goedemorgen meiden, @Neonie: Gefeliciteerd meid geniet er lekker van ik was trouwens aan het zoeken, maar niemand wil meer pendelen Dat is wel jammer.. Heeft iemand enig voorgevoel? Groetjes my
Hai Debsje Tijdje niet gezien hier! Hier gaat alles naar wens. Ben inmiddels op het wachtbankje gaan zitten...Het nadeel is dat ik ontzettend veel gerommel voel in mijn buik En hoe staat het met jullie kasteeltje? Is alles beplakt en beschilderd?
\ je kunt ook zelf pendelen...er is zelfs een heuze lijst van eigen pendels op het forum tegenwoordig http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Wachtbankjes duren voor je gevoel altijd zooooooo lang he Nog steeds bezig in nieuwe kasteeltje...alles is wel beplakt en beschilderd maar met de keuken schiet het nie zo op...hopelijk is tie morgenavond af zodat we toch zaterdag kunnen verhuizen naar een huisje dat af is ipv naar een rommelhok
Z'n rommelhok zal het toch niet wezen ? Heb vorige week op de tv een huis gezien (herhaling) die had helemaal niets opgeruimd... daar liepen gewoon de muizen over de vloer Ieeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Maar als je bijna klaar bent en iets wil niet opschieten, Tja dat werkt ontzettend frustrerend. Zoiezo want je wil graag in het kasteeltje wonen natuurlijk Moet je zaterdag echt verhuist zijn dan
Hallo allemaal Ik kom me melden bij Oktober PLANE....................hij is echt super gaaf! Ik wil erin, mag ik erin? Mijn NOD is 15 Oktober en dan ook meteen maar meedoen met de testmarathon op de 15. Wil iemand mij er aub in het vliegtuig plaatsen? Heb het ooit 1 keer gedaan en verprutst natuurlijk! Laten we met z'n allen naar de roze wolk vliegen! Groetjes Hanneke
Nou dan is er nog hoop dat ik mijn ei vind hahaha zal wel wat later zijn ik hoop dat ie het weekend komt dan heb ik tenminste veel tijd met mijn vriend mijn zoontje is dan bij mijn ex hahahaha kunnen we ongestoord klussen hihi Verder is hier alles prima. Op het moment is er weinig roze heb zo een gevoel de maand sept wordt voornamelijk rood zou wel jammer zijn gun iedereen veel roze hahaha
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs &Muis82 12: FreeWilly8 13: Lien84 14: Daiquiri & mamavan1 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: 17: Pearl29 & Minnie22 18: Zwangerworden 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: BrusjeVoorLynn 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 77 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2185l4mi] Vul je informatie in.[/*:m:2185l4mi] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:2185l4mi] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2185l4mi] je staat erbij hanneke78 veel geluk in oktober Michelle004 jestaat erbij
Passagierslijst NOD oktober 77 Passagiers 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly 9: Sanne 10:trutje, Miepke 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs &Muis82 12: FreeWilly8 13: Lien84 & Shyness 14: Daiquiri & mamavan1 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & hanneke78 16: 17: Pearl29 & Minnie22 18: Zwangerworden 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22: 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: BrusjeVoorLynn 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani 13 oktober: - Shyness 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - hanneke78 77 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1g855t3l] Vul je informatie in.[/*:m:1g855t3l] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:1g855t3l] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1g855t3l]
Hey meiden! Zou iemand mij een plaatsje in het vliegtuig kunnen geven op 8 september? Wel bij het raam als het kan graag
Ik hoop het zo voor je Klusserdeklusserdeklus Nadine is aan de klus... Nadine van ut weekend niet storen want ik hoef mijn vriend niet aan te sporen.
Goedemorgen allemaal, iemand nog leuke plannen voor vandaag? Gefeliciteerd Neonie, geniet ervan! Welkom en veel succes Hanneke!
Aaaah ik ben lekker bezig vandaag. Ik zal het er maar op gooien dat ik midden in een verhuizing/verbouwing zit en een beetje op de automatische piloot leef momenteel. Het moet idd oktober zijn, zucht.. Nog een paar weekjes en dan kan ik waarschijnlijk weer normaal doen, sorry
Is niet erg is begrijpelijk stress van verhuizen/verbouwen is ook niet niks hoor heb dat gelukkig alweer 1,5 jaar achter de rug we zijn nu met de tuin bezig
Palnnen voor vandaag, hmmm eigenlijk niets leuks. vanmiddag naar het sophia kinderziekenhuis met zoontje. Gewoon voor controle dus niets ernstigs! Misschien worden we weer gefilmd, dan wordt het nog een beetje spannend...... Vorig jaar april zijn we op tv geweest bij medisch centruk. Zoonlief moest een leverpunctie ondergaan. Verder is de hond jarig vandaag, dus moeten we nog zingen als we met z''n allen thuiszijn en kadootjes geven. Allemaal flauwekul dingen dus................ Morgen weer aan t werk, dus nu nog ff uitrusten! Weet niet waarom ik dit allemaal opschrijf maar volgens mij door een reactie van Saskia1982. Veel plezier vandaag en na een paar dagen in het rood te staan, gaan we weer aan de klus. heb er nu al zin in............hihi doeiiiiii meisjes
Ja meid het is echt stressen, we hebben ook nog een deadline omdat we de huur van onze oude woning hebben opgezegd en hier de 30e uit moeten zijn. Gelukkig hebben we heel veel hulp en nu heb ik mezelf deze ochtend lekker vrij gegeven. Even opladen en hier het huishouden klein beetje proberen bij te houden(we begonnen aardig door onze schone onderbroeken heen te raken hihi) En de tuin.. oei dat is een heel ander hoofdstuk maar nu nog even van latere zorg. Jij heel veel succes ermee!