Kwam ff snel kijken, zie helaas weer veel bekenden van September. Aan de andere kant; wel weer gezellig! Ik ga vannacht op vakantie, ff een weekje er tussenuit. Daarna zal ikme weer bij jullie voegen. kus en veel succes allemaal!
fijne vakantie katjak geniete rvan zou 1 van jullie mij ook in het vliegtuig erbij kunnen proppen evt wil ik ook wel in het bagageruim haha mijn nieuwe nod is helaas 6 oktober bedankt
sakie: bedankt voor de moeite ik durf er al helemaal niet aan te komen, dan blijft er niets meer van de lijst over hahaha katjak79: een hele fijne vakantie geniet er lekker van
Je staat erbij droppie Ik ben wel bekend met fora, dus durf er wel aan te zitten.. Alleen elke keer moet ik even kijken hoe ik dat vliegtuig er weer goed op krijg haha
hartstikke bedankt voor het erin zetten van mij succes voor de komende ronde hopelijk zitten we met zijn gauw op een roze wolk
Hallo Dames! Ik heb me vanmiddag geregistreerd en wil me graag bij jullie clubje aansluiten als het mag? Zou iemand de lijst even voor me kunnen aanpassen aangezien ik nieuw ben, mijn nod is op 9 oktober, heb het al geprobeerd net maar ging niet goed dus ik vraag het vanavond even aan mijn mannetje hoe het werkt.
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb&monica076 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child&Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 9: Sanne & LieseLeentje 10:trutje & Miepke & Miamel 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs &Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees 13: Lien84 & Shyness 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79& tamtam78 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: Bowen & Senna04 17: Pearl29 & Minnie22 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 19: Alexia R 20: Milolove 21: 22:Saskia28 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: BrusjeVoorLynn 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 4 oktober (werelddierendag!!!) - Jutte - Calani - Marb 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 93 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Je staat erbij LieseLeentje
Dank je wel! ben nu even de 58 pagin's aan het terug lezen oefff, wat zijn jullie een kletskousen zeg!
Oh en welkom je mag natuurlijk erbij om lekker mee te praten en te duimen dat we snel allemaal zwanger zijn Tja als je 2 dagen niet bent geweest heb je heel wat bij te lezen hahahahah
Nogmaals Danke! ja duimen ga ik zeker voor iedereen, heb net even mijn onderschrift aangepast hihihi. sorry nog even een vraagje wat houd testmarathon in?
hey meiden, we krijge een volle vliegtuigje meiden die aan het klussen zijn veel su6 deze maand. ik heb een vraagje ben maandag begonnen met ovutesten toen had ik een streep bijna zo dik als de test streep. dinsdag getest toen iets lichter woensdag getest weer iets donker vandaag ook weer iets donker maar niet donker genoeg iemand ervaring mee? groetjes
hey hallo bedankt voor jullie welkom 16 oktober me nieuwe nod zou iemand mij er ook bij willen duwen ben niet zo heel groot dus stop me maar ergens onder de stoelen haha liefs redi
Hallo, Hier nog iemand voor de oktober jet! Ik zou graag op 1 oktober erbij willen. Een spannende tijd komt er weer aan, toch wel gezelliger om dan bij het vliegtuig in te zitten dan alleen af te tellen. Succes allemaal met klussen! Groetjes illy
hallo ik ben eergisteren helaas weer ongesteld geworden, dus ik kom me hier melden als jullie het goed vinden het was pas weer de eerste ronde,dus op naar ronde 2 liefs kim
@katjak79: fijne vakantie @alle nieuwe meiden (voor oktober) welkom, het is gezellig in het vliegtuig iedereen een leuke (werk) dag gehad? Wij hier niet, heb net gehoord dat ze mijn contract niet gaan verlengen.. omdat ik niet genoeg uren werk omdat we geen oppas hebben voor onze dochter en omdat we voor een 2de gaan.. raar eigenlijk maar oke.. nu opzoek naar nieuwe werk, dus zal wel even vakantie worden 8) groetjes my
Heb vandaag tot half 1 gewerkt en daarna lekker genoten van het mooie weer Morgen ga ik een dagje naar me ouders en lekker shoppen in Almere, overmorgen parachute springen!
Hallo allemaal, Mag ik er ook bij? Ben helaas net ongi geworden dus verbannen uit september. Mijn volgende nod is 12 oktober.
ow annie echt? he balen meid vind het stiekem ook wel gezellig dat je hier komt kletsen maar goed wat ik al zeg voor jou is het minder maar voor net gestopt te zijn met de pil heb je wel een mooie cyclus hoor liefs kim