Hey wat is dit nu? Debsje en Giegel en Limmeke, ik heb speciaal voor jullie een oase gemaakt dus in plaats van een kinderwagen zie ik nu een heel groot roze zwembad met daaromheen allemaal lekkere ligstoelen en roze parasolletjes en zwembanden, dus hup naar september jullie!
hmm dizzy.. klinkt goed, maar kzit met mijn dikke billen vast in de stoel hier en hier heb ik beenruimte.. zie me echt niet over paar weken me hier opnieuw aanmelden en dan mijn buik die hoort bij de billen wringen op stoel nr 17 ofzo
extra nieuwsbericht een bijna 40-jarige oma die al een bekende van de politie is aangezien zij de paashaas stalkte, heeft een vliegtuig gekaapt en zichzelf vastgeketend aan stoel 1 t/m 31. naar het schijnt bekogelt zij goedbedoelende reddingswerkers met vulgaire plaatjes en bijdehandte opmerkingen. zij wenst enkel het, overigens roze geverfde, vliegtuig uit te komen indien de autoriteiten haar A. een EI schenken B. haar zwanger laten raken echter alleen van haar eigen vent verder valt er niet met deze baileys drinkende dame te onderhandelen, zelfs een enkele reis richting oase werd honend afgeslagen. einde nieuwsbericht
nou ze schijnen te zitten en wel in een roze vliegtuig waarin ze helemaal niet horen! KOM TRUG NAAR AUG OF ANDERS DESNOODS NAAR DE KRAKKEKAR! jij ouwe KNAR!
meteen maar ff vakantiekiekje gemaakt voor de achterblijvers! van lnks naar rchts: limmeke, debs maar haar blonde haartjes, giegel en 4e kwam er spontaan bijstaan
Hahaha wat is HIER nou weer aan de hand... ik dacht, goh, oktober al geopend, ik kijk eens even rond wie ons al zover vooruit snellen.... En jawel, allemaal illegalen op stoel 1 volgens mij, alleen Marientje is een serieuze passagiers? Waar gaat die kist eigenlijk heen? (En zo groot issie ook weer niet... op zich goed, moeten we allemaal zorgen dat we zwanger achter die poppewagen komen te lopen!)
heb zon heerlijke vakantie gehad joh... alle ruimte die we ons maar wensen konden...echt iedereen ging aan de kant voor ons..voelde me echt een VIP (very inportant people)