de NOD lijst ben verdwenen. Zou iemand mij er op de 11e bij willen zetten? Het lukte mij laatst niet zo goed met knippen/plakken . Ik was deze maand (ronde 2) maar 3 dagen ongi, verder ook helemaal geen last van gehad. Ik ga deze maand maar op tijd beginnen met de ovutesten, misschien dat m'n eisprong toch eerder is. Vorige maand niet kunnen vinden, dus hopelijk deze maand wel. Ben ook begonnen met temperaturen, dus ben benieuwd! Op welk moment van de dag gebruiken jullie trouwens de ovutesten? Het mag namelijk niet 's ochtends, maar overdag zit ik de hele dag op het werk en is het niet echt handig. Kun je ook 's avonds testen? Liefs
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs 12: FreeWilly8 & Laurhen 13: 14: 15: JedidJah & Tessa8 16: 17: Pearl29 18: 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya -Laurhen 65 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2a2rkzbn] Vul je informatie in.[/*:m:2a2rkzbn] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:2a2rkzbn] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2a2rkzbn] Ik heb je er weer bij gezet Debbedebs
@ Debbedebs. Je kunt wel 's avonds testen. In de gebruiksaanwijzing staat: van 10.00 tot 20.00! Dus ik hoop dat je voor 8en vrij bent?
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs 12: FreeWilly8 13: 14: 15: JedidJah & Tessa8 16: 17: Pearl29 18: 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya 65 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1l9von61] Vul je informatie in.[/*:m:1l9von61] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:1l9von61] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1l9von61] Ik heb mezelf eraf gehaald, ik ga weer terug naar september! yay!
verdorie zeg, net weer getest en weer alleen een controle streepje :S... volgens mij heb ik dus mijn ei gehad. Vrijdag heb ik getest en had ik 2 streepjes bijna gelijk met de kleur (staat ook in mijn album) Gisteren ook zo rond deze tijd getest en ook bijna 2 gelijke streepjes, alleen die van de ochtend is misgegaan. Wel deze dagen natuurlijk geklust.. maar nu is dus alleen het controle streepje te zien na 2x te hebben getest. Als ik daar vanuit moet gaan dan is mijn cyclus ook weer korter dan normaal dus waarschijnlijk heb ik mijn NOD in september.. Zeker weten doe ik het niet hoor maar als ik nu van mijn testen van gister en vandaag moet kijken dan is er nix meer.. Oke hou de moed er nog even in en dan om kwart over 8 nog een x testen plasje nog maar weer eventjes ophouden...
@loel: heel veel sterkte meid! Ik weet een beetje wat je doormaakt, wij hadden het precies andersom namelijk. Mijn schoonvader overleed in oktober, en ons dochtertje een half jaar later in maart. Ik wens jullie heel veel kracht, liefde en steun toe!
@Loel. Heel veel sterkte meid! @Laurhen. Thanx! Bij mij in de gebruiksaanwijzing stond tussen 10.00 uur en 16.00 uur. Ik vroeg me al af hoe ik dat moest gaan doen op m'n werk ! Maar dat gaat nu goed komen. Spannend zeg dat je weer naar sept. gaat. Hou je ons wel op de hoogte? @Jeanine. Het kan goed dat je je ei nu gehad hebt, maar als je geklust hebt, heb je iig gedaan wat je moest doen! Nu afwachten en hopen.... Vanaf welke dag beginnen jullie met de ovutesten?
Hey lieve dames ....ik sluit mij aan bij oktober, heb laatst een cyclus van langer dan 40 dagen achter de rug, zucht ..... dus mijn NOD zal ergens in oktober zijn ....vanwege de onregelmatige cyclussen weet ik niet precies wanneer mijn NOD zal zijn ... @ loel heel veel sterkte meid, en gecondoleerd ......
hai meiden, ik heb een vraagje? heb net een ovutest gedaan en het streepje kun je goed zen maar ik zit nog maar op mijn 10 dag ik denk dat ik mijn eisprong morgen of dinsda heb weet iemand of dat kan ? mijn cyclus duurt 29 dagen . alvast bedankt
Als de streepjes dezelfde kleur hebben is je ovutest pas positief. ALs dit het geval is kan het zijn dat je ei eerder is en dat je cyclus dus korter is. Succes met klussen dan
@ loel heel veel sterkte is deze moeilijke tijd @ nadine29, hoe gaat het? @ all ladies , deze maand roze!
Veel sterkte aan jullie beiden, niet evident wat jullie meemaken, zet een mens toch wel eens even met beide voeten op de grond... Respect!