ooh ik snap al waarom ik hem niet zie... ik heb een filter op mijn puter staan...ff overrulled en ik heb hem gezien en gelachen...
gossie zeg lekere kletsers heb jij meis kan in iedergeval zeggen dat manlief heel wat beet te houden heeft tijdens de s.e.x
Ooow gatver....mensen die misselijk zijn moeten vooral nie kijken...spontaan mogen ze boven de plee gaan hangen hihihihihi Mijn hemel september moet nog beginnen en der zijn alweer bijna 6 blz op okt ...we zijn echt erg hoor lady's
erg erg.. wat is erg? we kunnen alleen maar hopen dat mensen die naar okt komen niet tever willen teruglezen hahahaha
GIL wat is dit voor geweldig hysterisch vliegtuig? op naar de roze wolken en snel een beetje! *klingel bezet stoel 32t/m 40 en neemt een rustigword-pil want ze heeft vliegangst* HOPPPPA als iedereen nu van aug in okt komt, dan 1. slaan we krakkar over 2. halen we de tijd in want in okt zijn we al zwanger! zo en nu weer snel terug gillen naar em em em (of mag ik dat ook niet zeggen) LIEFS klingel
TJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, kan het vliegtuig nog wel opstijgen? Denk niet dat ik mee durf. Caruli heeft voor me gependeld en er kwam oktober uit. Dus alvast hier ff rondkijken en ik moet zeggen er is zat te zien! WHAHAHA
Passagierslijst NOD oktober [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG] 1: Limmeke & Debsje1977 & Giegel % Marientje 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: TESTMARATHON 4 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:32d0moya] Vul je informatie in.[/*:m:32d0moya] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:32d0moya] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:32d0moya]
Hallo dames dikbil! Wat een smerige foto's zeg....jakkie! Ik ben dus afgelopen zondag (17-8) ongesteld geworden na een cyclus van 34 dagen Mijn cyclus was het laatste jaar gemiddeld 47 dagen (zie onderschrift) dus nu ineens heel verrassend weer een redelijk normale cyclus. Ik had ook al in augustus NOD verteld dat ik begonnen ben met vitamines speciaal voor de vrouw met menstruatieproblemen. En prompt heb ik ineens weer een normale cyclus. Ben dus heel benieuwd wat deze cyclus gaat doen. Volgens menstruatiekalender.net is mijn volgende NOD op 1 oktober, dan zou dan op basis van het gemiddelde zijn. Ikzelf weet nu totaal niet meer wanneer ik mijn menstruatie (of niet) moet verwachten, uitgaan van het gemiddelde of van de laatste cyclus of van het gemiddelde minus de laatste cyclus omdat die afwijkend was? Geen idee! Ben benieuwd hoeveel pagina's we (jullie, want ik klets niet zoveel mee) nu weer vol zeveren! groetjes!