Welkom nieuwe meiden pff wat duurt het toch lang tot de eisprong heb me vandaag weer ovutesten aangeschaft ga een dezee dagen weer beginnen
@ nadine29, pfff ei zoeken is idd moeilijk, hahah normaal heb ik altijd een cyclus van 28 dagen maar vorige keer dus 31 vandaar dat ik nu maar van het langste uit ben gegaan, want meestal lopen we gelijk @jesenmo, have fun met klussen @ alle nieuwe dames WELKOM
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs &Muis82 12: FreeWilly8 13: Lien84 14: Daiquiri & mamavan1 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH 16: 17: Pearl29 & Minnie22 18: Zwangerworden 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel 26: 27: BrusjeVoorLynn 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya 74 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2d0grcox] Vul je informatie in.[/*:m:2d0grcox] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:2d0grcox] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2d0grcox] Mamavan1, je staat erbij! Ik kwam alleen tot 73 met mamavan1 erbij, maar er stond al 73...iemand ff natellen?
@ Loel, even eerst voor jou: mega veel kracht en sterkte, dit zijn geen goede berichten en snap het als je er even doorheen zit...... Op naar beter tijden! Hier vandaag ook maar een poging tot uvotest, want ik wil niet zoals Jeanine ineens eerder uvo-en en dat dan WEL missen, haha.....dus we starten maar lekker vroeg, wat maakt het ook uit....beter te vroeg dan te laat!
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs &Muis82 12: FreeWilly8 13: Lien84 14: Daiquiri & mamavan1 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH 16: 17: Pearl29 & Minnie22 18: Zwangerworden 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: BrusjeVoorLynn 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya 75 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:184hofh1] Vul je informatie in.[/*:m:184hofh1] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:184hofh1] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:184hofh1] Hoi oktobermeiden, wat een luxe jet staat hier zeg! Ik heb mezelf in de lijst gezet, zie dat ik al heel wat bladzijdes bij te lezen heb hier!
'ze' zeggen altijd dat je HCG na 16 weken enorm is afgenomen. Dus ik dacht bij mijzelf 'laat ik dan nog maar gauw wat strooien hier!' Emmers klaar? Vullen maaaaaaaaaaaaaaaar! *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
hai meiden, ik net weer een ovutes gedaan, deze was lichter als gisteren . heb ik dan mijn ei gehad ? ben toh wel vroeg aan hetklussen geslagen. groetejs
Ik had er echt een gelukje aan hoor. Heb een persona gekocht maar was net te laat om daar mee te beginnen dus snel ovu testen gekocht en waarempel een geluk bij een ongeluk vrijdag een positieve ovu test.... Nu weet ik dus dat mijn cyclus korter is, maar hoeveel.. Tja ik blijf gewoon lekker in tha PLANE zitten. Heb alles al ingepakt ga echt die mega koffer niet uitpakken dat past gewoon niet in dat karretje... Dan vliegen de banden gewoon om je oren en het hout versnippert onder mijn kont.. Straks heeft iedereen splinters nee dat doen we maar niet... Moet iedereen splinters uit kont trekken Dan maar zwart meevliegen
@loulou vandaag maar weer tetsen hoop dat ik me ei vlug vind zou wel grappig zijn als we ook nog samen zwanger worden *vangt ook nog vlug wat HCG* Hoop dat we begin oktober een boel ROZE zien
@ Tezz: *houdt een emmer onder het bericht en vangt een goede lading HCG* Thanx meid! @ Jeanine, nou ja, da's zeker een mazzeltje. Maar ehm, je had toch al een kaartje voor tha plane, dusssss lekker blijven zitten! Ik heb wel net mijn karretje ontdaan van behang, gaatjes gedicht en zo weer onbewoond opgeleverd......dus je mag m overnemen, maar ja....het is hier wel gezellig toch?
Hoi meiden, ik vind het ook zo vervelend om te wachten tot je iets voelt of ziet wat aangeeft dat je ei komt. en dan daarna dat wachten tot je NOD. Soms is het niet eerlijk dat wij vrouwen zo lang moeten wachten. Dan hebben de mannen het toch wel iets makkelijker. Voor ze het weten is het weer die tijd van de maand helaas!
mm eigenlijk moeten ze daar wat op verzinnen.. maar tja.. wat dan En zeker met zo een lange cyclus..... die van mij is 45 dagen Groetjes My
Ja idd dat zou een goed idee zijn. Wel balen dat je zo'n lange cyclus hebt. Ik heb nog niet zo'n goed idee wat mijn cyclus precies is aangezien ik net gestopt ben met de pil. Dus nog ff afwachten.
Kom maar, kom maar, kom maar met al die liters HCG. * KwiePark spant een flink net rond Tezz zodat elke litertje opgevangen wordt en niet wordt verspild * Nog .. dagen tot aan mijn eisprong. Kan het niet wat sneller? Ik word elke keer weer meer ongeduldiger. Herkent iemand dit? Alles verder goed met iedereen? Balen voor de meiden die de kar aan hun voorbij zien gaan, maar .... het vliegtuig biedt weer nieuwe perspectieven. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus duim voor jullie allemaal dat er zo min mogelijk naar november gaan.
ja dat hoop ik ook. Ik heb echt bewondering voor meiden die een superlange cyclus hebben. Ik had al moeite met die 31 dagen.