Heel voorzichtig meld ik me aan voor mijn NOD op 14 oktober. Na de miskraam van de tweeling werd ik niet ongi en is er Asherman geconstateerd. Twee keer geopereerd en zit nog midden in de pillen..... zondg echter totaal onverwacht weer ongi geworden en was dus heel blij. Doe deze ronde mee voor spek en bonen omdat ik 6 oktober nog een hysterescopie heb maar vind het wel leuk om weer mee te lezen vandaar.
Jaaaaaaa, ik vang alle HCG wat er tussendoor is gevallen nog op! Thanx Tezz! Ik vind het ook allemaal erg lang duren, wil gewoon hop aan de slag! Maar nog even wachten. Het is in ieder geval erg gezellig in the pink plane!
Shit , weer een prednisonkuurtje gekregen. Ik kan het deze maand helemaal vergeten! Toch maar meer geduld. Blijf met jullie mee lezen!
Ik hoop helemaal met je mee. Dat alle HCG maar goed land en er weinig rood in ons roze vliegtuig komt!
Heej iedereen, hoe gaat het hier? Kennen jullie me nog? Ik zat ik de augustusbus! Heb het zo onwijs druk gehad (nu nog steeds) Maar kan nu ineens niet meer in de bus (terwijl ik een abonnement heb!) posten, dan maar hier. Want ik wil dit even met jullie delen: Ik heb dus zo'n heftige mk gehad, waarna we het dus veilig doen om mijn lichaam en onze geest te laten herstellen voordat we het opnieuw gaan proberen. Maar ehm... er is een condoom gescheurd en wonder boven wonder was het toch raak! Ik ben hartstikke zwanger! Heb echt mega veel testen gedaan, daarna naar de huisarts geweest en dus echt gewoon helemaal hartstikke roze! Ben zo blij! Meteen de eerste eisprong zwanger, echt zo ongelofelijk.....
Goedemorgen Dames, @neonie van harte en dat alles goed mag gaan Ik zelf heb me ei nog niet gevonden gister weer een negatieve ovutest pffff wordt er een beetje moedeloos van. Me vriend meteen oh dan kan ik mijn zaad nog even sparen voorals die positief is. pff wou dat ik er zo rustig onder kon blijven vind het best frustrerend maar denk dat ik er te veel mee bezig ben. Hoe is het verders met iedereen?
Goedemorgen meiden. @Neonie: wat heerlijk voor je dat je weer zwanger bent. Geniet van deze blijde periode. @Nadine29: balen dat je je ei nog niet hebt gevonden. Ik vind het ook lastig. Vorige maand heb ik hem gevoeld maar nu tot nu toe nog niet. Welke Ovu-testen gebruik je? Ik ga nu werken. Tot vanavond.
Hoi meiden, Goedemorgen! Hier nog een paar dagen wachten op mijn eisprong als het goed is. alleen, heb vanacht nogal heftig over seks liggen dromen (hebben jullie dat ook wel eens ) en normaal heb ik dat alleen als mijn eisprong eraan zit te komen. Dat zou alleen veel te vroeg zijn, dus kan het me bijna niet voorstellen. En mijn mannetje is ook ziekjes (zwaar verkouden) dus van klussen komt nu ook niet veel. Ga toch maar gewoon vrijdag met de ovutesten beginnen. Fijne dag allemaal!
Hoi Nadine, Ik heb ze ook van matcare gebruikt en ik ben gelijk vrijdag begonnen, omdat ik het gevoel had dat ik altijd te laat ging klussen en waarempel heb mijn eisprong eerder gehad.. afgelopen vrijdag dus en die van matcare heeft dat duidelijk aangegeven...